Gå til innhold

Dere som har fått den siste varianten av Corona nå i November 2023 - hvor lenge var dere dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med kronisk utmattelse, og fikk for 11 dager siden covid. Startet med at jeg hadde feber og veldig hodepine de første 5 dagene, så har det gått over til tørrhoste og tett i nesen, hodepine og kraftige leddsmerter. Formen er også veldig redusert. Har ikke vaksine, og ikke hatt covid før. Jeg lurer på hvor lenge dere som har fått den siste varianten var før dere ble bedre\normal igjen?

Anonymkode: 7c6a4...37c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt covid denne runden, men som med alle virus så er det veldig individuelt hvor lang tid det tar å blir frisk. Jeg har også kronisk utmattelse fra før, uvaksinert, og fikk et relativt mildt sykdomsforløp. 

Jeg tar høye doser med d vitamin, sink, og tar lymfedrenasje nå og da. Supert for immunforsvaret. 
Hvis du er smittefri, så ta deg en tur til legen og sjekk d vitamin og andre vitaminer. Veldig mange har altfor lave nivåer av særlig d vitamin.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7418699/#:~:text=Vitamin B1%2C B6%2C B12%2C,and 42% were selenium deficient.

Anonymkode: bb7fe...ce6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var sykere første gang jeg hadde covid enn denne gangen. Testet positivt på lørdag og var frisk på torsdag. 

Anonymkode: 01174...838

• Liker 2
Skrevet

Har du testet deg? Hvis ikke kan det være influensa du har fått. Den er som regel verre enn korona.

Anonymkode: a8d50...b30

• Liker 1
Skrevet

Hadde covid for en uke siden. Hadde hodepine og feber en dag. Ikke noe særlig sykdomsfølelse, men noe tett i nesen og hes stemme. Veldig lett forløp. 

Skrevet

Verre denne gangen enn de to andre gangene jeg har hatt det. Tre doser vaksiner, men det er over et år siden siste.

Anonymkode: 7d7a4...aa5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg sliter med kronisk utmattelse, og fikk for 11 dager siden covid. Startet med at jeg hadde feber og veldig hodepine de første 5 dagene, så har det gått over til tørrhoste og tett i nesen, hodepine og kraftige leddsmerter. Formen er også veldig redusert. Har ikke vaksine, og ikke hatt covid før. Jeg lurer på hvor lenge dere som har fått den siste varianten var før dere ble bedre\normal igjen?

Anonymkode: 7c6a4...37c

Det har jo litt å si at du ikke har vaksinert deg og ikke har hatt det før. Da er det helt naturlig at du blir sykere enn de som er vaksinert eller har hatt det før ,siden du har dårligere immunitet.

Skrevet

Hvordan vet man om man har hatt korona før? Blir alle syke? Eller kan noen ha korona uten symptomer?

Anonymkode: f539a...1fe

Skrevet

Ja du kan ha hatt korona uten symptomer. 
Og det er helt normalt å være redusert i to uker iallefall etterpå, også med tørrhoste.

Anonymkode: 8ed6f...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...