AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Hei dere. Er 22 dpo i dag og gar hatt positive tester, men ventet en uke med å ta ny digital, som skulle vist 3+ i dag, men den viser i stedet fremdeles 2-3, som for over en uke siden😣 Tok også en strips som var sterk, men fremdeles langt unna styrken på kontrollstreken. Har googla meg ihjel på hvordan tester skal se ut, og de fleste sine strips virker veldig mørke innen 22 dpo, sterkere enn kontrollstreken. Tror dere dette er et tegn på at noe er galt? Har ingen symptomer heller. Var veldig dumt av meg å ta ny test, men nå er jeg bare så bekymra. Anonymkode: 13135...817
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Stemmer ikke det helt da? Du er 5 uker på vei, og den viser at du er 2-3 uker etter eggløsning Anonymkode: fda44...bd5 2
Sofakona Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Husk at en test ikke kan fortelle deg noen om hgc nivå ..bare blodprøver kan gi det svar. Men slutt å test...ofte kan du ha for mye hgc slik at streken blir svakere. Ta en tur til mandag og ta blodprøver om du er bekymret 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer ikke det helt da? Du er 5 uker på vei, og den viser at du er 2-3 uker etter eggløsning Anonymkode: fda44...bd5 Nja, jeg fikk 2-3 uker over en uke siden, og nå skulle den vist 3+ hvis det var riktig. Sofakona skrev (4 timer siden): Husk at en test ikke kan fortelle deg noen om hgc nivå ..bare blodprøver kan gi det svar. Men slutt å test...ofte kan du ha for mye hgc slik at streken blir svakere. Ta en tur til mandag og ta blodprøver om du er bekymret Ja skal ikke teste noe mer! Fikk min lærepenge🤪 kun bekymring som kom ut av det. Tar man blodprøver hos fastlegen? Må man booke time? Anonymkode: 13135...817
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Jeg fikk ikke 3 uker på Clearblue før jeg var nesten 6 uker på vei. Husk også at graviditetstester er forskjellige, og ikke alle viser like sterke linjer. Hvilken test brukte du? I tillegg har du ting som "the hook effect", men tror du skal være lengre på vei før det kan være aktuelt. Mange får og sterkere streker på mer utvannet urin når man er litt lengre på vei, du kan jo prøve det? Som personen over her sier, du kan ikke bruke graviditetstester til å måle hcg, da må du ta blodprøve. Du ringer fastlegen og spør ja, men ikke sikkert de vil ta deg inn uten smerter/blødning, det har jeg ikke erfaring med. Regner med dette ordner seg, jeg ville ikke vært bekymret foreløpig hvertfall❤️ Anonymkode: 74166...539 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg fikk ikke 3 uker på Clearblue før jeg var nesten 6 uker på vei. Husk også at graviditetstester er forskjellige, og ikke alle viser like sterke linjer. Hvilken test brukte du? I tillegg har du ting som "the hook effect", men tror du skal være lengre på vei før det kan være aktuelt. Mange får og sterkere streker på mer utvannet urin når man er litt lengre på vei, du kan jo prøve det? Som personen over her sier, du kan ikke bruke graviditetstester til å måle hcg, da må du ta blodprøve. Du ringer fastlegen og spør ja, men ikke sikkert de vil ta deg inn uten smerter/blødning, det har jeg ikke erfaring med. Regner med dette ordner seg, jeg ville ikke vært bekymret foreløpig hvertfall❤️ Anonymkode: 74166...539 Tusen takk❤️ brukte clearblue digital, og en strips av makesure. I dag har kvalmen begynt så smått så jeg tar det som et godt tegn! Anonymkode: 13135...817 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå