Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at jeg blir utsatt for psykisk vold av min kjæreste.. Noen med råd og tips for hva jeg bør tenke på? Vi har barn på 8 mnd sammen. Flyttet ut for 4 uker siden, men jeg klarer ikke gi slipp da jeg elsker denne mannen

Anonymkode: 36e84...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har innsett at jeg blir utsatt for psykisk vold av min kjæreste.. Noen med råd og tips for hva jeg bør tenke på? Vi har barn på 8 mnd sammen. Flyttet ut for 4 uker siden, men jeg klarer ikke gi slipp da jeg elsker denne mannen

Har du prøvd å forstå hvorfor du er "hekta?" 

Skrevet

Du bør tenke på at du har ett barn som enten blir som han, eller blir behandlet sånn i ett fremtidig forhold- dersom du går tilbake til han. Barnet vil lære hvordan det skal behandle andre, eller hvordan det fortjener å bli behandlet. 

Jeg gikk selv fra far til mine barn på grunn av dette.  Psykisk vold er like skadelig som fysisk. Vold mot deg, regnes som vold mot barn som overværer dette. Han er ikke verdt dere, det vil du innse etter hvert.

Anonymkode: aaee9...b49

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva slags psykisk vold? Eksempler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du bør tenke på at du har ett barn som enten blir som han, eller blir behandlet sånn i ett fremtidig forhold- dersom du går tilbake til han. Barnet vil lære hvordan det skal behandle andre, eller hvordan det fortjener å bli behandlet. 

Jeg gikk selv fra far til mine barn på grunn av dette.  Psykisk vold er like skadelig som fysisk. Vold mot deg, regnes som vold mot barn som overværer dette. Han er ikke verdt dere, det vil du innse etter hvert.

Takk, det var godt sagt! Jeg må verne om barnet mitt!! 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, husk på det. Jeg gikk også fra en sånn mann på grunn av barnet vårt, jeg hadde aldri kommet meg ut ellers.

Anonymkode: c6350...4bf

Skrevet
Fountaine skrev (12 timer siden):

Hva slags psykisk vold? Eksempler?

Her kommer traume-grafserne fram, ja

Anonymkode: 64d74...f8b

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 8.26):

Hold fokuset på hva som er best for barnet, så vil dere klarer dere fint. (Og når hodet tuller med deg: Det beste er aldri å dra tilbake til en som ødelegger dere. Og jo, volden er like ille som du hadde tenkt, og sikkert verre enn det du innser og). Heier på deg ❤️

Skrevet

Tenk på barnet. Unner du ungen din samme behandling som du er blitt utsatt for? Om nei, er valget enkelt.

Anonymkode: 6104b...6fb

Skrevet

Hva er psykisk vold? Hvordan skiller det seg ut fra emosjonell vold? Seriøst ment.

Anonymkode: 924c8...226

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er psykisk vold? Hvordan skiller det seg ut fra emosjonell vold? Seriøst ment.

Anonymkode: 924c8...226

Det er det samme. 

Anonymkode: 92e0b...0bb

Skrevet

Sett barnet foran deg og dine ønsker. Du kan ikke endre en syk mann. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...