AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Del Skrevet 18. november 2023 Hva er best/verst med de forskjellige? Anonymkode: 56e8f...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 19. november 2023 #2 Del Skrevet 19. november 2023 Netflix er jeg kanskje minst fornøyd med. Synes det er uhorvelig mye kjedelig som blir lagt ut der. Så det har jeg sånn innimellom og så sier jeg det opp og sånn går no dagan. Men det går lang tid mellom hver gang jeg finner noe virkelig fengende. HBO samt Prime og NRK synes jeg har mye bra dokumenter. Prime er jeg veldig fornøyd med og er kanskje den jeg liker best både med tanke på filmer og serier. De er også den billigste foruten om HBO Dicovery synes jeg har en del bra true crime og en del på humoren. Viaplay er jeg også litt delt om. De har en del bra ting men så blir jeg litt mettet og må over på noe annet igjen. Så de fleste har noe, men få har alt... Men sånn er det jo her i verden med det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 19. november 2023 #3 Del Skrevet 19. november 2023 Har Netflix, Viaplaÿ, Hbo, Disney, Prime,Tv2 play. Tror det er alt. Synes bruker nok klar viaplay minst. Tv2 my epga sport. Resten bruker jeg nok ca like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg har bare Discovery og Youtube (reklamefri) året rundt. Andre tjenester varierer. Akkurat nå har jeg Netflix og Disney. De tjenestene som er best, er jo de som har det innholdet du vil se. Anonymkode: 96c2a...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. november 2023 #5 Del Skrevet 19. november 2023 Akkurat nå har vi TV2 play på grunn av Forræder, men vi fjerner det med en gang det er ferdig. Også har vi netflix, NRK og Disney +. Nettopp sagt opp HBO. Det blir litt utskifting her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Del Skrevet 19. november 2023 NRK, Viaplay, Tv2 Sumo, Disney+, SkyShowtime, HBO og Netflix Anonymkode: 3bd81...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er best/verst med de forskjellige? Anonymkode: 56e8f...9be Det verste med streaming er at man kaster penger ut av vinduet uten å sitte igjen med noe i en tid der man får film og musikk kastet etter seg. Så jeg bruker ingen streamingstjenester bortsett fra NRK som jeg lagrer fra; til gjengjeld har jeg et enormt filmbibliotek hjemme der det er nok å ta av. Anonymkode: b025b...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. november 2023 #8 Del Skrevet 19. november 2023 Har Discovery+ pga mye bra true crime og ghost hunting (jada jeg vet jeg kunne sagt spøkelsesjakt) - samt husjakt i forskjellige former. Dessuten har jeg Disney+ på grunn av Star Wars samlingen deres og at de har en god del fra National Geographic. Netflix har jeg brukt i perioder hvis det har vært noe spesielt jeg ville se der, men det er for lite jeg liker der til at jeg vil ha det permanent. Har også vært innom Viaplay, men brukte den så lite at jeg hoppet av. Jeg foretrekker å betale bare for det jeg bruker og heller sjonglere litt med hva jeg bruker over tid. Har f.eks leid/kjøpt enkeltfilmer både hos AppleTV og YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Del Skrevet 19. november 2023 NRK Best: gratis, rikholdig arkiv, grei kvalitet på mange nye prosjekter Verst: søkemotoren fungerer ikke så godt. Ofte er det lettere å finne programmer gjennom å søke på google Mubi Best: desidert best filmer av alle strømmetjenester, mange(!) skjulte skatter og filmer du ikke ante at du ville se, overkommelig pris Verst: utvalget skiftes sjeldent ut (men det går an å pause abonnomentet i 1 eller 3 måneder) Netflix Best: stort utvalg, endel klassikere Verst: altfor kommersielt Anonymkode: 469e7...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg bruker bare Strim. Som inkluderer Viaplay, 2play, hbo, og et par andre jeg ikke har tatt i bruk ennå. Pluss tilgang til TVNorge og mange andre tv-kanaler. Det var et styr å sette opp, siden man måtte laste ned og lage bruker på alle disse tjenestene, men nå er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 9a588...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #11 Del Skrevet 19. november 2023 Har alt for mange. 🙈 Deler litt med familie (ett abo er eid av min mor, ett av min søster, samboer har noe pga. forball), men til sammen er det: Netflix, tv2, Viaplay, Discovery+, HBO, Prime, Disney+. Av disse synes jeg HBO og Prime har de beste seriene. Netflix har det beste «allround» tilbudet bare fordi katalogen er stor og allsidig. TV2 har vi primært pga. sport, men er også genialt, siden Disney+ er inkludert og der er det mye til hele familien. Viaplay har vi kun for sport, ser aldri noe annet der. Discovery+ skal jeg kansellere når jeg er ferdig med en serie jeg ser, er kanskje den jeg er minst nytte i å ha. Anonymkode: f6adb...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 19. november 2023 #12 Del Skrevet 19. november 2023 Har: Discovery: best på norsk underholdning og relativt rimelig. Hbo: best på serier og relativt rimelig. Nrk: "Gratis" og god Disney+: Rimelig, men kommer sjelden med noe nytt. Styrer unna: Tv2: for dyrt og dårlig innhold Netflix: for dyrt og dårlig innhold Ellers har vi Showtime og Prime av og til etter hvilke serier vi følger med på. Et tips er å ha Youtube-abonnement. Da får man reklamefri Youtube-videoer og Youtube Music på kjøpet som er like god som Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #13 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg har for mange og tenker støtt og stadig at jeg skal pause noen, men kommer aldri så langt. I tillegg deler jeg mange med modern*, så det blir jo trist for henne... 😅 De jeg vel bruker mest er Disney+ og Prime. Jeg liker x-ray på prime, denne funksjonen skulle alle hatt. HBO Max har jeg lenge vurdert å ta pause fra, men så dukker det opp en serie eller to som gjør at jeg avventer litt til. Skyshowtime fikk jeg med sånn "halv pris livet ut", sååå... Til den prisen er den grei. Jeg er frustrert over noe av innholdet som mangler fra Paramount+ som de overtok for. Viaplay kuttet jeg for lenge siden, men hopper på tre-måneders tilbud i ny og ne for å binge et eller annet. Jeg la dem for hat pga autoplay av trailere som gjør det utrolig slitsomt å navigere tjenesten for meg (har adhd og får hetta hver gang). Nå har SkyShowtime begynt med den dritten også. Hvem er det egentlig som vil ha dette?? Netflix lar oss i det minste deaktivere faenskapet. Apropos Netflix, den tjenesten bruker jeg stadig mindre. Likevel er den liksom "basistjenesten" som jeg kjenner det sitter langt inne å droppe. Jeg vurderer også Apple en periode for å få sett et par serier der, men er redd for at det blir atter en tjeneste jeg ender opp med å beholde "bare fordi". >.> *Et delehjertesukk som ingen ville ha, men jeg skriver det likevel: Jeg har en mor som bor langt unna, sitter mye alene, og liker ha å mye å velge i. Dessverre sliter hun litt med å navigere strømmetjenester selv, så da funket det perfekt å gi henne en bruker på mine. Da kan jeg slenge innhold jeg vet hun kommer til å like i lista på hennes profil, og så kan jeg gå inn og hjelpe henne å finne frem til rett episode når hun klikket seg inn og klarte å starte en episode midt i sesong 11 av en krimserie, når hun egentlig var kommet til første episode i sesong 6. (Akkurat det der er et talent jeg ikke har sett maken til, støtt og stadig ringer hun fordi hun ikke skjønner hvor én person kom fra eller hva som skjedde med en annen som plutselig er borte osv. 🤦♂️) Da Netflix strammet inn betalte jeg for å la henne beholde profilen som er tilknyttet min konto og beholde strømmehistorikk og liste, men siden hun nå har egen innlogging er hun ille ute når hun går seg vill i sesongene. Det hadde vært mye bedre å betale for deling men kunne ha tilgang til kontoen jeg betaler ekstra for. Anonymkode: 8400e...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #14 Del Skrevet 25. november 2023 HBO Max: Har halv pris resten av livet, så da er jeg fanget. 🤣 Har mye bra innhold da, særlig serier. Disney+: Dette har vi hatt sammenhengende i lang tid, men har sagt det opp nå for å få en pause. Skulle jeg hatt kun én strømmetjeneste, skulle det blitt denne. Mye og variert innhold, inkludert til barna. Star Wars og NAT Geo, mange bra serier. Når jeg tenker meg om, går abonnementet ut rett før jul… 😵💫 Det går vel ikke, må se Disney i jula… Netflix: har det primært fordi 15-åringen ser på det. En god del bra serier, men også mye helt uinteressant/perifert. Har innimellom (dvs bare 1-2 mnd): Apple TV+: For å se spesifikke serier. Viasat: For å se spesifikke serier Anonymkode: f61da...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 25. november 2023 #15 Del Skrevet 25. november 2023 Har også HBO til halv pris livet ut, så den er konstant. Ellers abonnerer jeg for øyeblikket på Skyshowtime. Har også alltid tilgang til Netflix, Viaplay og Tv2 play, men de er det ikke jeg som betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misslinn1985 Skrevet 25. november 2023 #16 Del Skrevet 25. november 2023 Tror jeg har nesten alle. TV2 Play Discovery Viaplay Prime Netflix Disney+ Sky HBO Og sikkert noen flere. Jeg er den i familien som alle snylter på Bruker sikkert 2.000 i måneden på dette, lyst å redusere litt, siden jeg ser veldig lite på flere av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #17 Del Skrevet 25. november 2023 Abonnerer kun fast på YouTube Premium nå. Bytter mellom HBO Max, Netflix og SkyShowtime hos Telia. Har reklameversjonen til TV 2 Play via Telia, og den fungerer helt greit for meg. Prime Video abonnerer jeg på 1-2 måneder i året for å Bosch og Clarksons Farm. Disney+, Viaplay og Apple+ interesserer meg lite. Anonymkode: 05c18...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå