AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Sliter med hoste som holder meg oppe om natten. Ble anbefalt Noskapin av en ansatt på apoteket mens jeg bar babyen på armen. Har fått sove ett par netter nå, men fant nettopp ut at jeg aldri skulle ha tatt Noskapin samtidig som jeg ammer... hjelp! Må vi til legen? Anonymkode: 70b9c...cf0
Sepp Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Fra Norsk Legemiddelhåndbok: "Amming: Opplysninger om overgang til morsmelk mangler. Lang erfaring tilsier at noskapin kan brukes sporadisk av ammende." Uansett ser jeg det er 13 timer siden du postet første gang. Hadde det vært en reaksjon, hadde du merket det til nå. Du kan jo ringe apoteket om du er urolig, de har utdannelse. Bare ikke bruk det igjen når du ammer.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Du hadde vel merket om barnet fikk en reaksjon. En annen gang er det lurt å spørre om den er trygg for amming all den tid de ansatte på apoteket ikke kan lukte om du ammer eller ikke. Anonymkode: 26a48...187 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå