Gå til innhold

Tinderdate første gang hjemme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du turt dette ? er det unormalt å være skeptisk til dette ? virker som mange menn tar det som en selvfølge at man skal være hjemme første date ? 

Anonymkode: 85d6b...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det betyr sex. Så kanskje de kke tenker på det som date engang, men et ligg.

Anonymkode: 83433...549

• Liker 3
Skrevet

Det er helt uaktuelt. Møtes alltid på offentlig sted de første gangene

Anonymkode: 25596...a24

• Liker 5
Skrevet

Som dame hadde det vært helt uaktuelt, høres rett og slett altfor skummelt ut. Hadde jeg vært mann, hadde jeg helt sikkert kunnet gjøre det. 

Anonymkode: 4e4e2...02f

• Liker 5
Skrevet

Helt uaktuelt.

Men har helt motsatt inntrykk enn deg, samtlige jeg har chattet med via diverse apper inviterer til første møte ute på kafe, pub eller gåtur.

Anonymkode: 81a5e...1b5

• Liker 3
Skrevet

De få gangene det er skjedd har vært da å invitert første date på alkohol/fest ,tror det har skjedd med 3 menn for min del. Og det er = SEX. Men det var kortvarig jeg ønsket da😅 

Ellers utelukket,men vært på date 2 hjemme hos mange😅 Og noen ble jeg sammen med.

Anonymkode: a5b78...5b3

Skrevet

All nett-dating er utelukket her. Møte noen helt nye, helt tilfeldig (så de kan ikke møte meg først, fakta) når jeg minst venter det. Grunnet alderen, og hvis ønske om etablering, må vi trolig adoptere. Men det er en superduper utfordring i livet når den tid kommer!

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)

Har kjørt det før, vi tekstet en stund først. Jeg hadde ikke sex i tankene i det hele tatt. Vi løp sammen i mange timer først, også lagde jeg mat på kvelden. Hun dro selv hjem veldig sent. Vi datet 4 måneder.

Endret av Geminisoul_83
Skrevet

Hjemme første gang er ganske sikkert fordi man håper på sex. I tillegg kan det hende de ikke vil at andre skal se dere sammen, av en eller annen grunn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg har gjort det. Men har sluttet nå. Ble veldig kjedelig å skulle være så på tilbudssiden. 🤣 rett og slett bare gørre greier. Så nå er jeg blitt en sånn mystisk greie som er veldig speshul og woe is me, sånn som folk liker. 🤣

Anonymkode: 984a4...f24

• Liker 2
Skrevet

Har hatt hjemmedate et par ganger som første date. Men da har jeg funnet de på Facebook først og fått et inntrykk av hva slags type de er. Null sex selv om det har vært hjemmedate.

Anonymkode: f6340...8ba

Skrevet

Hadde hjemmedate en gang på Tinderdate... hos han. For sex. Begge var fulle.

Ble kjærester etter to uker og er idag gift med barn sammen ❤ vi begge ble veldig overrasket over at dette skjedde da vi begge kun var ute etter noe uforpliktende 

Anonymkode: 9cc1e...bd8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kvinne og jeg har gjort det. Men har sluttet nå. Ble veldig kjedelig å skulle være så på tilbudssiden. 🤣 rett og slett bare gørre greier. Så nå er jeg blitt en sånn mystisk greie som er veldig speshul og woe is me, sånn som folk liker. 🤣

Hva betyr det her ?

Ts: jeg drar aldri på hjemmedater. Jeg er  «vanskelig» og drar bare på dater når jeg får en ordentlig invitasjon til en restaurant, til nøds kan jeg være med på et glass vin eller to på en vinbar, men aldri hjemme hos noen. Med disse «reglene» har jeg utelukkende bare møtt flotte og snille menn som behandler meg bra 😊

Anonymkode: 2f3c1...520

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva betyr det her ?

Ts: jeg drar aldri på hjemmedater. Jeg er  «vanskelig» og drar bare på dater når jeg får en ordentlig invitasjon til en restaurant, til nøds kan jeg være med på et glass vin eller to på en vinbar, men aldri hjemme hos noen. Med disse «reglene» har jeg utelukkende bare møtt flotte og snille menn som behandler meg bra 😊

Ja, altså… Yo.. 

Skrevet

Vær forsiktig. Jeg ble utsatt for overgrep og vold på date. Vil anbefale deg å møtes på offentlig sted.

Anonymkode: 539ef...dd0

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, altså… Yo.. 

Åja.. du er blitt mer «Yo» fordi det er det folk liker ? 😅 Vi er nok forskjellige, men av ren nysgjerrighet, hva slags dater drar man på når man er «Yo» ?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde du turt dette ? er det unormalt å være skeptisk til dette ? virker som mange menn tar det som en selvfølge at man skal være hjemme første date ? 

Anonymkode: 85d6b...5f4

Jeg har datet masse på Tinder, og jeg har aldri takket ja til hjemmedate første gangen. Det anbefaler jeg ikke. :) Om det er noen menn som foreslår det, så er det et stort rødt flagg hos meg. Jeg har alltid hatt flaks med mine Tinder dates i det offentlige rom. Anbefaler en aktivitet som dere begge liker. Hos meg har det normalt vært middag på en god restaurant, men jeg har også gått tur i parken og spilt shuffleboard. Jeg har heller aldri møtt en mann umiddelbart, men latt samtalen gå en stund før traff. Som kvinne er det viktig å ta forhåndsregler. 

Anonymkode: 0d179...c70

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønner ikke at folk vil ha hjemmedate første gang, selv om det bare er for sex. Hva om kjemien er helt feil, eller de lukter vondt, har dårlig ånde el.? Selv om man har videochatter så er det jo vanskelig å vite.

Jeg gikk på den smellen én gang, var ny på Tinder og litt urutinert. Det var jo superkleint å sende ham på dør med uforrettet sak, det var «Hell no!» sekundet jeg møtte ham. Nå foreslår jeg alltid en litt kort pre-date, tur eller en kaffe, for å sjekke den umiddelbare kjemien. For meg så er det enten ja eller nei etter bare noen minutter, kjenner jeg det ikke da er det bare å glemme. 

Anonymkode: ea6fb...1da

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Første date har vært over kaffe på dagtid her.

Skrevet

Mann i midten av 40-årene her.

Jeg ville aldri spurt om hjemmedate første date, og forventer ikke det. Men har blitt med på det når jeg blir invitert, da jeg er ikke redd for dette.

To grunner til at en mann gjør det:

- sex, 

- spare penger:) Det er noe iboende i oss(delvis meg) om dette. Jeg lager bedre mat og har bedre drikke en de fleste restauranter, så kan forstå det:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...