AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Er det vanlig å for kvinner å trene i bare sportsbh og kort tights nå for tida? Lenge siden jeg trente på senter, men min ektemann kom hjem i dag og syntes nesten det var litt påtrengende intimt at en dame trente i kun sportsbh, kort tights og hadde sin svært gravide mage bar. Begynner vi å bli gamle eller er dette vanlig? Synes dere det er ok? Eller bør vi alle kle på oss litt når vi svetter i senter med mange andre ukjente folk? Anonymkode: bfed4...204 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det vanlig å for kvinner å trene i bare sportsbh og kort tights nå for tida? Lenge siden jeg trente på senter, men min ektemann kom hjem i dag og syntes nesten det var litt påtrengende intimt at en dame trente i kun sportsbh, kort tights og hadde sin svært gravide mage bar. Begynner vi å bli gamle eller er dette vanlig? Synes dere det er ok? Eller bør vi alle kle på oss litt når vi svetter i senter med mange andre ukjente folk? Anonymkode: bfed4...204 Jeg synes man kan dekke seg til litte granne. BH og kort shorts ser jeg noen trener i, og må nok innrømme at jeg synes det ser ganske dumt og kanskje litt desperat ut. Det følger gjerne en «holdning» med til denne type antrekk også. Hva er feil med vanlig tights og treningsskjorte, liksom? Anonymkode: 5e084...33b 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 Stort sett er det ikke lov. På mitt senter er ikke singlet lov engang. Det minste du kan ha er treningstopp med helt korte armer og shorts. Men det er få som har shorts, de aller fleste har tights, og veldig mange har treningsgenser, det er egentlig det som virker inn nå (genser). Anonymkode: 68157...d69 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 Så det er flere som tenker at bar struttende gravidmage type 7-8mnd også er litt i overkant å flashe på gymmen selv om det ikke er regler der, tror jeg. (Sats) Anonymkode: bfed4...204
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Sats er vel ett av de aller strengeste sentrene når det gjelder å være anstendig kledd... Anonymkode: d97a8...85d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #6 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så det er flere som tenker at bar struttende gravidmage type 7-8mnd også er litt i overkant å flashe på gymmen selv om det ikke er regler der, tror jeg. (Sats) Anonymkode: bfed4...204 Hehe, det er nok noen som har Rihanna som sitt store forbilde sikkert. Eller the Kardashians. Anonymkode: 400b4...c09
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #7 Skrevet 18. november 2023 Artikkel fra juli 2022 på nrk.no. SATS har vært opp og ned, men nå ser det ut til å være lov å kle seg som man vil igjen: Anonymkode: 0d89b...674
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 På treningssenteret jeg drar på er det ikke lov å trene i bare en sports-bh eller i kjempesmå topper, man skal være litt mer "påkledd" enn som så Anonymkode: 1686c...e1b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #9 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Artikkel fra juli 2022 på nrk.no. SATS har vært opp og ned, men nå ser det ut til å være lov å kle seg som man vil igjen: Anonymkode: 0d89b...674 Selv om det ikke står konkret i reglene, så håndheves det de fleste steder at man skal være anstendig kledd. Anonymkode: d97a8...85d 1
Somle Skrevet 18. november 2023 #10 Skrevet 18. november 2023 Der jeg trener står det at en ikke får gå med korte shorts eller sports-bh. Men jeg ser dette hver gang jeg er på senteret, så tror ingen som jobber sier ifra til noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå