Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 40 og har nettopp våknet fra nap nummer to i dag. Jeg har også sovet greit i natt. Kjenner meg bare helt utslitt og stuptrøtt hele tiden. Er dette tegn på at det kanskje nærmer seg en fødsel ? Har ikke kjent på dette siden første trimester :natti:

Anonymkode: 87378...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødsel nærmer seg for deg uansett nå, ikke lenge igjen når du er i uke 40🤞🏻Masse lykke til💛

Anonymkode: b29ae...224

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har akkurat fått tilbake denne enorme trøttheten 🥱 er du i uke 40 er vel fødsel rett rundt hjørnet uansett ❤️

Anonymkode: 721e9...05f

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fødsel nærmer seg for deg uansett nå, ikke lenge igjen når du er i uke 40🤞🏻Masse lykke til💛

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er i uke 30 og har akkurat fått tilbake denne enorme trøttheten 🥱 er du i uke 40 er vel fødsel rett rundt hjørnet uansett ❤️

Takk takk  :klem3: Håper det nærmer seg. Kan jo fort ta et par uker til, men håper liksom denne utmattelsen er et tegn på at kroppen gjør seg klar. Har uansett valgt å lytte til kroppen og sover når den ber meg om det  :ler: Har mange år fremover til å ikke være lat nå så

Skrevet

Helt etter boka, dette 👌 Husker jeg sov både en og to ganger på dagen de siste ukene før fødsel (særlig i svangerskap nr to). Sov i vei, snart trenger du kreftene 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk takk  :klem3: Håper det nærmer seg. Kan jo fort ta et par uker til, men håper liksom denne utmattelsen er et tegn på at kroppen gjør seg klar. Har uansett valgt å lytte til kroppen og sover når den ber meg om det  :ler: Har mange år fremover til å ikke være lat nå så

Man får vel bare nyte søvnen mens man kan 😅

Skrevet

Uke 39 her og bare to lurer i løpet en dag er en god dag :P

Anonymkode: edae9...35d

Skrevet

Var sånn gjennom hele graviditeten jeg 🥴 var egentlig bare glad for at jeg ikke hadde jobb på det tidspunktet, for bare det å ta ut av oppvaskmaskinen var utmattende (og det var ingenting galt ut fra blodprøver). 

Anonymkode: 3d9b7...303

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var sånn gjennom hele graviditeten jeg 🥴 var egentlig bare glad for at jeg ikke hadde jobb på det tidspunktet, for bare det å ta ut av oppvaskmaskinen var utmattende (og det var ingenting galt ut fra blodprøver). 

Anonymkode: 3d9b7...303

Uff, så kjedelig😔
Jeg er i uke 25 nå og har vært i veldig god form (minus de aller første ukene) hele veien - jobbet 100%, trent, turer, vært med barnet mitt osv., full rulle hele dagen - før jeg plutselig fikk et skikkelig krasj her om dagen! Satt på gulvet og lekte med datteren min, og måtte plutselig bare legge meg ned og ble svimmel og uvel. Var akkurat som om jeg plutselig ble grepet av total utmattelse, klarte nesten ikke løfte mine egne armer. Fikk time hos legen kjapt, men ble ikke påvist noe umiddelbart (ikke fått svar på prøver da, men tok jo blodprøver i uke 12 som var greie). Veldig ekkelt. 

Siden da har jeg periodevis vært det jeg vil beskrive som utmattet. Vanligvis kan jeg fint være skikkelig sliten, men den her formen for slitenhet er mer enn sliten. Det er som bare det å sitte oppleves som for tungt🥲Veldig merkelig, ikke minst at det bare kom sånn helt plutselig. 

Ikke for å kuppe tråden - men er det noen andre som har opplevd noe lignende? Bare plutselig å gå fra fin form til utmattet helt plutselig…? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...