Gå til innhold

Hvor ofte onanerer man ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer egentlig på hva som er vanlig. Dette er ikke noe vi snakker om i mitt miljø, dette med onani. 

Onanerer damer like ofte som menn ? Er det vanlig at man bruker hjelpemidler som tas inn i skjeden? 

Jeg vet at det er forskjellig fra person til person,og jeg vil nok få forskjellige svar, men jeg aner rett og slett ikke om jeg er unormal ...

Det er kanskje èn gang eller to i måneden hvor jeg er stresset, men jeg tør ikke putte noe inn. Føler det hjelper på stress. Men jeg sliter veldig med følelse av at jeg er ekkel etterpå og dusjer.

Skal sies at jeg er over 30 og har født to ganger, så jeg har jo hatt samleie , men jeg er skilt nå og det har altså skjedd .. før kunne vi jo bare ha samleie så var det ordnet, men nå kan jeg jo ikke det og jeg vil ha samleie med noen heller .

Anonymkode: 2e9a5...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4 ganger om dagen, enten det er sex med andre eller alene. 

• Liker 1
Skrevet
Castor Troy skrev (45 minutter siden):

3-4 ganger om dagen, enten det er sex med andre eller alene. 

Seriøst ? Men hvordan har du tid ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man setter av tid, velger bort venner, film, tv, boklesing, husarbeid, andre hobbyer osv. 

Samleie 2-3 ganger om dagen er kanskje 1-2 timer sammenlagt,  pluss onanering kanskje 30 minutter krever sin del av dagen 😅

Skrevet
Castor Troy skrev (Akkurat nå):

Man setter av tid, velger bort venner, film, tv, boklesing, husarbeid, andre hobbyer osv. 

Samleie 2-3 ganger om dagen er kanskje 1-2 timer sammenlagt,  pluss onanering kanskje 30 minutter krever sin del av dagen 😅

Altså, jeg er en kåt jævel, og kan ha sex flere ganger om dagen om jeg har tid, runke kan jeg også gjøre flere ganger om dagen, om jeg har tid, men blir alltid 1 gang. Men å ofre venner, husarbeid og hobbyer høres da voldsomt ut, hvis du er alvorlig da? 😅 Sikker på du ikke har en avhengighet? Det er vel definisjonen på å være avhengig, når det går ut over venner, og andre viktige ting i livet 

Anonymkode: dfd5c...665

Skrevet

Jeg onanerer ikke, har ikke lyst til det. Men elsker å ha sex med mannen min.

Anonymkode: 63f53...344

• Hjerte 1
Skrevet

Altså, jeg er en kåt jævel, og kan ha sex flere ganger om dagen om jeg har tid, runke kan jeg også gjøre flere ganger om dagen, om jeg har tid, men blir alltid 1 gang. Men å ofre venner, husarbeid og hobbyer høres da voldsomt ut, hvis du er alvorlig da? 😅 Sikker på du ikke har en avhengighet? Det er vel definisjonen på å være avhengig, når det går ut over venner, og andre viktige ting i livet 

Har målt testo nivået og det ligger i topskalaen, derfor er jeg mer kåt en de fleste. Har også hatt partnere som er ekstremt kåte. Noen ganger tenker jeg, skulle ha ryddet opp i huset, eller handlet, men så ble det sex i stedet 😅

Skrevet
Castor Troy skrev (Akkurat nå):

Har målt testo nivået og det ligger i topskalaen, derfor er jeg mer kåt en de fleste. Har også hatt partnere som er ekstremt kåte. Noen ganger tenker jeg, skulle ha ryddet opp i huset, eller handlet, men så ble det sex i stedet 😅

Joda, men jeg har selv ekstrem lyst, og kan fint ha mange runder på rad, og helst sex hver dag om muligheten er der, men kunne aldri falt meg inn å ofre venner fordi jeg skal runke.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste mennesker ser da tv eller gjør andre «avslappende» aktiviteter i timevis hver eneste dag? Man tar av denne tiden, dersom man ønsker. For «slappe av» gjør man etter eget, ikke andres, velbehag.

Hvem er det som har innprentet deg at din egen kropp er «ekkel», ts? Og hvilken agenda tenker du de hadde med å ta det valget? Var du eller dine foreldre med i en sekt eller annen samling mennesker som drev sosial kontroll i oppveksten? Vokste du opp i et hjem såder dine foreldre valgte å tro på og formidle myten om «skam»? 

Du har reflektert over hvorfor du tenker, føler og handler som du gjør? Og gjort deg tanker om hvordan du ønsker å oppføre deg slik også fremover, og om dine tanker, følelser, håndtering av følelser og handlinger er noe du ønsker videreformidle egne barn? 

Det første steget er å begynne å reflektere over hvordan du er og hvordan du ønsker å være. Det andre steget er å lage en konkret plan om å endre handlinger etc fra status quo til ønsket adferd. Det tredje steget er å øve, øve og øve til du oppnår synlig forbedring. Vi bør alle reflektere over oss selv hver dag, livet gjennom. Og vi bør alle forbedre vår psyke hver dag, livet gjennom. Å luke ut fiksjonen «skam» (og annerkjenne den som det den er - sosial kontroll) er en god, rasjonell start.

Anonymkode: 40492...4ee

Skrevet

En gang hver dag som oftest. 

Kvinne 32

Anonymkode: a4580...ca1

• Hjerte 1
Skrevet

Joda, men jeg har selv ekstrem lyst, og kan fint ha mange runder på rad, og helst sex hver dag om muligheten er der, men kunne aldri falt meg inn å ofre venner fordi jeg skal runke.. 

Har aldri ofret venner for runking, men for sex mange ganger. Noen venner forteller meg de kun har sex eller runker/onanerer en gang i uka, eller sjeldnere. Det sjokkerer meg like mye som jeg sjokkerer dem 😅

Skrevet

Onanerer nesten daglig. Bruker enten fingre, vibrator eller dildo. Kommer litt an på om jeg vil leke meg og nyte maksimalt eller om jeg bare skal ha en kjapp orgasme. Har sex 4-8 ganger i uka. 

K31

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er nok flest av de som onanerer ofte som engasjerer seg i sånne tråder som dette. Folk som aldri onanerer, gidder ikke åpne disse trådene en gang. 

Jeg tror derfor at svaret må bli at alle får onanere så ofte de selv føler for det. Enten det er aldri, eller flere ganger om dagen. Tror allikevel det er flere mennesker i første kategori enn i siste. 

Anonymkode: 086fc...7b7

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinne 40 uten aktivt sexliv for tiden. Noen dager onanerer jeg morgen og kveld hver dag i mange dager, så kan det gå mange uker mellom. Men sånn gjennomsnittlig 2-3 ganger i uka kanskje?

Jeg bruker oftest fingre og vibrator. Noen ganger trenger jeg likevel mer og bruker fingre på innsiden. En veldig sjelden gang bruker jeg en dildo. De gangene jeg gjør dette er mer når jeg er virkelig tent og har på en måte sex med meg selv, fantaserer masse og brukere tid. De gangene jeg bare bruker vibratoren er det over på noen minutter. Det hele kommer ann på hva jeg trenger. 

Føler meg aldri skitten etterpå. Kan finne på å onanere på dagtid på soverommet også, mens ungene er andre steder i huset. 

Anonymkode: 1cda0...21e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Castor Troy skrev (1 time siden):

😂😂😂

Skrevet
Castor Troy skrev (1 time siden):

Bruker du adhd medisiner? Eller amfetamin? Høres slitsomt ut.

Anonymkode: aec3d...e18

Skrevet

Bruker du adhd medisiner? Eller amfetamin? Høres slitsomt ut.

Anonymkode: aec3d...e18

Det kan være slitsomt å ha høyt testosteron nivå, men det har mange fordeler også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste mennesker ser da tv eller gjør andre «avslappende» aktiviteter i timevis hver eneste dag? Man tar av denne tiden, dersom man ønsker. For «slappe av» gjør man etter eget, ikke andres, velbehag.

Hvem er det som har innprentet deg at din egen kropp er «ekkel», ts? Og hvilken agenda tenker du de hadde med å ta det valget? Var du eller dine foreldre med i en sekt eller annen samling mennesker som drev sosial kontroll i oppveksten? Vokste du opp i et hjem såder dine foreldre valgte å tro på og formidle myten om «skam»? 

Du har reflektert over hvorfor du tenker, føler og handler som du gjør? Og gjort deg tanker om hvordan du ønsker å oppføre deg slik også fremover, og om dine tanker, følelser, håndtering av følelser og handlinger er noe du ønsker videreformidle egne barn? 

Det første steget er å begynne å reflektere over hvordan du er og hvordan du ønsker å være. Det andre steget er å lage en konkret plan om å endre handlinger etc fra status quo til ønsket adferd. Det tredje steget er å øve, øve og øve til du oppnår synlig forbedring. Vi bør alle reflektere over oss selv hver dag, livet gjennom. Og vi bør alle forbedre vår psyke hver dag, livet gjennom. Å luke ut fiksjonen «skam» (og annerkjenne den som det den er - sosial kontroll) er en god, rasjonell start.

Anonymkode: 40492...4ee

Vet ikke helt hvorfor du stiller spørsmålene på den måten ? 

Mulig jeg misforstår, men synes du skriver litt ufint mot meg skjønner ikke helt hvorfor.. 

Jeg onanerer ikke, har ikke lyst til det. Men elsker å ha sex med mannen min.

Anonymkode: 63f53...344

Ja det er jo best om man har en mann ,😅

Det er nok flest av de som onanerer ofte som engasjerer seg i sånne tråder som dette. Folk som aldri onanerer, gidder ikke åpne disse trådene en gang. 

Jeg tror derfor at svaret må bli at alle får onanere så ofte de selv føler for det. Enten det er aldri, eller flere ganger om dagen. Tror allikevel det er flere mennesker i første kategori enn i siste. 

Anonymkode: 086fc...7b7

Du har et poeng, men jeg har som sagt ingen anelse. Jeg har hele tiden trodd at kvinner onanerer svært sjelden, frem til jeg skjønte at det visstnok er ganske vanlig og at de kjøper utstyr osv, så derfor jeg spurte 😅

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne 40 uten aktivt sexliv for tiden. Noen dager onanerer jeg morgen og kveld hver dag i mange dager, så kan det gå mange uker mellom. Men sånn gjennomsnittlig 2-3 ganger i uka kanskje?

Jeg bruker oftest fingre og vibrator. Noen ganger trenger jeg likevel mer og bruker fingre på innsiden. En veldig sjelden gang bruker jeg en dildo. De gangene jeg gjør dette er mer når jeg er virkelig tent og har på en måte sex med meg selv, fantaserer masse og brukere tid. De gangene jeg bare bruker vibratoren er det over på noen minutter. Det hele kommer ann på hva jeg trenger. 

Føler meg aldri skitten etterpå. Kan finne på å onanere på dagtid på soverommet også, mens ungene er andre steder i huset. 

Anonymkode: 1cda0...21e

Aha skjønner. Håper ikke jeg tråkker over noen grense ved å spørre dette, men føler du noe i tiden etter ? Gir det deg en god følelse generelt i tiden etter en orgasme ?

Hvis jeg har hatt en hyggelig episode i samleie feks på morgenen, så føler jeg at jeg stråler og fresh etter jeg har dusjet og stelt meg for dagen. Men får liksom ikke det samme på egenhånd.

Skrevet

Fra 2 til 4 ganger i måneden, 4 er på gode måneder så sjelden. Noen ganger 1. Vil aldri ha sex med andre, så regner med mitt svar beregnes som fra den aseksuelle delen av befolkningen. Har ikke sjekket hormon nivået mitt, men har nevnt for både lege og psykolog at jeg aldri har sex selv i forhold uten at det ble noe mer samtale om det. 

Anonymkode: 9cd88...f51

Skrevet

Jeg tar knipeøvelser og onanerer daglig, litt for min egen helsegevinst.. Kanskje mest for at min neste, skal få oppleve meg mere en 5 minutter😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...