Gå til innhold

Har du noen gang sittet i fengsel, og hvorfor?

Castor Troy

Har du noen gang sittet i fengsel?  

21 stemmer

1. 1. Har du noen gang sittet i fengsel?

• Ja
      3
    • Nei
      14
    • Kun glattcelle
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glattcelle. Når jeg ser tilbake, så skjønner jeg ikke helt hvorfor, for jeg lagde null trøbbel, og samarbeidet fullt. Hadde en fest hjemme, som gikk ut av kontroll da en plutselig gikk på kjøkkenet, fant den største kniven han kunne, og prøvde å drepe en annen der som han hadde hatt konflikt med noen år, var vel 2mm unna hjerte. Politiet kom, jeg ventet på de i leilighet fullt av blod, sånn at jeg nesten fikk jernsmak i munnen av å være der, alle andre hadde løpt vekk. Når politiet kom, så forklarte jeg alt, og ble tatt med på stasjon over natten, eneste grunn jeg kan tenke meg er at de trengte samle bevis og sperre av området. Men er vel 16 år siden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artmo3 skrev (15 timer siden):

Glattcelle. Når jeg ser tilbake, så skjønner jeg ikke helt hvorfor, for jeg lagde null trøbbel, og samarbeidet fullt. Hadde en fest hjemme, som gikk ut av kontroll da en plutselig gikk på kjøkkenet, fant den største kniven han kunne, og prøvde å drepe en annen der som han hadde hatt konflikt med noen år, var vel 2mm unna hjerte. Politiet kom, jeg ventet på de i leilighet fullt av blod, sånn at jeg nesten fikk jernsmak i munnen av å være der, alle andre hadde løpt vekk. Når politiet kom, så forklarte jeg alt, og ble tatt med på stasjon over natten, eneste grunn jeg kan tenke meg er at de trengte samle bevis og sperre av området. Men er vel 16 år siden

Ja, null trøbbel er det riktige her....

Anonymkode: fa6f5...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artmo3 skrev (15 timer siden):

Haha det her var bare patetisk teit 

Anonymkode: bea68...29d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...