Gå til innhold

Gikk du på Levende ord barnehage på bønes i 2005?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette er en anonym nettside, men det står ingen info, ingenting på barnehagen! Jeg gikk i denne barnehagen rundt denne perioden, og leter etter andre som også har gått der. Finner ingen info om ansatte heller som jobbet der. Hva slags minner har dere fra barnehagen? Det kan godt være du og jeg gikk på samme avdeling, og det er så kjipt at det ikke er noen måte å tracke tilbake til en bhg som er lagt ned!  Alt jeg husker er at jeg spiste grus, hadde sjokade på skiven og ikke nugatti som mange andre hadde. Samlingsstunder med en mann som spilte gitar og sang "hvilken dag er det idag". Utrolig vittig hva man husker😂

Anonymkode: 31070...c08

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei, eg gjekk der frå 2003-2005 trur eg. Har bilder og sånn. Gikk sammen med dei som var født i 2001 eller noke. Hugser mykje kjekt, men flyttet og holdt ikkje kontakten med noken. Fant den tidlegare bestevenninna mi på IG, men thats it. Har ikkje namneliste på barnehagebildene vi tok heller

Anonymkode: 04821...297

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.28):

Jeg vet at dette er en anonym nettside, men det står ingen info, ingenting på barnehagen! Jeg gikk i denne barnehagen rundt denne perioden, og leter etter andre som også har gått der. Finner ingen info om ansatte heller som jobbet der. Hva slags minner har dere fra barnehagen? Det kan godt være du og jeg gikk på samme avdeling, og det er så kjipt at det ikke er noen måte å tracke tilbake til en bhg som er lagt ned!  Alt jeg husker er at jeg spiste grus, hadde sjokade på skiven og ikke nugatti som mange andre hadde. Samlingsstunder med en mann som spilte gitar og sang "hvilken dag er det idag". Utrolig vittig hva man husker😂

Anonymkode: 31070...c08

Den som nå heter Naturbasen? For det er en bhg i bygget enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...