Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal delta på en aksjon idag som jeg har vært med på å planlegge, men vi har en baby på 5 mnd som jeg må ta med meg pga amming. Dette er på dagtid og foregår rolig for seg men mannen har vært sur i to dager fordi jeg skal gå, og vil ikke snakke med meg. Han mener også at jeg kan gi opp ammingen så han kan være hjemme med barnet, uaktuelt for han å være med. 

Han gjør det bare for å være "vanskelig"

Det siste året har det bare gått nedover, han spør aldri hvordan jeg har det. Finner aldri på noe, er kun "romantisk" når han vil ha sex og da varer det noen minutter for jeg har 0 lyst på sex. Han er ofte småsur og utrivelig å være rundt.  Nekter ofte meg å gå ut om det er for sent eller mørkt ute. .

Jeg er bare så lei, og om helgene når han har fri vil jeg helst være i annet rom enn han for jeg tåler ikke å se det alvorlige fjeset hans.

Ikke lett å bare flytte/ gå fra ham. Par terapi har vi vært i før.... Skrekken er  å være alene med barn , helt alene. 

Anonymkode: b7166...c6c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg at mannen din hadde skrevet på KG. Hva hadde han skrevet? Forslag:

»Hun har 0 lyst på sex. Jeg klarer ikke å se på henne som en kjæreste når ting er sånn, og jeg kjenner at jeg blir en dårlig partner. Mest av alt har jeg bare lyst til å flytte ut»

Jeg sier ikke at han (eller du) har medt «rett». Det er det umulig for oss å vite på et forum.

Anonymkode: 78360...f74

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

»Hun har 0 lyst på sex. Jeg klarer ikke å se på henne som en kjæreste når ting er sånn, og jeg kjenner at jeg blir en dårlig partner. Mest av alt har jeg bare lyst til å flytte ut»

Jeg sier ikke at han (eller du) har medt «rett». Det er det umulig for oss å vite på et forum.

Han vil ikke jeg skal flytte, og hver gang jeg har dratt litt bort har han ringt og tryglet meg hjem og skal være en bedre ektemann... Grunnen til at jeg ikke vil ha sex er for han er så passiv og monoton. Sexy er dype samtaler, bli hørt på og brydd seg om .. jeg gjør alt for at han skal ha det bra, men jeg er lei av å gi sex for å gjøre han blid 

• Nyttig 1
Skrevet

Det høres ut som dere har veldig forskjellige interesser i livet ? Jeg personlig forstår ikke helt hvorfor en vil ta et barn med på en aksjon. Du sier det går rolig for seg, men det kan man jo faktisk aldri vite . Jeg må si at jeg forstår mannen din her . Men det er nå gjerne bare meg da 🤷‍♀️

Anonymkode: a36b6...a78

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det høres ut som dere har veldig forskjellige interesser i livet ? Jeg personlig forstår ikke helt hvorfor en vil ta et barn med på en aksjon. Du sier det går rolig for seg, men det kan man jo faktisk aldri vite . Jeg må si at jeg forstår mannen din her . Men det er nå gjerne bare meg da 🤷‍♀️

Skal livet mitt stoppe opp og det jeg brenner for fordi jeg har barn? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hva handler aksjonen om?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje innse at du må også bidra til å forholdet skal funke. Ikke bare spille et offer.

Anonymkode: 88106...a1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det har jeg ikke sagt, men noen ganger når man har barn er det jo sånn at man ikke kan være med på alt dersom man ikke får barnevakt/at barnet kan være hjemme med far. Men som sagt, godt mulig jeg er litt gammeldags her.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke stoppe opp. Bruker å si at det er et liv før, og et etter barn. Skal du fortsette akkurat som før så er du egoist.

Anonymkode: 922d7...0e1

• Nyttig 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje innse at du må også bidra til å forholdet skal funke. Ikke bare spille et offer.

Anonymkode: 88106...a1b

Jeg gir og gir og prøver og får ingenting tilbake. Er som å snakke til en vegg. Hva skal jeg gjøre da? Fortsette å gi han blow jobs og sex når jeg ikke har lyst? Prøve glede han med å finne på ting sammen. Men han gidder ikke eller blir sur når vi først gjør noe. Alt skal være så vanskelig med ham. Han er sta og sur. Da begynner jeg å klage. Så er det en ons sirkel 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gir og gir og prøver og får ingenting tilbake. Er som å snakke til en vegg. Hva skal jeg gjøre da? Fortsette å gi han blow jobs og sex når jeg ikke har lyst? Prøve glede han med å finne på ting sammen. Men han gidder ikke eller blir sur når vi først gjør noe. Alt skal være så vanskelig med ham. Han er sta og sur. Da begynner jeg å klage. Så er det en ons sirkel 

Hva om du setter deg ned og prater med ham. Ikke når dere krangler og er sure/klager, men når ting er ok. Forklar ham hvordan han får deg til å føle, uten å anklage eller starte krangel, og se om dere kan nøste opp i hva det er og om noe kan gjøres for at dere begge skal få det bedre.

Anonymkode: eea2a...ab0

• Liker 2
Skrevet

Hva om du setter deg ned og prater med ham. Ikke når dere krangler og er sure/klager, men når ting er ok. Forklar ham hvordan han får deg til å føle, uten å anklage eller starte krangel, og se om dere kan nøste opp i hva det er og om noe kan gjøres for at dere begge skal få det bedre.

Han gidder ikke samtaler. Han deltar ikke. Er passiv og ser på mobilen. 

Skrevet

Han gidder ikke samtaler. Han deltar ikke. Er passiv og ser på mobilen. 

Selv om du har bedt ham om samtale, at du ønsker å prate om hvordan dere har det i forholdet?

Skrevet

Selv om du har bedt ham om samtale, at du ønsker å prate om hvordan dere har det i forholdet?

Ja helt riktig. Prøvd mange ganger selv han er på godt humør. Iblant nikker han og sier"ja" til alt jeg snakker om. Tar ingenting innover seg.. det er så irriterende 

• Liker 1
Skrevet

Og denne mannen ble brukt til donor fordi....?

Anonymkode: 5407c...07c

Skrevet

Dere har en baby på fem mnd. Det vil si at i september i fjor planla dere barn og hadde lykkelig sex, ble glade over graviditetstesten og tenkte det var en god idé å få barn sammen og bo sammen de neste 20 årene.

Går også ut fra at dere har kjent hverandre en stund før dette. Har han plutselig forandret personlighet helt, eller har du tabba deg ut og feilbedømt ham totalt - over flere år?

Anonymkode: 386c6...cb5

• Liker 2
Skrevet

Ja helt riktig. Prøvd mange ganger selv han er på godt humør. Iblant nikker han og sier"ja" til alt jeg snakker om. Tar ingenting innover seg.. det er så irriterende 

Så hvorfor er du fortsatt med ham hvis han er så ille?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere har en baby på fem mnd. Det vil si at i september i fjor planla dere barn og hadde lykkelig sex, ble glade over graviditetstesten og tenkte det var en god idé å få barn sammen og bo sammen de neste 20 årene.

Går også ut fra at dere har kjent hverandre en stund før dette. Har han plutselig forandret personlighet helt, eller har du tabba deg ut og feilbedømt ham totalt - over flere år?

Anonymkode: 386c6...cb5

Han har bare gått nedover.. ting var selvsagt bedre før.. ikke noe selvforskyldt eller å være naiv her om noen vil begynne å påstå det. 

Skrevet

Så hvorfor er du fortsatt med ham hvis han er så ille?

Leste du hele innlegget?

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun har en liten baby og ammer, og det er synd på mannen fordi han ikke får PULT?

Han har rett på å gå rundt å FURTE fordi han ikke får PULT?

Voksne menn som nettopp har blitt FAR, de tar seg sammen, og setter ikke TISSEN sin foran alt her i verden.

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...