AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Hei. Jeg ser etter et hotell i i Oslo-regionen, hvor det er stille om natta i romjula. Dette hotellet behøver ikke å ligge sentralt til. Hvilket hotell anbefaler dere? På forhånd takk for svar. Anonymkode: 98174...641
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 Dette hotellet ligger ikke så langt fra her jeg bor, og der er det veldig stille: https://www.strawberry.no/hotell/norge/oslo/quality-hotel-hasle-linie/ Det ligger i et område med boliger, kontorlokaler og næringsliv. Ingen utesteder som holder åpent lenge, men et greit tilbud av spisesteder i området. Anonymkode: 23d2f...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Hvor stille trenger du? Jeg har bodd på to hoteller i kvadraturen i år i helg, og det var stille på natta. Citybox og Comfort hotel børsparken. Anonymkode: f05e8...cb7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Har bodd både på byporten og royal Christiania.... og det har vært stille og behagelig. Det ligger jo midt i gryta Anonymkode: aedcd...4aa
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Nå er romjula over, men vi kan jo dele erfaringer likevel. Jeg har bodd både på The Hub og Thon Opera uten å høre en eneste lyd utenfra. Hvis du vil ut av sentrum synes jeg det er stille og rolig på Scandic Fornebu. Anonymkode: 6efcd...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå