Gå til innhold

Hvordan skal jeg gjøre han kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er som regel ikke usikker en plass, men når det gjelder denne mannen så vil jeg gjøre det helt riktig. Han er litt tilbakeholden, tar ikke særlig initiativ selvom jeg vet han både liker meg og er tent på meg. Vi har kun hatt sex ei gang, da gikk det litt for fort for han. 

Er massasje greit å begynne med? Kom med tips. Vi er voksne folk, men han har ikke hatt ei dame på long time. Hva liker dere menn at vi damer begynner med eller gjør? 

Anonymkode: 2ab64...f67

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massasje og forsiktig berøring er jo topp. Begynn med hode/hår (berøring i hodebunn får en virkelig til å slappe av). Fortsett med nakke og skuldre osv. Hvis du har en god olje eller krem så er dette også veldig opphissende. Hvis ikke så er sikkert din parfyme nok til å gjøre ham svimmel. Jeg tenker du har regien videre, legg han inntil dine bryst (gjerne med klærne på først) mens du masserer rygg og videre nedover. Se hva som skjer, og nyt intimiteten. 

Skrevet
Mr. Ron skrev (1 time siden):

Massasje og forsiktig berøring er jo topp. Begynn med hode/hår (berøring i hodebunn får en virkelig til å slappe av). Fortsett med nakke og skuldre osv. Hvis du har en god olje eller krem så er dette også veldig opphissende. Hvis ikke så er sikkert din parfyme nok til å gjøre ham svimmel. Jeg tenker du har regien videre, legg han inntil dine bryst (gjerne med klærne på først) mens du masserer rygg og videre nedover. Se hva som skjer, og nyt intimiteten. 

Takk for info 😉Han er egentlig ikke veldig glad i å kline, men mulig jeg får han til å kline når han er opphisset. 

Skrevet

Menn blir ganske automatisk kåt av seksuell attraktive kvinner. Om man ikke er det, og det gjelder jo svært mange, så er det nok litt vanskeligere. 

Anonymkode: b801e...2dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er litt tilbakeholden, tar ikke særlig initiativ selvom jeg vet han både liker meg og er tent på meg. Vi har kun hatt sex ei gang, da gikk det litt for fort for han. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er egentlig ikke veldig glad i å kline,

Siden jeg er mann, så har jeg kanskje litt tungt for det, men hva skal du med en mann som ikke liker sex, ikke liker å kline, og som attpåtil suger på utføring?  Jeg tror du projiserer din lyst over på ham. 

Anonymkode: d1b78...c65

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk er veldig forskjellig der. Men sånn generelt, så tror jeg damer kan være mye mer direkte enn de tror. Jeg er kanskje på den ekstreme siden der, for min del kan en dame som er veldig direkte gjøre meg hard på 2sek, enten si rett ut hva hun vil, visk meg i øret at hun vil jeg skal knulle henne, og jeg blir svimmel med en gang, om dama er fin. Første gang med samboeren, så satt vi å drakk vin og koste oss, tror hun så jeg var hard, så hun strøk meg utenpå buksa, vippet den ut, og sugde meg, men kan ikke si jeg fikk behov for å skrive #meetoo på Twitter av den grunn, var helt fantastisk. 

Men selv om jeg mener de fleste damer burde våge å være litt mer frempå og direkte, så er det ikke sikkert alle ville likt det så direkte 😅

Og ser du skriver at han synes det gikk fort frem (eller mente du orgasme fort?) Prøv å start med en uskyldig koselig massasje, så si at du vil ha han i sengen, for å fortsette der med oljemassasje, og er han litt nervøs for det, si at du kommer mye bedre til om han ligger, noe som forsåvidt er sant, funker på dama ihvertfall, så fort hun er oljet inn og masserer hele kroppen, så kommer det til et punkt der hun tigger meg om å stoppe, og heller knulle henne 😅

Men regner med dere har snakket om det, hva han liker? Hvis ikke må du jo bare gjette 

Anonymkode: 11538...a69

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn blir ganske automatisk kåt av seksuell attraktive kvinner. Om man ikke er det, og det gjelder jo svært mange, så er det nok litt vanskeligere. 

Jeg blir nok sett på som pen. Får endel oppmerksomhet fra menn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk er veldig forskjellig der. Men sånn generelt, så tror jeg damer kan være mye mer direkte enn de tror. Jeg er kanskje på den ekstreme siden der, for min del kan en dame som er veldig direkte gjøre meg hard på 2sek, enten si rett ut hva hun vil, visk meg i øret at hun vil jeg skal knulle henne, og jeg blir svimmel med en gang, om dama er fin. Første gang med samboeren, så satt vi å drakk vin og koste oss, tror hun så jeg var hard, så hun strøk meg utenpå buksa, vippet den ut, og sugde meg, men kan ikke si jeg fikk behov for å skrive #meetoo på Twitter av den grunn, var helt fantastisk. 

Men selv om jeg mener de fleste damer burde våge å være litt mer frempå og direkte, så er det ikke sikkert alle ville likt det så direkte 😅

Og ser du skriver at han synes det gikk fort frem (eller mente du orgasme fort?) Prøv å start med en uskyldig koselig massasje, så si at du vil ha han i sengen, for å fortsette der med oljemassasje, og er han litt nervøs for det, si at du kommer mye bedre til om han ligger, noe som forsåvidt er sant, funker på dama ihvertfall, så fort hun er oljet inn og masserer hele kroppen, så kommer det til et punkt der hun tigger meg om å stoppe, og heller knulle henne 😅

Men regner med dere har snakket om det, hva han liker? Hvis ikke må du jo bare gjette 

Aha, godt tips å få😁 

Hvorfor kom han så kjapt tro? Overtent? Mulig også han er redd for å komme så fort denne gangen også. Men innerst inne liker jeg det bare😉

Skal nok få han villig. Er bare kjipt når han sitter i en stol og jeg i sofaen, vil være litt intim med han. 

Skrevet

Hvisk til ham hva du  vil gjøre med ham, slukk øreflippen mellom setningene.

Anonymkode: a07ec...90e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 13.50):

Men kom igjen da… du spammer jo nesten alle tråder med «folk fleste er jo ikke attraktive»-tullet ditt. De aller fleste finner mange mennesker seksuelt attraktive. Selv om du har et forvrengt bilde av skjønnhet, så finnes det mange som finner skjønnhet i andre. 

Og hvordan i all verden skulle denne kommentaren hjelpe ts i det hun spør om? Mange, og da mener jeg MANGE, menn finner selvsikkerhet veldig attraktivt i en kvinne, så ved å tråkke henne ned vil du jo med andre ord gjøre henne mindre attraktiv. Mistenker veldig en incel-holdning her…

Anonymkode: 534e3...955

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 23.12):

Men kom igjen da… du spammer jo nesten alle tråder med «folk fleste er jo ikke attraktive»-tullet ditt. De aller fleste finner mange mennesker seksuelt attraktive. Selv om du har et forvrengt bilde av skjønnhet, så finnes det mange som finner skjønnhet i andre. 

Og hvordan i all verden skulle denne kommentaren hjelpe ts i det hun spør om? Mange, og da mener jeg MANGE, menn finner selvsikkerhet veldig attraktivt i en kvinne, så ved å tråkke henne ned vil du jo med andre ord gjøre henne mindre attraktiv. Mistenker veldig en incel-holdning her…

Anonymkode: 534e3...955

Fyren har bare et særdeles skjørt libido, og prøver å ikke føle seg så alene. 

Anonymkode: d1b78...c65

• Nyttig 1
Skrevet

Han virker veldig usikker og svak. Vil du at han skal være det så gå forsiktig fram. Vil du vekke han så trekker du ned trusa foran øynene på han og ler det bort med «fikk bare slik lyst». Har han problemer med det ønsker jeg deg lykke til med strikkeoppskriftene framover. Du må ta initiativ dersom du vil noe med han.

Anonymkode: 67f22...d93

Skrevet

Er han kanskje mer interessert i menn seksuelt?

Anonymkode: 4214e...91f

Skrevet

Bruke truser der han ser dotten innenfor? Det ville tent meg.

Anonymkode: a07ec...90e

Skrevet

ohh du har verden for dine føtter haha

du er i stjerneposisjon. 

tenk at jeg skulle få lese dette spørsmålet fra en kvinne til en mann. Helt utrolig :)

Nei jeg mener det ikke ironisk eller negativt. Jeg synes det er fint :)

Men du, du trenger ingen oppskrift. Det er bare å gjøre hva enn du føler for.

SMil lurt helt plutselig, ta håret i hestehale sitt deg ned på knærne. vipp den ut og voila

eller si du trenger en dusj og spør om han kan være med å vaske ryggen din så såper du inn hans etterpå. 

eller si du er kåt på han i øret hans 

vis ham puppene dine 

det er jo en million ting i en million kategorier man kan liste opp. Alt fra den snille erotiske romantiske versjonen til rett på. 

Det er jo bare å gi gass. 

om mannen ikke blir med i et jafs er han enten ikke interessert, eller så sliter han veldig med å komme for tidlig.  uansett hvilke av disse to så må du nesten finne det ut, og så bestemme deg om du orker å måtte jobbe med slikt de neste årene ...

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.32):

Aha, godt tips å få😁 

1. Hvorfor kom han så kjapt tro? Overtent?

2. Mulig også han er redd for å komme så fort denne gangen også?

3. Men innerst inne liker jeg det bare😉

4. Skal nok få han villig.

5. Er bare kjipt når han sitter i en stol og jeg i sofaen, vil være litt intim med han. 

rst vil jeg sitere Hellstrøm fra Kokkeskolen.. "Menneskets største frykt, er å feile" ..Dette gjelder så absolutt i sexlivet også🤭

1. Det er "long time" siden sist som du skriver.. og selv om han onanerer og trener på utholdenhet, hjelper det svært lite når han kommer i kontakt med deg. Den eneste utholdenhets treningen som hjelper, er å komme flere ganger. Så jo, det er ikke  lett å holde igjen, men vanligvis 3-5 minutter.. Det eneste som hjelper er at du avbyter orgasmen hans. Men det bør jo være et avtalt spill mellom dere, hvis dere vil ha litt lengre tid på sexen😉

2. Ja det tror jeg.. frykten av å feile en gang til, kan væe årsaken, men nå vet du jo hva dere kan gjøre🤞

3. Så bra.. Jeg tror du er ei forståelsesfull og klok dame😉

4. Det tror jeg også.. slå av tv, få øyekontakt og start en intim samtale. Da har iallefall du gjordt ditt bidrag.. og er det fremdeles ikke respons, så har jeg gitt opp prosjektet😅

5. Det er en kjempekjip situasjon, for du vil vel ha den følelsen av, at kjærligheten og sexlysten er gjendidig? Da er du også alene om initiativet, og sånn skal det jo ikke være. Dere burde jo kline fra trappa og inn i stuen, det er vel mere nomalt enn unormalt. Så jeg ville ha prøvd pkt. 4 en gang til, men som en siste sjanse hvis han er kjekk😇

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Kan nok være vanskelig den overgangen fra å bli sikker på seg selv mtp å komme for fort. 

Husker selv i tidlig alder når jeg skulle debutere seksuelt. Kom vel etter 3 støt og syntes det var latterlig flaut og det tok ganske lang tid før jeg i det hele tatt orka å prøve igjen. 

Kan jo være en sak det, eller? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.32):

Aha, godt tips å få😁 

Hvorfor kom han så kjapt tro? Overtent? Mulig også han er redd for å komme så fort denne gangen også. Men innerst inne liker jeg det bare😉

Skal nok få han villig. Er bare kjipt når han sitter i en stol og jeg i sofaen, vil være litt intim med han. 

Det kan være så mye. Her kan det variere fra få sekunder til null utløsning. For min del ofte bare pga dagsform, noen dager er jeg mer sensitiv en andre dager, men kan også være at hun har gjort jeg skikkelig kåt, teaset meg hele kvelden før knull før natten, så vet hun at første runde blir kort 😅 Samme hvis jeg slikker først, helt umulig å holde igjen. Og gjør da ingenting det, kan ha flere runder, og gjøre annet imens 😊

Men prøv å vær mer direkte, kvinner er ofte mindre direkte når de prøver seg enn de tror, og vi liker det ofte når dama er direkte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...