AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #21 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg vil svare nei på det. Anonymkode: 9f253...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #22 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg hadde nok humret litt for meg selv, og jeg tror dere (og barnet) må være forberedt på en del kommentarer. Blir litt som at jeg kjenner noen som hadde Kasper og Jesper, og alle regner jo med at når tredjemann ble en gutt, så skulle han hete Jonathan. Men han heter noe helt annet.... Eller at to stk med Normann som etternavn faktisk valgte å kalle sønnen Ola (men datteren heter ikke Kari, hun heter noe helt annet). Jeg kjenner også en August André som har bursdag 2.august.... Jeg vet også om noen som har gutter med navn av typen som Tor Kristian og Geir Morten, og sistemann kalte de Torgeir.... Altså en kombinasjon av de to. Poenget mitt er at mange velger navn som for andre gir morsomme assosiasjoner. Men alle disse jeg har nevnt lever jo helt fint med navnene sine selv om andre kommenterer innimellom. Gjør som dere vil, men personlig hadde jeg nok droppet det. Ville eventuelt gitt et fornavn nr 2 kanskje.... Anonymkode: 3de03...29b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #23 Del Skrevet 20. november 2023 Hva med Dressmann? Anonymkode: bc8cf...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå