Gå til innhold

Hjelp meg å finne kåpe til mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lovet moren min å hjelpe til med å finne en varm kåpe. Hun er liten og rund og over 70, så jeg er ganske sikker på at de oversized kåpene som trender nå, ikke vil kle henne. Så det er vanskelig! Kriterier:

-Ull (70 prosent og opp, helst 100 prosent)

-Ikke fotsid

-Ikke store, vide ermer

-Ikke belte i magen

-Ikke store jakkeslag

-Gjerne litt kokongformet, nett oppe ved skuldre og bryst uten for mye stoff der, og litt avsmalet ved beina 

-Pris: Hun har sagt maks 2000. Jeg tenker å spleise med henne slik at vi kan se på kåper i 3000-5000-kronerssjiktet også.

-Farge: Helst en klassisk kåpefarge, men hun kler og liker de fleste farger. Ikke okergult eller mørkelilla.

Noen som får en idé?

• Hjerte 1
Skrevet
Gramma skrev (8 minutter siden):

Jeg har lovet moren min å hjelpe til med å finne en varm kåpe. Hun er liten og rund og over 70, så jeg er ganske sikker på at de oversized kåpene som trender nå, ikke vil kle henne. Så det er vanskelig! Kriterier:

-Ull (70 prosent og opp, helst 100 prosent)

-Ikke fotsid

-Ikke store, vide ermer

-Ikke belte i magen

-Ikke store jakkeslag

-Gjerne litt kokongformet, nett oppe ved skuldre og bryst uten for mye stoff der, og litt avsmalet ved beina 

-Pris: Hun har sagt maks 2000. Jeg tenker å spleise med henne slik at vi kan se på kåper i 3000-5000-kronerssjiktet også.

-Farge: Helst en klassisk kåpefarge, men hun kler og liker de fleste farger. Ikke okergult eller mørkelilla.

Noen som får en idé?

Ullkåpe til 2000,- er nok bare å glemme. Skal hu ha 100% ull må hu nok opp i nærmere 10.. Kan nok finne 70% ull til rundt 5000-6000,- 

Sjekk på Høyer, Holzweiler, Zalando. 

Anonymkode: d3532...73d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ullkåpe til 2000,- er nok bare å glemme. Skal hu ha 100% ull må hu nok opp i nærmere 10.. Kan nok finne 70% ull til rundt 5000-6000,- 

Sjekk på Høyer, Holzweiler, Zalando. 

Anonymkode: d3532...73d

Ja, det koster det det koster, så pris er egt ikke det viktigste. Skal se på Høyer og Zalando, hvilke merker tenker du på?

Jeg kan ikke se for meg at Holzweiler har en kåpe som treffer kriteriene over her, var det en spesifikk modell du tenkte på, kanskje? 

Takk for svar:)

Skrevet

Hva med denne?

Eller denne?

Var ikke enkelt å lete etter de kriteriene du og din mor har :)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Sonit said:

Hva med denne?

Eller denne?

Var ikke enkelt å lete etter de kriteriene du og din mor har :)

Den første likte jeg veldig godt og kan absolutt passe henne!

Shit, det er dyrt ... Kjøpte selv en kåpe i 100 prosent ull fra HM Premium for 3-4 år siden til 2000, men alt har vel blitt dyrere... Takk for lenker!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva med noe sånt?

image.png.f560ae1dd8c5632ae525c11dc14aeedb.png

Anonymkode: f1ee1...2be

Det var en nydelig farge! Og fin krage. Kanskje litt lang, men kan jo legges opp. Tusen takk for godt tips!!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med noe sånt?

image.png.f560ae1dd8c5632ae525c11dc14aeedb.png

Anonymkode: f1ee1...2be

Glemte å si: Og god pris!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Forumkonto said:

Veldig fin og klassisk! Jeg syns kanskje den var aller finest med beltet, noe som ikke vil være så flatterende på henne. Men fin stoffsammensetning og hittil klart billigste, så da er den på lista!

Innser jo at det kanskje ikke er så dumt å finne kåpe rundt black friday:)

Skrevet
Gramma skrev (1 minutt siden):

Veldig fin og klassisk! Jeg syns kanskje den var aller finest med beltet, noe som ikke vil være så flatterende på henne. Men fin stoffsammensetning og hittil klart billigste, så da er den på lista!

Innser jo at det kanskje ikke er så dumt å finne kåpe rundt black friday:)

kan jo være lurt å vente til Black Friday, ellers så jeg at beltet kan tas av, så må ikke være på. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja hva med min link da? Den har du ikke kommentert. 

Anonymkode: 8384d...96e

Hvilken var det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...