Gå til innhold

Hvor mange likes kan en forvente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet Tinder- profil for første gang for noen timer siden. Er 45 år, kvinne. Har vært i forhold siden tenårene, så dette er nytt for meg! Hvor mange likes kan jeg forvente å få? Har profil uten betaling. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: d8283...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ganske vanskelig å si i grunnen. Er jo veldig mye hva, hvis om og men her. 

Jeg er 40, har ca 3400 likes etter en måneds tid, men er ikke spesielt attraktiv og bor ikke i nærheten av noen storbyer. 

Skrevet

Hvor bor du?

Jeg fikk sikkert 100-200 første dagen, og nå etter snart et år der så får jeg 20-40 daglig. Men det er en del gjengangere etter hvert, ikke alle er nye.

Kvinne 44, Oslo.

Anonymkode: e1372...9d1

Skrevet

Jeg får ca 1000 likes i døgnet. Kvinne, 43 år.

Anonymkode: 8d595...7a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg får ca 1000 likes i døgnet. Kvinne, 43 år.

1000 i døgnet? Hvor mange har du totalt da? Jeg pleier å rydde i mine daglig når jeg har Tinder gull, men så mange er det jo ikke mulig å gjennomgå?

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)

Haha! Mann 40+ 40 likes på Tinder, vært på dates med 5 matcher. Happn 19 likes vært på 2 dater med kvinner der. Antall matcher har nok mye med bildene å gjøre. Jeg kunne sikkert ha gjort det bedre, men jeg har det fint. Profilene var under en måned gamle, jeg var ikke veldig aktiv. Betaler ikke, profilen er underkantet 2 måneder, hvor jeg datet 6 uker til sammen. Nå tror jeg det går riktig vei. Så fryst og logget av.

Tenk at drømmemannen kan faktisk bli swippet bort fordi det blir for mye for damene.

Endret av Geminisoul_83
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

1000 i døgnet? Hvor mange har du totalt da? Jeg pleier å rydde i mine daglig når jeg har Tinder gull, men så mange er det jo ikke mulig å gjennomgå?

Jeg har ikke sjans til å gå gjennom alle nei. Har hørt at det er normalt at damer får så mange likes, men jeg har ikke peiling. Er ny i dating-gamet.

Skrevet

Ikke rart kvinner blir ødelagte i hodet når man ser tråder som dette. 

En kvinnelig profil med bilde av en stol får flere likes enn hva Norges kjekkeste mann får. 

Nylig singel og nå skal du ha oppmerksomhet. Komme tilbake om 10-15 år og klage på at dere ikke finner seriøse menn. Vent og se hvor mange det blir som det. 

Anonymkode: 4dc7f...6b4

• Liker 1
  • Nyttig 4
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er 41. Hadde over 3000 likes i snitt.

Føler menn sveiper til høyre for det meste🤷🏻‍♀️

Egentlig kjipt fordi det var vanskeligere å finne aktuelle profiler som faktisk var interessante. Men fant en som jeg dater på 3 mnd nå😇

Skrevet

Er selv mann i midten av 30 åra, sånn ca midt på treet i det meste.. får rundt 1-2 likes i måneden nå, ned fra ca 2 i uka i fjor.. de få jeg får er damer som for det meste ikke svarer, eller kun svarer ja/nei/hehe, en liten stund.. og forsvinner. Kanskje blir det til én date per år, som aldri blir til noe videre..

Føler egentlig selv de 5 minuttene jeg nå bruker på tinder, per dag, er ren sløsing. Og disse tallene dere kommer med forklarer jo hvorfor 😂

Menn og kvinner lever virkelig i to forskjellige univers, når det gjelder dating.. 

Anonymkode: 789cf...0cb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er selv mann i midten av 30 åra, sånn ca midt på treet i det meste.. får rundt 1-2 likes i måneden nå, ned fra ca 2 i uka i fjor.. de få jeg får er damer som for det meste ikke svarer, eller kun svarer ja/nei/hehe, en liten stund.. og forsvinner. Kanskje blir det til én date per år, som aldri blir til noe videre..

Føler egentlig selv de 5 minuttene jeg nå bruker på tinder, per dag, er ren sløsing. Og disse tallene dere kommer med forklarer jo hvorfor 😂

Menn og kvinner lever virkelig i to forskjellige univers, når det gjelder dating.. 

Jeg er veldig enig i at det er noe som er riv ruskende feil. 

Jeg får utrolig mange av mine likes fra folk som ikke er i nærheten. Altså 100+ kilometer unna. Jeg vet ikke hvorfor, men de dukker opp i bunken min når jeg sveiper også selv om jeg har satt maks avstand på 50 kilometer.

Så å sveipe gir liksom ingen mening om ikke jeg kikker nøye på profilen, som igjen tar sykt mye tid. Det er bortkastet med en match i Tromsø om jeg bor i Oslo.

Så jeg anslår att rundt 99% av mine likes forsvinner om man sorterer bort avstanden og tar bort alle de som er 5 år eldre/yngre enn meg. 

Så damer kan regne med mange likes ja, men ikke nødvendigvis så mange som faktisk er reelle muligheter for forhold. 

Jeg prøver å matche med så mange som mulig, nettopp for å bli kjent med flere, ikke være kresen, men å være åpen for det meste.. men du hjelpe meg så mye rare og creepy menn det er der ute.. for ikke snakke om hvor mange som egentlig ikke er single 😤 

Vurderer å gi opp og skaffe meg en flokk med katter istedenfor🙈

• Hjerte 1
Skrevet

Hvor mange likes du får styrer du selv med radius og aldersspenn.
Det er umulig å sammenlikne antall med noen andre som har andre innstillinger.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 46. Har alltid fått mye likes de første dagene når jeg oppretter profil, men det roer seg fort. 90% av likes er gjerne fra menn som bor langt utenfor mitt søkeområde eller som er fullstendig uaktuelle av andre grunner ( de fleste menn ser ikke på om man har noe til felles før de sveiper), i tillegg til at en like fra en mann slettes ikke betyr at du får kontakt med han selv om dere matcher. En like fra en mann betyr uendelig mye mindre enn en like fra en kvinne. Mange menn ser nok ikke skikkelig på profilen før de får match, og knapt nok da heller om de er av de mennene som får en del matcher.

Anonymkode: e646b...949

Skrevet

Mann 38, har 2100 likes etter et par mnd på Tinder. 

Anonymkode: 6980c...03a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 9.01):

Ikke rart kvinner blir ødelagte i hodet når man ser tråder som dette. 

En kvinnelig profil med bilde av en stol får flere likes enn hva Norges kjekkeste mann får. 

Nylig singel og nå skal du ha oppmerksomhet. Komme tilbake om 10-15 år og klage på at dere ikke finner seriøse menn. Vent og se hvor mange det blir som det. 

Anonymkode: 4dc7f...6b4

Og hvem er skyld i det? Hvorfor legger du ikke ansvaret på mennene som sveiper på alle? Og hvorfor skal det egentlig være positivt å bli likt bare fordi man har pupper og vagina?

Anonymkode: eae7f...340

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eksakt samme grunnen til at jeg droppa hele greia. Jeg er litt eldre enn deg.

Følelsen er den samme, ren sløsing av tid.

Anonymkode: 3b13e...b7c

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Og hvem er skyld i det? Hvorfor legger du ikke ansvaret på mennene som sveiper på alle? Og hvorfor skal det egentlig være positivt å bli likt bare fordi man har pupper og vagina?

Anonymkode: eae7f...340

Det er jo gode grunner til at menn liker alle eller de fleste, for deretter å se nærmere på matchene og fjerne de man egentlig ikke er interessert i. Det handler om å tilpasse seg et dysfunksjonelt, ubalansert marked. Man kan egentlig ikke kritisere menn for dette før ting begynner å jevne seg ut, at damer begynner å like jevnbyrdige menn i langt større grad enn nå osv.

Endret av norw
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke sån at det stopper med 500 likes når man ikke betaler? Hvis det blir over 500 en gang, står det bare 500+

Skrevet
norw skrev (36 minutter siden):

Det er jo gode grunner til at menn liker alle eller de fleste, for deretter å se nærmere på matchene og fjerne de man egentlig ikke er interessert i. Det handler om å tilpasse seg et dysfunksjonelt, ubalansert marked. Man kan egentlig ikke kritisere menn for dette før ting begynner å jevne seg ut, at damer begynner å like jevnbyrdige menn i langt større grad enn nå osv.

Du vet at det er sånn 70-80% mannlige brukere der. Så klart kan ikke alle få en dame da 

Anonymkode: 7b36b...b18

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at det er sånn 70-80% mannlige brukere der. Så klart kan ikke alle få en dame da 

Anonymkode: 7b36b...b18

Tviler ikke på at det er flest menn, men 70-80 % må være for høyt. Opp mot 80 % har jeg i hvert fall null tro på.

Det er forståelig at damer tilpasser seg den voldsomme pågangen og at bare de "beste" er bra nok, men en av konsekvensene er at man får langt flere likes enn det som er reelt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...