AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 En stund siden jeg har har laget noe mer enn hjemmelaget hverdagsmat, siden vi ikke har hatt tid til å sette av ekstra tid. Men neste uke har vi avtalt en datekveld, hvor jeg skal legge litt ekstra i å gi henne en god matopplelse. Jeg er godt over gjennomsnittet god på å lage mat, men kreativiteten er det litt verre med, spesielt når jeg vil finne på noe nytt Noen forslag til en rett som passer for en slik kveld? Kan godt være en enkel rett med få men gode ingredienser, trenger ikke prøve å imponere med en vanskelig og komplisert rett, men åpen for alle forslag. Er umulig å få noe ut av henne når jeg spør😅 Anonymkode: e6e9f...b75
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Gratinerte sjøkreps og champagne. Anonymkode: d4bd7...41b 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gratinerte sjøkreps og champagne. Anonymkode: d4bd7...41b Hørtes ikke dumt ut 😊 og greit med noe lett, når man vet at sjansen for litt fysisk dessert er stor 😁 Men den skal jeg definitivt vurdere 👍 takk for tips TS Anonymkode: e6e9f...b75
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Langtidskokt bolognese med høyrygg i stedet for kjøttdeig. Gjerne litt rødvin i også. Svineribbe med en vri, f.eks asiatiske smaker Andelår eller bryst med bakte eplebåter, rosenkål, rødløk og småpoteter. Kirsebærsaus. Boulabaisse Blåskjellsuppe. Fries og aioli eller foaccia til. Smørstekt flyndre med saltbakte poteter, dampet aspargesbønner og brokkoli, smeltet smør med sitronskvis og revet sitronskall. Anonymkode: e5e6e...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Indrefilet av reinsdyr med soppstuing, rødløkskompott og potetpure med hvitløk. Rødvin- Amarone? Anonymkode: d21ad...aa3
Illumi Skrevet 19. november 2023 #6 Skrevet 19. november 2023 Blåskjellsuppe med focacciabrød Indrefilet av reinsdyr med potet- og sellerirotstappe, soppsaus og smørdampet asparges Crispy duck
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå