Gå til innhold

Hva er det mest usexy din partner har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjæresten din gjort noe du synes var ekstremt turn-off eller usexy?
Del det her

Anonymkode: 33eda...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prompe og stinke opp hele soverommet, så det måtte luftes i lang tid når vi hadde tenkt å ha kose oss litt.:fnise: 

Like glad i han, men det drepte sexlysten der og da.

Anonymkode: 273c8...2f0

• Liker 3
Skrevet

På en resturant ved siden av sjøen var vår 4 år gamle sønn litt lei av å sitte stille så lenge og maste litt om å dra hjem, og da sa mannen med veldig hevet stemme: «hold kjeft med en jævla gang, ellers kaster jeg deg ut i sjøen så haien kan komme å spise deg»

De på bordene ved siden av reagerte, og jeg hadde bare lyst til å ta med meg sønnen vår og gå der i fra.

Anonymkode: b1478...e9a

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Han har begynt å pille seg i nesa når vi ser på tv sammen, sitter konstant å pirker. Jeg er sjokkert og synes det er sinnsykt kvalmt. Vi har vært sammen lenge, men dette vet jeg ikke hvordan jeg skal takle, klarer ikke å si ifra heller fordi jeg er sjokkert. Dette har pågått i noen uker nå. Vegrer meg for å sette frem godteri og snack, fordi han forsyner seg oppi der. 

Anonymkode: 40f71...3a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har begynt å pille seg i nesa når vi ser på tv sammen, sitter konstant å pirker. Jeg er sjokkert og synes det er sinnsykt kvalmt. Vi har vært sammen lenge, men dette vet jeg ikke hvordan jeg skal takle, klarer ikke å si ifra heller fordi jeg er sjokkert. Dette har pågått i noen uker nå. Vegrer meg for å sette frem godteri og snack, fordi han forsyner seg oppi der. 

Anonymkode: 40f71...3a4

HerreGUD! Sett ned foten… 😲😲😲

Anonymkode: 34b3a...1c1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ha egne regler for seg selv og helt andre (strengere) regler for meg. Tror han kan detaljstyre hvordan husarbeid skal gjøres, eks hvordan stable i oppvaskmaskinen, henge opp klær osv. Det gjør at jeg *sterkt* revurderer hele forholdet

Anonymkode: 58069...ccc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har kjæresten din gjort noe du synes var ekstremt turn-off eller usexy?
Del det her

Anonymkode: 33eda...d29

Å føde. Fødsel er jævlig usexy.

Anonymkode: 03470...594

• Hjerte 1
Skrevet

Å bli fullstendig empatiløs og egoistisk etter at vi fikk barn, på tross av hvor fullstendig utslitt jeg var selv. 

Da ble det slutt på sex, selv om jeg alltid har hatt høy lyst og han aldri hadde fått et nei før. 

Anonymkode: 4f2c0...533

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Å ikke kommunisere. Var et punkt under corona jeg var nær å gå fra ham fordi jeg ble gal av måten han var på. 

Anonymkode: 4e492...178

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å føde. Fødsel er jævlig usexy.

Anonymkode: 03470...594

Vel, jeg antar at du hadde en finger med i spillet i det som ledet frem til fødsel? Dårlig grunn

Anonymkode: 8f917...79a

• Liker 15
Skrevet

Tror det verste var den gangen han kom hjem dritings og spydde ned hele senga🤢 

Dette er vel 15 år siden og vi er fortsatt gift, så jeg kom jo over det😆 

Anonymkode: 1f883...8e8

• Liker 5
Skrevet

Mye lukt etter at hun har vært på do. Som om noe døde der inne for flere måneder siden...

Anonymkode: 09c05...55d

• Liker 2
Skrevet

Klarer ikke å komme på noe om jeg skal være ærlig.

Skrevet

Lekte med følelsene mine. Slengte ut snøret kun for å ta det inn igjen før jeg fikk vite skikkelig. Mulig hun ikke skjønner at det er det hun gjorde siden hun er i begynnelsen av 20 årene. Men jeg har fått nok og gir nå F. 

Vi er ikke et par lengre altså. 

Jeg har også kanskje funnet meg en ny en. 

Anonymkode: 25359...720

Skrevet

Å endre seg til å bli en ekstrem egoistisk unnasluntrer. Sluntre unna ansvar som familiefar og tenker kun på seg selv.

Jeg er på vei til å gå. 

Anonymkode: 8c49f...d1b

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vel, jeg antar at du hadde en finger med i spillet i det som ledet frem til fødsel? Dårlig grunn

Anonymkode: 8f917...79a

Hadde det bare vært en finger, så hadde det vel ikke blitt noen fødsel...

Anonymkode: ed64b...e64

• Liker 7
Skrevet

En ting er å gi faen i husarbeid, det er jævlig usexy. 

I tillegg: klippe neglene sine så de bare detter på gulvet. Ikke vaske henda etter dobesøk. 

Sliter med sexlysta ja. 

Anonymkode: b90ff...d1e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ha egne regler for seg selv og helt andre (strengere) regler for meg. Tror han kan detaljstyre hvordan husarbeid skal gjøres, eks hvordan stable i oppvaskmaskinen, henge opp klær osv. Det gjør at jeg *sterkt* revurderer hele forholdet

Anonymkode: 58069...ccc

#psykopat

Anonymkode: 9787a...04c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mye lukt etter at hun har vært på do. Som om noe døde der inne for flere måneder siden...

Anonymkode: 09c05...55d

Og det lukter ikke dritt mår du selv har vært på do da sikkert.. 

Anonymkode: 9787a...04c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...