daemi Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 (endret) Jeg har ei venninne jeg har kjent i snart 10 år. Vi har aldri vært noe mer enn venner. Men i det siste har vi snakket en del, omtrent daglig, og jeg merker at jeg begynner å tenke på henne annerledes. Jeg vet ikke hva jeg vil enda, men hvis jeg skulle finne ut av at jeg vil prøve meg, har dere noen tips om hvordan jeg bør gå fram? Jeg aner ikke hva hun tenker så jeg er i ukjent farvann her. Endret 18. november 2023 av daemi
daemi Skrevet 18. november 2023 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2023 5 minutter siden, daemi said: Jeg har ei venninne jeg har kjent i snart 10 år. Vi har aldri vært noe mer enn venner. Men i det siste har vi snakket en del, omtrent daglig, og jeg merker at jeg begynner å tenke på henne annerledes. Jeg vet ikke hva jeg vil enda, men hvis jeg skulle finne ut av at jeg vil prøve meg, har dere noen tips om hvordan jeg bør gå fram? Jeg aner ikke hva hun tenker så jeg er i ukjent farvann her. Vil påpeke at det jeg mener med å "prøve meg" er å kanskje få til et forhold med henne. Ikke bare å få meg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå