FruR Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 (endret) Det er en dokumentar på Netflix og en på Amazon prime om denne kulten som fremdeles holder på . Ville bare lage en tråd for å diskutere disse dokumentarene, kulten og paret bak kulten. Det er helt syke greier ! Hva tror du er det neste for TwinFlamesUniverse? Jeg vet at de har flere følgere enn noen gang. Hva tror du vil skje i tiden som kommer? Jeff og Shaleia har ingen rettsak mot seg som jeg forstår, og de har bedt følgerne om å flytte i nærheten av dem. Endret 18. november 2023 av FruR
FruR Skrevet 18. november 2023 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2023 (endret) Skal selvfølgelig stå Twin flames Universe i overskriften . Endret 18. november 2023 av FruR
ElectricScum Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Pløyd meg gjennom den dokumentar-serien selv. Motbydelige mennesker. Tvilsomt at de noensinne vil stoppe. Slike folk vil alltid starte et eller annet nytt scheme for å manipulere og lure folk for egen vinning. 1 1
Maia70 Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Nå etterforskes de: https://www.clickondetroit.com/video/news/2025/07/02/michigan-ag-nessel-investigating-twin-flames-universe/ Jeg ser denne dokumentaren nå. Sektlederen blir tatt så grundig på senga i intervjuet fra 1:12 inn. Han kan ikke svare, og sier han må samle seg, han vil ha et glass vann, han får partneren sin til å svare istedenfor, og prøver å bruke narsissistisk ordsalat uten å lykkes. Håper de finner noe å sikte dem for i etterforskningen. 1
FruR Skrevet 2. juli Forfatter #5 Skrevet 2. juli (endret) Maia70 skrev (2 timer siden): Nå etterforskes de: https://www.clickondetroit.com/video/news/2025/07/02/michigan-ag-nessel-investigating-twin-flames-universe/ Jeg ser denne dokumentaren nå. Sektlederen blir tatt så grundig på senga i intervjuet fra 1:12 inn. Han kan ikke svare, og sier han må samle seg, han vil ha et glass vann, han får partneren sin til å svare istedenfor, og prøver å bruke narsissistisk ordsalat uten å lykkes. Håper de finner noe å sikte dem for i etterforskningen. På tide, men regner med myndighetene har fulgt med og etterforsket i hemmelighet siden dokumentarene kom ut. Håper hvertfall det. Endret 2. juli av FruR 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå