AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Del Skrevet 18. november 2023 Kunne tenker meg litt feedback hva som er som blir riktig og ikke. Mann i 40-årene Jeg er ganske fersk i datingmarkedet, har kun ett langvarig forhold bak meg og ikke datet siden tidlig 2000-tallet. Har frem til nå ikke hatt så veldig mye treff på datingappene, så dette har ikke vært tema, men nylig forbedret jeg profilen litt og gjorde noen grep og har nå plutselig 3-4 ulike som vil møtes. Hadde nylig ett møte, kun pratet, ikke noe skjedd. Men tror det er noe å gå videre på. Vi har ikke avtalt nytt møte, men om jeg foreslår det så tror jeg at jeg vil få ett ja til det. Saken er jo at jeg også gjerne vil treffe de andre jeg har pratet med , men sliter da litt med hvordan jeg i mellomtiden skal forholde meg til denne første. Er det "feil" å møte fler? Eller er dette helt vanlig? Kan jeg forvente at disse kvinnene også gjør det samme? Er det forkastlig å gi inntrykk av at man ønsker noe mer i chat med fler på en gang? Hva om hun jeg møtte først spør meg om å treffes på nytt? Hva sier jeg da? Jeg ønsker jo å holde mulighetene åpne, men ønsker jo heller ikke være en drittsekk. Anonymkode: f6daf...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. november 2023 #2 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg multidatet litt i starten. Type møtte flere for kaffe. Men jeg innså jo raskt at grunnen til det var jo at jeg egentlig ikke følte at ting klikket som de burde. Møtte så en fyr der jeg bare kjente at dette kan faktisk bli noe seriøst. Han slettet datingapps etter første date. Han likte meg. Punktum. Vi var verdt å utforske. Hans perspektiv var at multidating er bullshit. Dette evige jaget om nettopp «hva om den neste er bedre?» And down the rabbits hole we go” Og jeg var enig. Vi klikket. Så vi satser. Aner ikke hvordan det vil gå, men intensjonen er noe seriøst og varig. Og den innstillingen gjør at vi stiller sterkere mht å få en dypere relasjon. Vi velger å satse på hverandre🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Del Skrevet 18. november 2023 De aller fleste kvinner i 2023 viser seg etterhvert å ikke være konemateriale, så hvis du skal sekvensielt gå på en og en kan dette ta mer tid enn du har til rådighet. Anonymkode: aca41...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Del Skrevet 18. november 2023 Du har jo ingen relasjon eller viten om hvor tiltrukket du kommer til å være av noen, så selv om tanken av at noen dater mange kan være ekkel så er det jo i akkurat nettdating setting litt greit å gjøre, spørs hvor flaks du har. Personlig hadde jeg ikke hatt sex med mange samtidig igjen og igjen da. Eller datet noen virkelig romantisk om hverandre. Men møter for å sjekke om det er noe, om ingen allerede er noe, det virker jo rimelig. AnonymBruker skrev (1 time siden): De aller fleste kvinner i 2023 viser seg etterhvert å ikke være konemateriale, så hvis du skal sekvensielt gå på en og en kan dette ta mer tid enn du har til rådighet. Anonymkode: aca41...e3c Tull å tøys, 2023 kvinner er bedårende koner. Du må jo nærmest dra oss med til nærmeste gullsmed for en ring før du har rukket å hørt oss bestille kaffen, på vår intime lille førjuls date 🥰🎄 Anonymkode: 382d8...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 18. november 2023 #5 Del Skrevet 18. november 2023 Mann på samme alder og i samme situasjon her! Viktig å ha god profil for å lykkes bedre, så godt jobba. Tror dette kommer litt an på deg! Klarer du å fokusere på mange, så er dette et game om volum!(du vet ikke hvor mange du må møte for å få match! Jeg møter flere fram til det eventuelt blir følelser/avtale. Sletter ikke Tinder/incognito, da dette hat gjort at jeg har mistet en flott dame som trodde jeg lurte henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 19. november 2023 #6 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 1.07): Kunne tenker meg litt feedback hva som er som blir riktig og ikke. Mann i 40-årene Jeg er ganske fersk i datingmarkedet, har kun ett langvarig forhold bak meg og ikke datet siden tidlig 2000-tallet. Har frem til nå ikke hatt så veldig mye treff på datingappene, så dette har ikke vært tema, men nylig forbedret jeg profilen litt og gjorde noen grep og har nå plutselig 3-4 ulike som vil møtes. Hadde nylig ett møte, kun pratet, ikke noe skjedd. Men tror det er noe å gå videre på. Vi har ikke avtalt nytt møte, men om jeg foreslår det så tror jeg at jeg vil få ett ja til det. Saken er jo at jeg også gjerne vil treffe de andre jeg har pratet med , men sliter da litt med hvordan jeg i mellomtiden skal forholde meg til denne første. Er det "feil" å møte fler? Eller er dette helt vanlig? Kan jeg forvente at disse kvinnene også gjør det samme? Er det forkastlig å gi inntrykk av at man ønsker noe mer i chat med fler på en gang? Hva om hun jeg møtte først spør meg om å treffes på nytt? Hva sier jeg da? Jeg ønsker jo å holde mulighetene åpne, men ønsker jo heller ikke være en drittsekk. Anonymkode: f6daf...25c Du kan gjøre det du vil. Du kan møte 3 til om du vil det. Og så sende melding til hun første om du likte henne ekstra godt. Jeg har brukt denne metoden en gang, og dro på date med tre stk ila en uke. Og så valgte jeg ut en. Vi var sammen i 3 mnd. 💗😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 19. november 2023 #7 Del Skrevet 19. november 2023 WhisperingWind skrev (På 18.11.2023 den 1.52): Jeg multidatet litt i starten. Type møtte flere for kaffe. Men jeg innså jo raskt at grunnen til det var jo at jeg egentlig ikke følte at ting klikket som de burde. Møtte så en fyr der jeg bare kjente at dette kan faktisk bli noe seriøst. Han slettet datingapps etter første date. Han likte meg. Punktum. Vi var verdt å utforske. Hans perspektiv var at multidating er bullshit. Dette evige jaget om nettopp «hva om den neste er bedre?» And down the rabbits hole we go” Og jeg var enig. Vi klikket. Så vi satser. Aner ikke hvordan det vil gå, men intensjonen er noe seriøst og varig. Og den innstillingen gjør at vi stiller sterkere mht å få en dypere relasjon. Vi velger å satse på hverandre🤷🏻♀️ Så fint. Jeg tror din metode er veldig god, men krever at man har en litt laid back innstilling til dating og Kansje ikke chatter så mye i starten? Fint å høre at du fant noen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Del Skrevet 19. november 2023 lillevill skrev (5 minutter siden): Du kan gjøre det du vil. Du kan møte 3 til om du vil det. Og så sende melding til hun første om du likte henne ekstra godt. Jeg har brukt denne metoden en gang, og dro på date med tre stk ila en uke. Og så valgte jeg ut en. Vi var sammen i 3 mnd. 💗😊 Synes ikke akkurat det høres ut som en suksesshistorie..? Anonymkode: 8f5fa...3d6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Del Skrevet 19. november 2023 Så lenge det er på kaffe- og pratestadiet skal man være utrolig sær for å kreve eksklusivitet. Anonymkode: 754ff...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #10 Del Skrevet 19. november 2023 I starten kan du fint gå på date med andre, men etter å da datet ei i noen uker tenker jeg at det er på tide å ta en avgjørelse om du vil fortsette med henne eller ikke og slutte med multidating. Etter en viss tid bør en vite om en ønsker noe mer eller ei med vedkommende. Og vet man ikke, så er ikke den personen rett. Anonymkode: 90efb...77f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 19. november 2023 #11 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke akkurat det høres ut som en suksesshistorie..? Anonymkode: 8f5fa...3d6 Det var en fin tid. Hyggelig fyr.❤️ Hvorfor ble det feil? Noen forhold er korte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. november 2023 #12 Del Skrevet 19. november 2023 lillevill skrev (2 timer siden): Så fint. Jeg tror din metode er veldig god, men krever at man har en litt laid back innstilling til dating og Kansje ikke chatter så mye i starten? Fint å høre at du fant noen. 😊 Vi chattet faktisk en uke før vi møttes. Det fløt utrolig godt og vi hadde noen dypere samtaler. Så da vi møttes visste vi mye om hverandre. Praten fløt like godt irl og vi hadde veldig god kjemi. Vår største utfordring kan bli avstanden, selv om den er midlertidig. Men foreløpig har begge hatt innstillingen om at vi vil det skal funke, så får vi se da🤷🏻♀️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #13 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg multidater ikke. Jeg merker på første daten om mannen virker som han er bra nok til å satse på, eller om han heller bare skal være noe jeg har i bakhånd hvis jeg ikke liker de andre. Og da avslutter jeg med en gang, for jeg hadde ikke likt være en "du var bra nok, men må sjekke ut noen andre først, kanskje de er bedre". Men det er ingen regler på det, det er mange meninger. Det eneste du må huske på er at hvis du vil date flere, så må du akseptere at damene gjør det samme. Anonymkode: c64e6...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #14 Del Skrevet 20. november 2023 Folk er vel forskjellige her, men som mann selv syntes jeg det er innafor å chatte med flere og møte flere for første date. Så syntes jeg man bør holde seg til en hvis det blir mer enn en date. Anonymkode: 85542...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 20. november 2023 #15 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg er skikkelig dårlig på å ha interesse flere steder. Liker jeg en så klarer jeg ikke «koble» på andre. Jeg innser at andre ikke ser problemet, og skyver tanken vekk om at han treffer andre. Det er ikke lett. Folk er forskjellige. Jeg syns dog sex er grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #16 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 1.07): Kunne tenker meg litt feedback hva som er som blir riktig og ikke. Mann i 40-årene Jeg er ganske fersk i datingmarkedet, har kun ett langvarig forhold bak meg og ikke datet siden tidlig 2000-tallet. Har frem til nå ikke hatt så veldig mye treff på datingappene, så dette har ikke vært tema, men nylig forbedret jeg profilen litt og gjorde noen grep og har nå plutselig 3-4 ulike som vil møtes. Hadde nylig ett møte, kun pratet, ikke noe skjedd. Men tror det er noe å gå videre på. Vi har ikke avtalt nytt møte, men om jeg foreslår det så tror jeg at jeg vil få ett ja til det. Saken er jo at jeg også gjerne vil treffe de andre jeg har pratet med , men sliter da litt med hvordan jeg i mellomtiden skal forholde meg til denne første. Er det "feil" å møte fler? Eller er dette helt vanlig? Kan jeg forvente at disse kvinnene også gjør det samme? Er det forkastlig å gi inntrykk av at man ønsker noe mer i chat med fler på en gang? Hva om hun jeg møtte først spør meg om å treffes på nytt? Hva sier jeg da? Jeg ønsker jo å holde mulighetene åpne, men ønsker jo heller ikke være en drittsekk. Anonymkode: f6daf...25c Her finnes det ingen fasit. Dette er ikke lovregulert. Men vær klar over at det vil kunne bli tatt dårlig imot av kvinnene om det oppdages. Isåfall vil du ved å date flere om gangen, risikere å miste henne du nå er interessert i å treffe på ny. Og hva synes du selv? Hvor mange dater må du ha vært på med en kvinne før du blir såret over å høre at hun også dater flere andre enn deg samtidig? Anonymkode: da741...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå