Gå til innhold

Utesteder i Oslo er virkelig noe for seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oslo er ren pølsefest på byen. Ikke uvanlig å se 7-8 menn danse rundt én kvinne på dansegulvet og vie for oppmerksomheten hennes. Helt patetisk. En annen ting jeg også har merket en del av i det siste er attraktive kvinner som går rundt og leker/teaser tilfeldige karer med oppmerksomhet i noen sekunder.

Men jeg har jo visst lenge at det er den veien samfunnet går. Menn blir gjort til simps i den vestlige verden, men i Oslo er det helt ekstremt.

Anonymkode: b5e8c...4af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oslo er ren pølsefest på byen. Ikke uvanlig å se 7-8 menn danse rundt én kvinne på dansegulvet og vie for oppmerksomheten hennes. Helt patetisk. En annen ting jeg også har merket en del av i det siste er attraktive kvinner som går rundt og leker/teaser tilfeldige karer med oppmerksomhet i noen sekunder.

Men jeg har jo visst lenge at det er den veien samfunnet går. Menn blir gjort til simps i den vestlige verden, men i Oslo er det helt ekstremt.

Du får flytte til Jemen da. 

Anonymkode: 2c76b...d61

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Sist jeg var på byen gikk jeg fra vennegjengen og rett bort til dansegulvet, der kom det en venninegjeng på 5, som byttet på å danse med meg hele kvelden. Var gøy det. 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mener du at det er mer rettferdig/likt i Jemen? Har aldri vært der selv, innbilte meg at de ikke har utesteder engang og at det er strengt islamsk der.

• Liker 1
Skrevet

Seksuel attraksjon er ikke noe nytt som har oppstått nå, det er en av våre mest grunnleggende behov. Ikke at alle viser sin offentlig, men med alkohol innabords spesielt så blir folk åpnere generelt. Noen er mer åpen en andre til vanlig også da. 

Anonymkode: 399e3...92d

• Liker 1
Skrevet

Helt greit at oSlo renner over av innvandrere, men så gale så du skal ha det til er det faktisk ikke 🤣

Anonymkode: 81189...c3d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mener du at det er mer rettferdig/likt i Jemen? Har aldri vært der selv, innbilte meg at de ikke har utesteder engang og at det er strengt islamsk der.

du får gjøre som plankton da, få deg en computer wife.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

du får gjøre som plankton da, få deg en computer wife.... 

Haha, touchy.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, touchy.

inspirererende. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, touchy.

Pluss en samboer. Fru høyre.

Anonymkode: 3bd8e...104

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pluss en samboer. Fru høyre.

Anonymkode: 3bd8e...104

Sorry, han er opptatt på gutterommet å daytrade 😏

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Oslo likner litt på Jemen 😂

Anonymkode: 0f77b...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...