Gå til innhold

Tik Tok trend. Bin Laden's letter to America.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brevet som er over 20 år gammel gikk viral på tiktok. De ble en hit oss mange gen Z, de som var ikke født eller meget ung når 9/11 skjedde. Nå brevet forsvant fra Tik Tok men ikke før det ble lest av millioner på nettet. Jeg vil ikke leve i 21.århundre lenger. Bare galskap. Unge Amerikaner heier på Bin Laden ... 😖Sociale medier er en reel fare.

https://edition.cnn.com/2023/11/16/tech/tiktok-osama-bin-laden-letter-to-america/index.html

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catliner skrev (22 minutter siden):

Hva står det i brevet?

Bl.a. fordømmelse av USA's støtte for Israel. 

Hvem står bak spredningen? Iran eller Hamas?

De er utrolige på PR, både timing og hvilke knapper de skal trykke på.

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, Catliner said:

Hva står det i brevet?

du må google, tør ikke skrive lenken her, pga forum regler. Søk på Bin Laden letter to America.

• Liker 1
Skrevet

Jøss, har de sensurert "dancing israelis" også?

Det er interessant, man får ikke lenger vite om israelerne som jobbet for Mossad og danset og feiret da flyene traff WTC.

5 Israelis Detained for Puzzling Behavior' After WTC Tragedy - Haaretz Com - Haaretz.com

Her, siden de prøver å sensurere hva som skjedde...

Were Israelis Detained on Sept. 11 Spies? - ABC News (go.com)

I et intervju i Israel senere sa de at oppgaven deres var å dokumentere det som skjedde.

Five Israelis were seen filming as jet liners ploughed into the Twin Towers on September 11, 2001 ... | The Herald (heraldscotland.com)

Sitat

Vince Cannistraro, former chief of operations for counter-terrorism with the CIA, says the red flag went up among investigators when it was discovered that some of the Israelis' names were found in a search of the national intelligence database. Cannistraro says many in the US intelligence community believed that some of the Israelis were working for Mossad and there was speculation over whether Urban Moving had been "set up or exploited for the purpose of launching an intelligence operation against radical Islamists".

Skrevet
9 hours ago, Madame Butterfly said:

Folk er så vanvittig dumme. 

Det er helt utrolig, ja. Jeg lurer ofte om folk var like dumme når jeg var ung og vi merket ikke det pga no internet eller om de er blitt dummere. Jeg tror litt begge. Tiktok. what's app, etc.. og alt trash tv på fjersyn har ikke hjulpet med gjennomsnittlig I.Q

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
9 hours ago, likestilling said:

Jøss, har de sensurert "dancing israelis" også?

Det er interessant, man får ikke lenger vite om israelerne som jobbet for Mossad og danset og feiret da flyene traff WTC.

5 Israelis Detained for Puzzling Behavior' After WTC Tragedy - Haaretz Com - Haaretz.com

I et intervju i Israel senere sa de at oppgaven deres var å dokumentere det som skjedde.

Five Israelis were seen filming as jet liners ploughed into the Twin Towers on September 11, 2001 ... | The Herald (heraldscotland.com)

please no.. ikke gå dit engang. ! nei.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
likestilling skrev (11 timer siden):

Sukk. Enda mer nazistisk propaganda. Dette "dansende israelere"-tullet er tilbakevist for lengst. Det var ikke Israel som sto bak, og de aktuelle personene jobbet ikke for Mossad.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
jabx skrev (34 minutter siden):

Sukk. Enda mer nazistisk propaganda. Dette "dansende israelere"-tullet er tilbakevist for lengst. Det var ikke Israel som sto bak, og de aktuelle personene jobbet ikke for Mossad.

Kilde?

Merkelig at det står i nyhetene at israelere ble deportert? Sorry, stoler ikke et øyeblikk på deg, siden jeg vet at du bare finner på ting i farta.

• Liker 1
Skrevet
likestilling skrev (4 timer siden):

Kilde?

Merkelig at det står i nyhetene at israelere ble deportert? Sorry, stoler ikke et øyeblikk på deg, siden jeg vet at du bare finner på ting i farta.

Du kommer med den nazistiske propagandaen om at Israel/jøder sto bak 9/11, noe som åpenbart er nettopp det - ren løgn og nazipropaganda. Det har ingen annen hensikt enn å hetse jøder og legge opp til mer jødehat.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
jabx skrev (4 timer siden):

Du kommer med den nazistiske propagandaen om at Israel/jøder sto bak 9/11, noe som åpenbart er nettopp det - ren løgn og nazipropaganda. Det har ingen annen hensikt enn å hetse jøder og legge opp til mer jødehat.

Det gjør jeg ikke, din lystløgner!

Jeg har aldri sagt at de står bak 9/11, men at israelere ble arrestert fordi de hadde feiret 9/11 og filmet det. Det betyr ikke at de står bak, men det kan tyde på at de visste noe.

Hver gang jeg spør om kilder for våset ditt har du ikke annet enn tøv og tøys. Hvis jeg noen gang lurer på hva som er fakta, kan jeg bare se på hva du skriver og være rimelig sikker på at det motsatte er sant.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, likestilling said:

Det gjør jeg ikke, din lystløgner!

Jeg har aldri sagt at de står bak 9/11, men at israelere ble arrestert fordi de hadde feiret 9/11 og filmet det. Det betyr ikke at de står bak, men det kan tyde på at de visste noe.

Hver gang jeg spør om kilder for våset ditt har du ikke annet enn tøv og tøys. Hvis jeg noen gang lurer på hva som er fakta, kan jeg bare se på hva du skriver og være rimelig sikker på at det motsatte er sant.

Mer anti semitiske propaganda...

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...