AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Hvordan er klimaet rundt omkring Oslo på de forskjellige stedene? Anonymkode: 9c51d...bac
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Kaldt innover og mildere utover mot kysten. Spørs jo helt hvor langt utenfor Oslo du tenker? Stor forskjell på f. eks lillestrøm og Larvik Anonymkode: 3859b...b47
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kaldt innover og mildere utover mot kysten. Spørs jo helt hvor langt utenfor Oslo du tenker? Stor forskjell på f. eks lillestrøm og Larvik Anonymkode: 3859b...b47 Hva er forskjellen på klimaet? Hvor ville du bodd? Larvik eller Lillestrøm? Jeg tenker på områder rundt Larvik og Lillestrøm området. Anonymkode: 9c51d...bac
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #4 Skrevet 19. november 2023 Men ved kysten blåser det mye mere så selv om det da er varmere så føles det kaldere pga. vind. Eller tar jeg feil? Jeg liker å gå tur i skogen og skogen er ikke ved kysten. Anonymkode: 9c51d...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå