AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Hvis kjæresten din sier han har vært forelsket i en venninne før han møtte deg. Insisterer på å fortsette vennskapet. Så sier han en dag dere går tur sammen at "Jeg beklager å måtte si det, men jeg skulle ønske flere mennesker var slik som henne". Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 404cb...fcf
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Da er det ikke en vennskapelig relasjon fra hans side som han prøver å opprettholde. Interessen hans for henne forsvinner ikke selvom de kun skal være venner nå. Hadde gått på flekken om han måtte hatt henne i livet sitt, ene og alene fordi det etter min mening er en ugrei relasjon å ha i ett forhold. Spesielt mtp måten han snakker om henne på. Anonymkode: 15af3...130 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis kjæresten din sier han har vært forelsket i en venninne før han møtte deg. Insisterer på å fortsette vennskapet. Så sier han en dag dere går tur sammen at "Jeg beklager å måtte si det, men jeg skulle ønske flere mennesker var slik som henne". Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 404cb...fcf Jeg ville tenkt at det var et rødt flagg. Anonymkode: 45235...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Han lurt på om han var hjernedød. Anonymkode: 8c957...46a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Tja, må nesten vite mer om konteksten på uttalelsen hans før jeg vet hva jeg ville tenkt. Anonymkode: c97a8...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå