Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mannlig venn klemmer meg innimellom. Ikke hei/hadet klem men litt ut av det blå. Han står ved siden av meg, legger en arm rundt skuldrene mine, noe som jeg tenker er en kameratslig og friendzone måte å klemme noen på. Men han trekker meg tett inntil seg. Ikke kun skulder, men inntil lår/hofte/side.

Hadde dere tolket det som interesse at en mann klemmer en dame slik, eller kun vennskapelig?

Anonymkode: bf0ac...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er vanlig eller ikke kommer vel an på situasjonen og hva man er komfortabel med? For meg er det helt vanlig. 

Anonymkode: 718c0...c23

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde ikke engang tenkt noe mer over det. De eneste gangene jeg overtenker og analyserer motoarten er hvis jeg selv er interessert i personen.

Anonymkode: e545b...b88

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg hadde ikke engang tenkt noe mer over det. De eneste gangene jeg overtenker og analyserer motoarten er hvis jeg selv er interessert i personen.

Dette!!!

Alle har ulike terskler for fysisk kontakt med andre, og vi må lære oss at kontakt ikke nødvendigvis betyr interesse. Som kvinne har jeg hatt mannlige venner gjennom livet som har kunne vært ganske tett på men som jeg aldri har ansett som mer enn gode venner. For meg senkes terskelen for fysisk kontakt når jeg er trygg på en person, uavhengig av om det er en venn eller romantisk/seksuell partner. Det er fint og trygt og beroligende å ha noen å klemme, og egentlig noe alle burde gjøre mer av.  

Anonymkode: f6e58...ea6

• Liker 1
Skrevet

Tolker ikke det som noe. Man må jo få lov å klemme. (Dersom mottager synes det er ok.) 

Anonymkode: 8dd80...c18

• Nyttig 2
Skrevet

En klem på den måten fra en mann, og som utelukkende ønsker det er vennskapelig, vil ikke klemme på denne måten. Få menn klemmer hverandre på den måten, holde rundt og presse hofte mot hofte, de klemmene går til damer man liker godt. 

Sjansen for at han har mer enn vennskaplige intensjoner, den er mildt sagt minimal 

Anonymkode: f1fc6...143

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Tenkte ikke over klemmene før, men tenkte over det sist fordi det var tett/nært. Litt som å stå å snakke med noen, legger ikke merke til hvor eller hvor langt langt unna de står, før man legger merke til at noen står for tett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn har ikke venniner uten en eller annen hemmlig intensjon

intensjonen kan være følgende

- ha sex med deg

- er romantisk intr i deg

- vil ha sex med venninene dine

- har romantisk intr for venniene dine og bruker deg til å komme nærmere de

- du har noen perks som gir han fordeler

osv

du er rimelig naiv om du tror menn er "venner" med kvinner bare for å faktisk være venner. Menn har ikke samme interesser som kvinner og vil heller ikke ha det jevla dramaet deres i sitt liv. menn blir ekte venner med andre menn

er svært få tilfeller det er genuit vennskap mellom mann og kvinne og ingenting annet i luften, sorry. han vil nok bare sprute i deg mest sannsynlig og gå....ellers er han romantisk intr i deg

Anonymkode: 98851...7db

Helt enig.

Men ingen regel uten unntak. Og jeg er unntaket😅 Har nesten bare gode nære venninner og har null interesse av hverken romantikk eller pulings. (Er heterofil mann)

Anonymkode: d2566...5b3

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Dette!!!

Alle har ulike terskler for fysisk kontakt med andre, og vi må lære oss at kontakt ikke nødvendigvis betyr interesse. Som kvinne har jeg hatt mannlige venner gjennom livet som har kunne vært ganske tett på men som jeg aldri har ansett som mer enn gode venner. For meg senkes terskelen for fysisk kontakt når jeg er trygg på en person, uavhengig av om det er en venn eller romantisk/seksuell partner. Det er fint og trygt og beroligende å ha noen å klemme, og egentlig noe alle burde gjøre mer av.  

Anonymkode: f6e58...ea6

Du har sikkert rett i at han har en annen terskel for fysisk kontakt enn meg. Jeg  hadde nok mislikt en så nær klem fra de fleste andre, men føler meg trygg og komfortabel med han. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn har ikke venniner uten en eller annen hemmlig intensjon

intensjonen kan være følgende

- ha sex med deg

- er romantisk intr i deg

- vil ha sex med venninene dine

- har romantisk intr for venniene dine og bruker deg til å komme nærmere de

- du har noen perks som gir han fordeler

osv

du er rimelig naiv om du tror menn er "venner" med kvinner bare for å faktisk være venner. Menn har ikke samme interesser som kvinner og vil heller ikke ha det jevla dramaet deres i sitt liv. menn blir ekte venner med andre menn

er svært få tilfeller det er genuit vennskap mellom mann og kvinne og ingenting annet i luften, sorry. han vil nok bare sprute i deg mest sannsynlig og gå....ellers er han romantisk intr i deg

Anonymkode: 98851...7db

Det finnes menn som oppriktig søker vennskap med kvinner, særlig om de har kjæreste fra før. Og selvfølgelig finnes det kvinner og menn med like interesser. Menn som prater om kvinner som dramatiske er som regel dramakonge selv 😄🤴

Anonymkode: ba44e...31b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt enig.

Men ingen regel uten unntak. Og jeg er unntaket😅 Har nesten bare gode nære venninner og har null interesse av hverken romantikk eller pulings. (Er heterofil mann)

Da er vi to unntak 🙂

Skrevet

Tror det kan bety seksuell tiltrekning.

Anonymkode: 67e68...fc0

Skrevet
911 skrev (6 minutter siden):

Da er vi to unntak 🙂

Spørsmålet blir da; driver du å klemmer på venninnene dine på samme måte som ts beskriver i hi? 🙂

Anonymkode: 63fd9...81f

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig.

Hva synes du om denne måten å klemme på da, trekker du slike platoniske venninner tett deg når du klemmer dem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spørsmålet blir da; driver du å klemmer på venninnene dine på samme måte som ts beskriver i hi? 🙂

Anonymkode: 63fd9...81f

Kanskje ikke helt så tett, men jeg er en "klemmer" og liker å gi en varm klem til både  venner og venninner som synes det er ok og vil det, altså relativt tett med kinn mot kinn uten å presse kroppen mot den andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...