AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Del Skrevet 18. november 2023 Har du alltid hatt dem, eller var der noe du gjorde eller noe som skjedde som førte til at du åpnet opp for dem? Anonymkode: da086...c3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Del Skrevet 18. november 2023 Både og. "Alltid" hatt noe, men de ble sterkere med årene, absolutt! Hørt at flere sier at de har blitt mer åpne etter store omveltninger i livet, eller påkjenninger, da mest negative... Kanskje stemmer det her også. Forandret meg mye en periode pga. noe som skjedde, og ble i alle fall mye mer åpen etter dette. Men, har samtidig aktivt oppsøkt og utviklet 'evnene' på grunn av interesse underveis også, i perioder. Anonymkode: 9ecf4...0ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du alltid hatt dem, eller var der noe du gjorde eller noe som skjedde som førte til at du åpnet opp for dem? Anonymkode: da086...c3b For meg er det ikkje medfødt, og heller ikkje resultat av (traumatiske) opplevingar. Men dette er noko som alle kan lære, med tålmod og dedikasjon. Anonymkode: 2ee27...94b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg begynte å legge kort, og tyde drømmer. Anonymkode: 374d1...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 14.03): For meg er det ikkje medfødt, og heller ikkje resultat av (traumatiske) opplevingar. Men dette er noko som alle kan lære, med tålmod og dedikasjon. Anonymkode: 2ee27...94b Ikke enig. Men kommer an på hva du legger i «evner». Alle kan lære noe! Men du kan ikke lære en 6 sans. Anonymkode: a9a56...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 16.54): Ikke enig. Men kommer an på hva du legger i «evner». Alle kan lære noe! Men du kan ikke lære en 6 sans. Anonymkode: a9a56...cbb Mange mener at vi alle er født med evner, og at man derfor kan utvikle dem ved å lære å bruke dem☺️ Anonymkode: da086...c3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Mange mener at vi alle er født med evner, og at man derfor kan utvikle dem ved å lære å bruke dem☺️ Anonymkode: da086...c3b Godt mulig, men det virker å være forskjellig hvilke "sanser" folk som oss... som kaller oss sånt (kun her inne vel og merke), altså har "evner". Mens noen er gode til å legge kort (noe jeg tror er lettere å lære seg enn sanser), så er andre klarsynt, "klarhørt", har godt utviklet prekognisjon, leser energier, osv. Eller en god blanding av alle! Tror definitivt at hvis man har det latent, så kan det enten utvikles med jobb (til en viss grad) eller "kickes av" gjennom livshendelser og endringer. Men det er ikke til å stikke under en stol at enkelte mennesker er veldig lukket, samtidig som man ikke "ser" utenpå automatisk hvem som kan ditt eller datt. Det jeg har lært meg er at det virker å være enkelte grupper av folk som driver med intens utvikling av spiritualitet, f.eks. i noen "Yogamiljøer" osv. der det synes utenpå, men at de fleste synske/klarsynte egentlig kan være hvem som helst! Det kan være naboen på 65 år eller en kollega som driver med kampsport. Litt komisk. Litt off topic, men en annen tanke jeg fikk er at ja, slike evner kan være en gave, men også en enorm byrde å bære. Så det er ikke gitt at man trenger å ønske seg noe slikt. Sånn egentlig. Anonymkode: 9ecf4...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Del Skrevet 30. desember 2023 Det er gått i arv. Min oldemor hadde evner, men jeg og hun har forskjellige evner. Også er det ei til i familien vår som jeg vet om, vi er sikkert flere i slekten og. Jeg var veldig åpen som barn, men jeg lukket meg. Jeg begynte å utvikle disse evnene for 3 år siden og jeg har lært mye fra åndeverden og mine guider. Jeg forstår litt bedre hvorfor jeg alltid har følt meg litt annerledes og hvem jeg egentlig er. Anonymkode: 60117...3e7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Del Skrevet 30. desember 2023 Peyote Anonymkode: 0b9a4...a48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #10 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg vet ikke. De bare kom. Mye meditasjon. Anonymkode: 616dd...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Del Skrevet 30. desember 2023 Noe annet som kan ha åpnet for spirituelle evner er traumer jeg har opplevd. Jeg har ikke levd helt vanlig, men vært mye alene. Jeg har opplevd overgrep å. Anonymkode: 616dd...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå