Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2024: Gåte «Ulveham»

iBygda

Finale  

108 stemmer

1. 1. Hvem var dine favoritter i finalen?

• KEiiNO «Damdiggida»
    • Annprincess «Save Me»
    • Gothminister «We Come Alive»
    • Ingrid Jasmin «Eya»
    • Miia «Green Lights»
    • Margaret Berger «Oblivion»
    • Dag Erik og Anne «Judge Tenderly of Me»
    • Gåte «Ulveham»
    • Super Rob og Erika Norwich «My AI»

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. feb. 2024, 18:49

Anbefalte innlegg

Peggy-Lovise skrev (På 13.2.2024 den 18.47):

Heller ti Gunnhild Sundli enn en Alexandra Rotan 😅

Ja, likte Gåtes, ikke Keiinos og lei av Keiino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (På 18.2.2024 den 7.20):

Jeg kjenner meg trygg på at det ikke blir Gunilla som skal representere noe som helst... :sjokkert: 
Veldig dårlige greier, men hun ser ut som plommen i egget og venter på en verdenshit. 

dette var sinnsykt dårlig, hun synger jo feil høres det ut som, samt hun prater mer enn hun synger? Sender de dette videre, vinner garantert ikke🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt litt på låtene som skal delta i eurovision.  Jeg synes at det er året med dårlige bidrag . Jeg liker best den engelske og Sverige sin. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (5 timer siden):

Jeg har hørt litt på låtene som skal delta i eurovision.  Jeg synes at det er året med dårlige bidrag . Jeg liker best den engelske og  Sverige sin.

Sverige har vel ikke hatt noen finale i Melodifestivalen? De driver jo på med delfinaler. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 18.2.2024 den 7.20):

Jeg kjenner meg trygg på at det ikke blir Gunilla som skal representere noe som helst... :sjokkert: 
Veldig dårlige greier, men hun ser ut som plommen i egget og venter på en verdenshit. 

:hoho: Hva VAR det jeg nettopp hørte og så? :hoho: Gud bedre, så dårlig og så teit med de cowboyene. Men jeg fikk meg en god latter, det skal hun ha. Hehe, hvis Sverige vil være garantert å ikke vinne i år også sender de den. Lalalalala Gunilla :romeo: :hoho: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Oida said:

Sverige har vel ikke hatt noen finale i Melodifestivalen? De driver jo på med delfinaler. 

Det står winner performance,  men da må denne ha vunnet delfinalen 😇 ? Jeg trodde at denne hadde vunnet 😊

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (På 18.2.2024 den 15.14):

Svak synging og veldig rar koreografi, rar sang, fikk følelse av parodi, MEN den svingte og jeg ble i godt humør, fengende og allsangvennlig. Merkelig opplevelse, men fikk litt guilty pleasure vibber. Nei, vinner ikke og bør ikke vinne, men en fin opplevelse likevel på en rar måte. Det er ikke siste gang hun blir bedt om å synge den, betalt får hun også, hihi. 'La, la, Gunilla' IMGP; hun fornekter seg ikke. De cowboyene og dansingen, det VAR så rart å se på. 60 talls-koreografi. 

Den kommer til å spilles på fest og utesteder, sann mine ord. Jeg FIKK  dansefot da jeg hørte den igjen nå! Hihi

Helt enig! 😁  

Hyggelig å se Gunilla glad og fornøyd for en gangs skyld- og hun la ned en innsats her, det skal hun ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 21.2.2024 den 10.40):

Det står winner performance,  men da må denne ha vunnet delfinalen 😇 ? Jeg trodde at denne hadde vunnet 😊

Det er mange som spår at Marcus og Martinius vinner. Men så vidt jeg vet har de ikke sluppet låten enda, så hvor bra den er er vanskelig å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har England og Danmark som favoritter forløbig. Blir spennende om hva Sverige sender. Hørte en låt av Dottor som skal være med I delfinalen i kveld som er veldig bra!!!! :). Det kan være en vinnerlåt for Eurovision etter min mening.  Jeg ser at Norge ligger på nr 9 på oddsen på unibet forløbig. Jeg har fått inntrykk av at det er veldig delte meninger om den låten i Europa. Enten elsker man den høyt eller missliker man den sterkt.

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er populære på Reddit. Denne målingen ble gjort før Kroatia og San Marino. 

Screenshot_20240223_094826.thumb.jpg.2050447224736dcb6e61a7820f6fd373.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 24.2.2024 den 19.15):

Har England og Danmark som favoritter forløbig. Blir spennende om hva Sverige sender. Hørte en låt av Dottor som skal være med I delfinalen i kveld som er veldig bra!!!! :). Det kan være en vinnerlåt for Eurovision etter min mening.  Jeg ser at Norge ligger på nr 9 på oddsen på unibet forløbig. Jeg har fått inntrykk av at det er veldig delte meninger om den låten i Europa. Enten elsker man den høyt eller missliker man den sterkt.

Er spent på hvor Norge havner til slutt. Italia, Ukraina og Kroatia på topp på oddsen. Kypros sin sang blir også populær tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2024 at 5:59 PM, Valyria83 said:

Er spent på hvor Norge havner til slutt. Italia, Ukraina og Kroatia på topp på oddsen. Kypros sin sang blir også populær tror jeg. 

Må vel bli en førsteplass i år på Norge. Jeg synes fortsatt at Gåte sin låt er bare skriking. Har ikke endret mening om det. Blir spennende å se hva resultatene blir både fra publikum og jury. Forsto det slik at mange stemte den opp fordi dette skal være en typisk eurovision -vinnerlåt. 

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (5 minutter siden):

Må vel bli en førsteplass i år på Norge. Jeg liker fortsatt ikke Norge sin låt i år. Synes fortsatt det er bare skriking. Har ikke endret mening om det. Men forsto det slik at mange stemte den opp fordi dette skal være en typisk eurovision -vinnerlåt. 

Fremdeles vonbroten over at Gåte vant den norske finalen?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Salmonella said:

Fremdeles vonbroten over at Gåte vant den norske finalen?

Nei. 😊 Jeg lytter på de andre konkurrentene/låtene. Håper og heier på Sverige, Danmark og England. Men jeg er ikke vonbroten. Vi får se om Europa liker den 😊. Gleder meg til å se plasseringen!

Sverige har alltid fine låter etter min smak. De ligger på nr 6 på oddsen. Danmark sin låt er veldig fin. Har fulgt med på melodifestivalen. Musikk er en smakssak. Jeg liker poplåtene og balladene i år. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lawyam skrev (8 minutter siden):

Jeg syntes den er Norges beste bidrag ever, jeg. :)

Tror det blir jevnt mellom flere land dette året. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (9 minutter siden):

Jeg syntes den er Norges beste bidrag ever, jeg. :)

Er helt klart det mest unike bidraget vi har sendt noen gang. Kan gå begge veier i mai. Blir spennende 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (11 timer siden):

Nei. 😊 Jeg lytter på de andre konkurrentene/låtene. Håper og heier på Sverige, Danmark og England. Men jeg er ikke vonbroten. Vi får se om Europa liker den 😊. Gleder meg til å se plasseringen!

Sverige har alltid fine låter etter min smak. De ligger på nr 6 på oddsen. Danmark sin låt er veldig fin. Har fulgt med på melodifestivalen. Musikk er en smakssak. Jeg liker poplåtene og balladene i år. 

Spenstig om Sverige ligger på 6 plass på oddsen når finalen ikke har vært enda.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/1/2024 at 9:18 AM, Ane Rikke said:

Spenstig om Sverige ligger på 6 plass på oddsen når finalen ikke har vært enda.

Jeg har 2 av låtene som er med å konkurrere om å bli med i eurovision for Sverige på spillelisten min ❤️

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...