Gå til innhold

hva hadde dere gjort her? Er. i sikkelig dating klemme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom to ting innenfor dating, det ene handler om en mann jeg har kjent i flere år, men som er 7 år eldre enn meg. Han er noen jeg kunne ha tenkt meg å date per idag, men så er jeg bare 30 år og har lagt merke til at jeg faktisk blir sjekket opp av menn i slutten av 20 årene. Har hatt tanken at jeg kanskje burde utnytte glans dagene litt til før jeg går noe seriøst med en eldre mann?

hva sier dere?

K30

Anonymkode: 05fef...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du legger bort alle tanker om alder, hva har du lyst til da? 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis noe så ubetydelig som at du blir sjekket opp av yngre menn får deg til å vurdere droppe han så har du sagt det selv. Du synes ikke han er bra nok til at du ønsker noe seriøst med han. Du synes det er for spennede med oppmerksomhet fra yngre menn.

Hadde du faktisk vært interessert i å date han og se om det kan bli noe seriøst, så hadde du ikke brydd deg om hvem andre som sjekket deg opp, og du hadde iallefall ikke brukt alder som det eneste argumentet...

Anonymkode: 1504f...e8d

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er nok generelt mer opptatt av kjemi enn alder på daten, så jeg ville nok kjent mest på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

7 år er ikke så stor aldersforskjell da, følg hjertet ditt!

Skrevet

Hvis du heller vil ligge rundt med yngre menn, er det fort for at sjansen for å få denne «gamlisen» ryker😉 Så da må du nesten velge

Anonymkode: 84ab4...72c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Står mellom to ting innenfor dating, det ene handler om en mann jeg har kjent i flere år, men som er 7 år eldre enn meg. Han er noen jeg kunne ha tenkt meg å date per idag, men så er jeg bare 30 år og har lagt merke til at jeg faktisk blir sjekket opp av menn i slutten av 20 årene. Har hatt tanken at jeg kanskje burde utnytte glans dagene litt til før jeg går noe seriøst med en eldre mann?

hva sier dere?

K30

Så du skal utnytte glansdagene og så skal du ta til takke med det du får når du har møtt veggen?

Skrevet

Alene det at du stiller deg dette spørsmålet, er svar nok i seg selv. La den eldre mannen finne noen som virkelig ønsker kjærligheten nå.

Anonymkode: 661fb...96b

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver du "...bare 30 år..".
Du tror du er veldig ung?

Og... Det skrives "glansdagene". Det er ingen grunn til å dele opp ordet.

Anonymkode: b4543...536

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
jabx skrev (39 minutter siden):

Så du skal utnytte glansdagene og så skal du ta til takke med det du får når du har møtt veggen?

Hva tror du denne har bedrevet de siste 10 årene? Litt sent å skulle redde stumpene nå, kanskje?

La henne ri karusellen til den stopper.

Anonymkode: fc9f6...c4c

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

hva sier dere?

K30

Utnytt glansdagene, men ikke klag etterpå. 

Anonymkode: 0acda...028

Skrevet

Hvorfor ikke begge deler?

Anonymkode: 63c0e...ed6

Skrevet

Tenker du skal gjøre der du føler mest for. Tenker du at du ønsker litt moro for en periode så gå for det. Hvis du møter den rette en dag, så er du ikke lenger i tvil. Så han "eldre"karen er nok ikke helt  din store kjærlighet, tror jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

hva sier dere?

K30

Du sier at mannen som er 7 år eldre er en du muligens kunne tenkt deg å date, samt at du kunne tenke deg å date noen andre. du sier jo ikke at du skal slå deg til ro med en eldre mann, men at du ikke føler deg glar til å slå deg til ro, som er svaret. Fortsatt å let etter en person du vil slå deg til ro med, entan han er eldre eller yngre, eller vær singel om du øsker det. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Spennende….

Anonymkode: cea39...d0e

Skrevet

Hvorfor bry seg om menneskelig bånd og kjærlighet når du kan utnytte det lille igjen i tanken for å så kaste seg på en stakkar sau når man utvasket og full av bagasje…

og hennes alder? …. 30 pshhhh *dating 2023*

Anonymkode: cea39...d0e

Skrevet

Du er ikke klar for et seriøst forhold, siden du har samtidig litt lyst å leve i glansdagene. Tror forholdet med gæmlisen blir veldig fort kjedelig da.

Anonymkode: 329c6...0d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 11/18/2023 at 8:06 PM, AnonymBruker said:

hva sier dere?

K30

"Utnytte glansdagene" betyr vel å ligge rundt det da. Spørsmålet er om du i det hele tatt finner roen noensinne om du begynner på det kjøret der. I tillegg vil jo alle disse liggekompisene dine farge din personlighet og stjele litt av sjela di. Hva har du da igjen når du treffer "den stor kjærligheten" ? Alt har konsekvenser. Dersom du må jugo om fortida di til han som kanskje er "den rette", vil forholdet aldri bli ekte. Løgn avler løgn.

Lykke til, enten med det ene eller andre. Husk, at når toget går, ikke stå igjen på stasjonen.

Anonymkode: e1749...0aa

Skrevet

Hva hadde du gjort dersom du ikke hadde hatt kvinneguiden å gå til?

Anonymkode: 48104...cf2

Skrevet

Here we go again…

Anonymkode: 726ee...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...