Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på byen igår - stod utenfor og ventet på vennegjengen da en jente gikk forbi meg, også så seg tilbake og smilte til meg. Traff henne igjen, denne gangen inne. Hun holdte kraftig øyekontakt da hun gikk forbi, men ikke noe mer enn det. Turte ikke å ta initiativ å prate med henne.. Jeg er veldig dårlig å ta hints, er dette bare noe kvinner gjør? G, 21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er noe både menn og kvinner gjør. Dersom du ikke var laget av rosa diamant, tror jeg neppe at det var love in the air.

noen ganger når du tar en tur ut i byen søker du en atmosfære, skjer det ikke må nok du starte det. Var nok ingen som sjekket hun opp den kvelden

Anonymkode: 2196f...51c

Skrevet
7 hours ago, Ola Bom said:

G, 21

Før tiden ble hannkjønn den alderen omtalt som menn, nå er man en «gutt» helt til 40.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Før tiden ble hannkjønn den alderen omtalt som menn, nå er man en «gutt» helt til 40.

Før i tiden gikk man med hatt og frakk i den alderen. Tidene endrer seg.

Skrevet

Husker en gang jeg ble sjekket opp av en fyr på et utested som påstod at vi hadde hatt øyekontakt gjennom lokalet flere ganger den kvelden. Det hadde jeg faktisk ikke merket :)

Det er altså slett ikke sikkert at denne dama i det hele tatt la merke til deg. Eventuelt så hun rart på deg fordi du stirret på henne. 

Anonymkode: ba752...613

Skrevet
11 hours ago, Ola Bom said:

Var ute på byen igår - stod utenfor og ventet på vennegjengen da en jente gikk forbi meg, også så seg tilbake og smilte til meg. Traff henne igjen, denne gangen inne. Hun holdte kraftig øyekontakt da hun gikk forbi, men ikke noe mer enn det. Turte ikke å ta initiativ å prate med henne.. Jeg er veldig dårlig å ta hints, er dette bare noe kvinner gjør? G, 21

Ja det er en invitasjon til at du skal komme bort å snakke med henne

Anonymkode: 8ee13...704

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Husker en gang jeg ble sjekket opp av en fyr på et utested som påstod at vi hadde hatt øyekontakt gjennom lokalet flere ganger den kvelden. Det hadde jeg faktisk ikke merket :)

Det er altså slett ikke sikkert at denne dama i det hele tatt la merke til deg. Eventuelt så hun rart på deg fordi du stirret på henne. 

Anonymkode: ba752...613

Hvis han hadde vært på konsert hadde han sikkert fått det for seg at han fikk en unik øyekontakt med vokalisten og … 

Anonymkode: 91cce...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...