AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Jenta mi på 5 måneder er faretruende lik Gollum på håret. Hvor idiot er jeg hvis jeg vurderer å kjøre klippemaskin (helt ytterst, lurer på om det er 1 cm-ish) for å jevne ut litt? Gjør folk sånt eller er jeg bare forfengelig? 😛 Anonymkode: 7e5c0...f84
mereo Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Hadde droppa det, blir neppe penere - det blir jo ikke borte, det vil jo vokse ut igjen. Med tiden vil hun få mer hår. Du er nok bare forfengelig!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Sånn var vår en stund 😂 hu har aldri mistet babyhåret, hun hadde MYE hår når hun ble født. Så nå har hun to lag med hår. Babyhår, og det nye 😅😂 men det vokser seg til. Anonymkode: 6003e...2d1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.02): Jenta mi på 5 måneder er faretruende lik Gollum på håret. Hvor idiot er jeg hvis jeg vurderer å kjøre klippemaskin (helt ytterst, lurer på om det er 1 cm-ish) for å jevne ut litt? Gjør folk sånt eller er jeg bare forfengelig? 😛 Anonymkode: 7e5c0...f84 Det er helt utrolig forfengelig! Hun er jo bare en baby. Anbefaler deg heller å sette pris på henne som hun er. Stakkars jente. Anonymkode: f964d...0f5
Million Skrevet 19. november 2023 #5 Skrevet 19. november 2023 Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter! 😂 "Faretruende lik Gollum på håret", haha! 🤣 Men til saken. Min sønn fikk ikke hår på hodet før han var 8 måneder. Flintis. "Alle" andres unger hadde søte babykrøller og hår på hodet, men ikke min. Folk begynte å spørre etter håret hans, om han ikke snart skulle få hår på hodet. Det kom som en hanekam da han var 8 mnd, og så bredde det seg sakte over hele hodet. Siden han er gutt, klippet vi han med maskin da han var to år. Først da hadde han nok hår til at det var noe å klippe. Vokste ekstremt langsomt. Og en maur som aldri satt stille i stolen, så frisør var dødfødt forsøk. Måtte bestikke han med en eske GodteGomp første gangen, og han satt stille akkurat lenge nok til at godteriet var spist opp, så jeg har aldri sett en frisør klippe så fort. Håret kommer nok på din arving også. Det tar bare litt tid for enkelte. Ville ikke brukt maskin enda! Er en sjarm ved hver alder, sies det! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er helt utrolig forfengelig! Hun er jo bare en baby. Anbefaler deg heller å sette pris på henne som hun er. Stakkars jente. Anonymkode: f964d...0f5 Slapp av, det er snakk om en hårklipp, ikke ring i øra og påregna bryn. Anonymkode: d7a7b...cf2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå