AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Da jeg begynte å interessere meg for jenter, fantaserte jeg alltid om at de hadde hår nedentil. Kanskje derfor jeg synes det er utrolig sexy? Hva tenker dere? Anonymkode: 484c0...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Kvinne her og vill ikke ha hår verken på meg eller mannen. Nekter å suge kuk med hår og bakterie å shit. Vill ikke ha en mann jeg ikke kan suge heller 🤪 Anonymkode: 3eb11...615 5 1
Castor Troy Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Dagens unge jenter har omfavnet 90 talls moten med klær og sminke, mange barberer verken armhuler eller andemor lenger. 2 2
blåbærpai Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinne her og vill ikke ha hår verken på meg eller mannen. Nekter å suge kuk med hår og bakterie å shit. Vill ikke ha en mann jeg ikke kan suge heller 🤪 Anonymkode: 3eb11...615 Er en grunn til at vi har hårvekst der nede. Større «feasting ground» for bakterier dersom håret blir høvla bort. 11 7
NatNat Skrevet 18. november 2023 #6 Skrevet 18. november 2023 2 minutter siden, Castor Troy said: Dagens unge jenter har omfavnet 90 talls moten med klær og sminke, mange barberer verken armhuler eller andemor lenger. hva snakker du om ? Vi barberte på 90 tallet ! 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #7 Skrevet 18. november 2023 blåbærpai skrev (1 time siden): Er en grunn til at vi har hårvekst der nede. Større «feasting ground» for bakterier dersom håret blir høvla bort. Hårets funksjon er å beskytte huden og hjelper huden i varmeregulering. viss ikke du klarer å holde varmen og holde deg rein og beskytte huden i dagens samfunn uten kroppshår er det jaggu ikke mye håp. Heia utrydding av flatlus sier jeg bare. Anonymkode: 801ca...b64 2 1
MyMichelle Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 (endret) Jeg tenker at folk får tenne på hva de vil. Og at kvinner skal selv velge om de vil være hårløse eller ikke, frisert eller ikke, og ikke la seg overtale til det ene eller andre. Endret 18. november 2023 av MyMichelle 3 3
Blåjojo Skrevet 18. november 2023 #9 Skrevet 18. november 2023 Noen liker det, og andre ikke. Det gjelder begge kjønn. Har heldigvis en mann som liker meg best med hår. Så lenge man dusjer regelmessig er det jo ikke noen bakterier der. 8 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 18. november 2023 #10 Skrevet 18. november 2023 Castor Troy skrev (7 timer siden): Dagens unge jenter har omfavnet 90 talls moten med klær og sminke, mange barberer verken armhuler eller andemor lenger. Æsj. Jeg kunne aldri latt håret komme ut mer enn noen få millimeter. Kjønnshår er ekkelt. Jeg kjenner meg ikke igjen i at det er inn å la det gro. Omtrent alle jenter jeg ser nakne shaver helt eller sparer bare litt pynt over musa.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #11 Skrevet 18. november 2023 Det er jo litt dirty dyrisk med hår hvis dama er fin og fresh ellers. Foretrekker nok helst shaved under og litt pels på topp, men lar meg gjerne overraske. Alltid spennende med noe nytt og annerledes og er for så vidt glad i å ta en tur til skogs in real life så hvorfor ikke i senga? Anonymkode: a6caa...ea2 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #12 Skrevet 18. november 2023 Ts her. Et par svar til dere: Det er selvfølgelig individuelt hva man liker, og det er ikke meningen å diktere noen til å la håret gro. sier bare hva jeg liker. Så er det jo en mellomting mellom å ta alt og la alt gro helt fritt. Litt frisering er jo fint. Anonymkode: 484c0...7d7 1
skreppamedleppa Skrevet 18. november 2023 #13 Skrevet 18. november 2023 Jeg foretrekker glatt. Det bestemmer jeg heldigvis over selv. I følge nye undersøkelser gjort av henholdsvis apotek og kondomeriet gjort i 22 så barberer over halvparten av kvinner oss og den yngre generasjonen var de som gjorde det mest så ingen grunn til å tro at moten på dette har flipper helt. For det har den ikke. Folk gjør som de vil så lenge de også lar oss som barberer oss gjøre som vi vil for jeg kommer aldri til å slutte å barbere meg. Helt greit at en mann liker kjønnshår men jeg gjør det ikke. 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #14 Skrevet 18. november 2023 Jeg liker det meste. Varierer også fra person til person hva som er det fineste. I solskinn på en nakenstrand er det ingen ting som overgår ei helt glattbarbert fitte. Det viktigste er at fitta er velstelt og frisert. Kvinner som bare lar det gro har en tendens til å score lavt på sensualitet. Hva med en lun kort vinterpels, og glatt og fin om sommeren? Anonymkode: e3c87...877 1 1
Castor Troy Skrevet 18. november 2023 #15 Skrevet 18. november 2023 Sølvi Normalbakken skrev (4 timer siden): Æsj. Jeg kunne aldri latt håret komme ut mer enn noen få millimeter. Kjønnshår er ekkelt. Jeg kjenner meg ikke igjen i at det er inn å la det gro. Omtrent alle jenter jeg ser nakne shaver helt eller sparer bare litt pynt over musa. Mange tenåringsjenter og jenter i tidlig 20 årene shaver ikke lenger. Spesielt hvis de er idealistiske og bor i storbyene. 4
jabx Skrevet 18. november 2023 #16 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): du glemte å skrive hilsen kvinne som later som hun er mann for å prøve å få det til å se ut som at menn digger kusehår.Nei majoriteten av menn vil ha glattbarbert eller stelt og busk der nede er redd flag Stelt busk er da fortsatt hår. Og det er bare fint.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #17 Skrevet 18. november 2023 Jeg er veldig glad det finnes menn som liker hår. Jeg har aldri likt å barbere meg og har de siste årene blitt komfortabel nok til å la det vokse. Traff heldigvis en mann som tenner på meg selv om jeg har hår der. Anonymkode: 475c2...72e 4
Silvia515 Skrevet 18. november 2023 #18 Skrevet 18. november 2023 Jeg har barbert meg siden jeg var ungdom og gjør det fremdeles i en alder av 50 år. Det varierer om jeg tar alt eller lar toppen gro litt. Slik har det egentlig vært uavhengig av forhold. Hadde en kjæreste som likte at jeg hadde hår, men langt hår har jeg aldri hatt. Foretrekker menn som barberer alt eller steller pent. 3 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 18. november 2023 #19 Skrevet 18. november 2023 (endret) Castor Troy skrev (1 time siden): Mange tenåringsjenter og jenter i tidlig 20 årene shaver ikke lenger. Spesielt hvis de er idealistiske og bor i storbyene. Jeg er selv i tidlig 20 årene og bor i by, men jeg omgås ikke så mye med veganere som stemmer SV og MDG. Tipper det er de du sikter til. Tror nok kanskje vi som stemmer på høyresida er flinkere til å trimme hekken. Endret 18. november 2023 av Sølvi Normalbakken
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #20 Skrevet 18. november 2023 Lyst kjønnshår er kanskje ikke så tett at det trengs så mye frisering? Og vises ikke fullt så mye heller Anonymkode: 484c0...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå