Gå til innhold

Hva er det jeg ikke vet om First Price?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom en Kiwi butikk her om dagen. Handler ofte First Price der. Da oppstod det en disput mellom en kunde og "kassamannen" Hun etterlyste paprika, som hun ikke fant. Han sa de var utsolgt på vanlig, men hadde pakninger med First Price paprika. Men det nektet hun å kjøpe, mente First Price var dårlige produkter ikke egnet som menneskemat. Hun gikk ut og han sto igjen og ristet på hodet. Da jeg kom til kassa sa han at det er jo samme paprikaen, like gode.

Hvem har rett? Kunden eller kjøpmannen? 

Anonymkode: fb5a2...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen i kassa, selvfølgelig.

Anonymkode: c6fd9...a0d

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Personale. Hun er i beste fall uinformert, i verste fall en snobb.

Anonymkode: 0a65e...11b

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Så arrogant kunde...

Anonymkode: 7a7f2...cef

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ofte er det annengangssortering. Samme produktet. 

Egg feks kommer fra høna. Ikke mulug å manipulere der, men kan være fra høner som ikke har det bra og er tvangsforet. Men ofte er det forskjellig str på eggene og kanskje fir små i str for de andre leverandører. 

• Liker 2
Skrevet

Kjøpmannen. Om man leser bak på mye forskjellig, så er det samme produsent

Anonymkode: 41a65...88b

• Liker 1
Skrevet

En paprika er vel en paprika uansett

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tipaa skrev (3 minutter siden):

En paprika er vel en paprika uansett

Som min samboer sier; paprikaen vet vel neppe at den skal vokse opp til å bli en first price-paprika🤓

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet

Paprika er paprika. Men first price kan vere litt mindre eller litt rare i fasongen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingenting vondt å si om first price eller andre billigmerker,  ikke alltid alt sammen er like godt. Men jeg prøver ihvertfall.

Men det er visse ting jeg må ha «ekte». Lambi dasspapir, Jarlsberg og Pepsi Max🤣

Anonymkode: 05b96...8f4

• Liker 6
Skrevet

Enig med kunden, First Price og Eldorado-prudukt er søppelmat......  Blæææhh    🤮

Anonymkode: 0a3dc...b88

• Liker 1
Skrevet

Paprikaen er vel produsert billigst mulig med de konsekvensene det har for feks bruk av sprøytemidler. Jeg har stor respekt for de som har integritet nok til å stå opp for at pris ikke er alt.

Anonymkode: 5ecbe...536

• Liker 6
Skrevet

Det handler vel om billigere råvarer og at det fremstilles så billig som mulig, annengangssortering.

Anonymkode: 5f3f9...c15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig med kunden, First Price og Eldorado-prudukt er søppelmat......  Blæææhh    🤮

Anonymkode: 0a3dc...b88

Hva er galt med Eldorado?? 

Anonymkode: 7a7f2...cef

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøpte First Price cherrytomater for et par dager siden. Mye billigere enn "vanlige" og tomater er vel tomater. Merket ikke noe rart på verken fasong eller smak.

Anonymkode: a681d...898

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Paprikaen er vel produsert billigst mulig med de konsekvensene det har for feks bruk av sprøytemidler. Jeg har stor respekt for de som har integritet nok til å stå opp for at pris ikke er alt.

Det er da helt identiske krav.

Forskjellen er større variasjon i farger og fasonger. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette et bare så feil.

Anonymkode: ad345...278

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er First Price grønnsaker fulle av sprøytemidler???😱

Anonymkode: fb5a2...a05

Skrevet

Jeg sluttet med First Price i sommer, fikk bare en intuitiv tanke om at jeg burde bytte. Så nå er det bare Xtra. Kjenner jeg meg rett, bytter jeg til First price i morgen. Jeg blander disse to merkene, men det er trolig det samme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...