AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Mange av dere klager på at menn burde ta mer initiativ å gjøre det som trengs. Være mer manne-mann menn. Ikke manne babyer osv. Da er spørsmålet mitt. Er du kvinne nok, til å fortjene mannen du mener oppfyller kravene dine? Hvis du hadde fått drømmemannen i fanget, hva er det du hadde gjort til å beholde ham? Anonymkode: 801c5...ff0 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Selvfølgelig. Og jeg har kapra drømmemannen Anonymkode: a4f30...14d 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Siden jeg har gjort 3 forsøk på å kapre drømmemannen så har jeg ikke gjort nok. Eller vent... De viste seg å ikke være drømmemannen. Anonymkode: ddb0a...df0 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig. Og jeg har kapra drømmemannen Anonymkode: a4f30...14d Fortell oss andre hva du gjør for å vise han du verdsetter han. Anonymkode: 801c5...ff0
Gjest Hoia Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 En får ikke drømmemannen i fanget. En ser seg om veldig mange ganger, og det er aldri noen en har møtt tidligere, da hadde en vært der allerede.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #6 Skrevet 18. november 2023 Hadde holdt han fast og gidd han en kjærlighets drikk så han ble hypnotisert til å ikke se at jeg egentlig er kvinne i rikelig 2023 stil og du vet hva det betyr. Hva er moderne kvinne stavet baklengs? Maskulin. Anonymkode: bffd3...e15 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #7 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden jeg har gjort 3 forsøk på å kapre drømmemannen så har jeg ikke gjort nok. Eller vent... De viste seg å ikke være drømmemannen. Anonymkode: ddb0a...df0 Eller du ikke kvinne nok for den du ønsker? Anonymkode: 801c5...ff0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde holdt han fast og gidd han en kjærlighets drikk så han ble hypnotisert til å ikke se at jeg egentlig er kvinne i rikelig 2023 stil og du vet hva det betyr. Hva er moderne kvinne stavet baklengs? Maskulin. Anonymkode: bffd3...e15 Selvinnsikt er bra start ❤️ Anonymkode: 801c5...ff0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #9 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde holdt han fast og gidd han en kjærlighets drikk så han ble hypnotisert til å ikke se at jeg egentlig er kvinne i rikelig 2023 stil og du vet hva det betyr. Hva er moderne kvinne stavet baklengs? Maskulin. Anonymkode: bffd3...e15 For de som ikke kan å stave så er det kanskje det...? Anonymkode: 8313c...72a 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #10 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fortell oss andre hva du gjør for å vise han du verdsetter han. Anonymkode: 801c5...ff0 Er meg selv. Han elsker meg for meg. Men det han liker er vel hvordan jeg ser ut, at jeg liker det samme han, har det samme synes på nesten alt OG vi har amazing sex. Men dette går jo begge veier, vi er perfekte for hverandre han må «holde» på meg også Anonymkode: a4f30...14d 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #11 Skrevet 18. november 2023 Hoia skrev (2 minutter siden): En får ikke drømmemannen i fanget. En ser seg om veldig mange ganger, og det er aldri noen en har møtt tidligere, da hadde en vært der allerede. Ok… Anonymkode: 801c5...ff0
ESFP Skrevet 18. november 2023 #12 Skrevet 18. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mange av dere klager på at menn burde ta mer initiativ å gjøre det som trengs. Være mer manne-mann menn. Ikke manne babyer osv. Da er spørsmålet mitt. Er du kvinne nok, til å fortjene mannen du mener oppfyller kravene dine? Hvis du hadde fått drømmemannen i fanget, hva er det du hadde gjort til å beholde ham? Anonymkode: 801c5...ff0 Drømmemannen som mange kvinner ønkser er han som tar initiativ, er en beskytter og står opp for seg selv og dem rundt seg. En slik drømmemann vil ikke ha en kvinne som endrer seg eller pleaser ham for å beholde ham. For å kapre en sånn type mann må man tørre å være sårbar, fortelle ham hva man ønsker, vise følelser og være seg selv. Endret 18. november 2023 av ESFP 5 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #13 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden jeg har gjort 3 forsøk på å kapre drømmemannen så har jeg ikke gjort nok. Eller vent... De viste seg å ikke være drømmemannen. Anonymkode: ddb0a...df0 Ja… men hvis du hadde fått drømmemannen, hadde du fortsette med å unngå direkt kommunikasjon – som du gjør nå? Anonymkode: 801c5...ff0 1
Gjest Hoia Skrevet 18. november 2023 #14 Skrevet 18. november 2023 Jeg har ikke tenkt på dating på ti år, føler meg som en fossil, men jeg er helt sikker på at jeg har verken sett eller møtt mannen jeg skal etablere meg med. Og hvis noen hadde forsøkt å spleise meg med noen, hadde jeg skjønt det også. Når jeg flytter tilbake til gamle trakter, så skal jeg gå forbi det nettet (datingsnettet), og virkelig ut i det virkelige liv!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #15 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er meg selv. Han elsker meg for meg. Men det han liker er vel hvordan jeg ser ut, at jeg liker det samme han, har det samme synes på nesten alt OG vi har amazing sex. Men dette går jo begge veier, vi er perfekte for hverandre han må «holde» på meg også Anonymkode: a4f30...14d Fantastisk du og han har funnet hverandre. Men dette er spørsmål til de som ikke har fått drømmemannen – og om de hadde funnet ham, hva tror de de må gjør får å beholde ham? Anonymkode: 801c5...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #16 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For de som ikke kan å stave så er det kanskje det...? Anonymkode: 8313c...72a Jeg tuller med ts. Anonymkode: bffd3...e15
Gjest Hoia Skrevet 18. november 2023 #17 Skrevet 18. november 2023 Det er jo ikke sånn at man bare kan sette seg ned med en kopp Friele og en pjolter og tenke at slik er livet. I en periode så, men så må man videre. Ikke at det noen gang hadde vært aktuelt med en pjolter!
Gjest Refreng Skrevet 18. november 2023 #18 Skrevet 18. november 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig. Og jeg har kapra drømmemannen Anonymkode: a4f30...14d Det kan du ikke ha gjort, for han har jeg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #19 Skrevet 18. november 2023 Hoia skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke tenkt på dating på ti år, føler meg som en fossil, men jeg er helt sikker på at jeg har verken sett eller møtt mannen jeg skal etablere meg med. Og hvis noen hadde forsøkt å spleise meg med noen, hadde jeg skjønt det også. Når jeg flytter tilbake til gamle trakter, så skal jeg gå forbi det nettet (datingsnettet), og virkelig ut i det virkelige liv! Hvordan er dette relevant til spørsmålet? Anonymkode: 801c5...ff0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #20 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mange av dere klager på at menn burde ta mer initiativ å gjøre det som trengs. Være mer manne-mann menn. Ikke manne babyer osv. Da er spørsmålet mitt. Er du kvinne nok, til å fortjene mannen du mener oppfyller kravene dine? Hvis du hadde fått drømmemannen i fanget, hva er det du hadde gjort til å beholde ham? Anonymkode: 801c5...ff0 Som kvinne er det jo jeg som skal sitte på fanget ikke omvendt. Drømmemannen må velge meg, jeg kan ikke holde på han, legge han på en liten flaske og binde han fast. Det er hekseri og fy. Nei, drømmemannen må få være fri til å ta sine egne valg. Så da gjenstår det bare å være seg selv da, elske seg selv, leke med seg selv, være den personen man selv ville valgt og stadig velger å være. Og et hjerte av gull 💛 Anonymkode: 19da7...2ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå