AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Vi har et kontor som også skal fungere som gjesterom flere dager hver måned. Synes det er vanskelig å finne en taklampe som fungerer for begge deler. Når jeg jobber på kontoret vil jeg gjerne ha sterkt lys, men når rommet er gjesterom så blir lyset for sterkt selv på laveste styrke og det er lite koselig. Særlig plagsomt var lyset når man lå i sengen for da fikk man lyset rett i øynene, for det var ikke noe som dekket for lyspæren. Så vi byttet ut den taklampen som var en sånn metallskinne med flere lyspærer på, med en "gammeldags" lampe inni en glasskuppel. Den nye lampen gir veldig behagelig lys og er fin når man ligger i sengen, men det blir for svakt lys når jeg jobber selv når jeg har skrudd styrken på max. Jeg har en skrivebordslampe, men jeg liker best å ha godt lys fra en taklampe i tillegg. Da blir det også lettere når vi skal finne noe i skapene eller støvsuger og slikt. Så vi må bytte taklampe, men jeg vet ikke til hvilken type lampe. Noen erfaringer med en lampe som gir godt lys, men som ikke gir den der flombelysningen rett i øynene? Anonymkode: 7f1e1...1b3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Leselyst ved senga, de fleste slår av taklyset uansett når man legger seg. Anonymkode: 4ca94...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå