Gå til innhold

Hvilke bruktbutikker kjøper dødsbo i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en del ting igjen i et dødsbo og sakene som står igjen er litt kjøkkenutstyr, micro, toastjern, blender og fryseskap.

Senger, bokhyller, ryggsekker, salongbord,kjøkkenbord, gamle radioer, en antikk skrivemaskin, turutstyr pluss litt bøker og dvd filmer.

Ikke så mye nips og sølvtøy.

Anonymkode: 24172...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av bruktbutikkene er jo basert på at de får ting og så går overskuddet for salget av disse tingene til et veldedig formål. Jeg vet om flere av disse som henter i Bergensområdet, men ikke om noen som betaler

Anonymkode: 1d4ff...650

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktbutikker betaler vel ikke, de baserer seg på frivillighet. 

Anonymkode: 301c3...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrotkisten i Åsane kjøper dødsbo. Vet ikke tlf nr. Holder til ved Staples i Åsane. Ikke åpen hver dag. Har ikke erfaring, kun sett at de har hatt annonse i avisen. 

Anonymkode: cdf6c...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokre år sidan eg budde i Bergen, men basert på andre byar vil eg gjette at Raudekrossen tek i mot det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsunge skrev (11 minutter siden):

Nokre år sidan eg budde i Bergen, men basert på andre byar vil eg gjette at Raudekrossen tek i mot det meste.

Men de betaler ikke for å tømme en leilighet?

Ts

Anonymkode: 24172...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min onkel driver og kjøper opp dødsbo. Dert du nevner her hadde han ikke kjøpt. Det må være noe av større verdi som kunst, bøker i førsteutgave, klassiske og vedlikeholdte design-møbler, instrumenter osv.

Du gjør nok mer lurt i å annonsere det lokalt som garasjesalg, eller som gis bort.

Anonymkode: 38b00...408

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten må det selges rimelig på finn eller gies bort. Ingen kjøper gammelt skrot med lav gjensalgsverdi.

Det finnes firma som rydder ut og kjører på bosset for deg. Men da er det nødvendig du som betaler for den tjenesten.

Anonymkode: c0314...001

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...