AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Jeg er overvektig, og prøver hard å finne noe greit Office wear. Kikker på Ninepine Asana relaxed straight pant. Arbeider på kontor og bruker gjerne bukse og bluse til jobb. Er denne buksen så god som flere nevner? Er den fin nok til å se dressbukse aktig ut? Evt andre bukser som kan anbefales, som er behagelig og fine for oss med noen kilo for mye, men enda litt penbukse. Anonymkode: 9b011...ad3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Jeg har Ninepine-modellen du nevner og bruker den på jobb (kontorjobb). Den er ikke like oppkledd som en dressbukse, men den er utrolig god å gå i og faller fint. Jeg kjøpte den i butikken i Stockholm, og hadde sannsynligvis endt opp med feil størrelse om jeg skulle bestilt den på nett. Ville derfor ha målt nøye og brukt guiden deres om det var eneste alternativ. Jeg har sett at noen nevner at lommenes plassering er problematisk. Det fungerer hos meg selv om jeg har ganske brede hofter, men skjønner at det kan bli feil hos noen. Når det er sagt, det er lommene og den falske gylfen som gjør at denne buksen fungerer som en vanlig bukse. Jeg liker også denne fra FWSS: https://fallwinterspringsummer.com/products/tove-long-jet-black-rayon-trouser?pr_prod_strat=use_description&pr_rec_id=940a7beb3&pr_rec_pid=6887105167542&pr_ref_pid=5393469636764&pr_seq=uniform&variant=40182869393590 Det er en stund siden jeg kjøpte den, så jeg håper det er den samme. Denne er i et tykkere og "stødigere" stoff som er mer flatterende, men den har god stretch og er veldig god å ha på. Den finnes også i en kortere variant. Anonymkode: 04e42...bb1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 22.31): Jeg er overvektig, og prøver hard å finne noe greit Office wear. Kikker på Ninepine Asana relaxed straight pant. Arbeider på kontor og bruker gjerne bukse og bluse til jobb. Er denne buksen så god som flere nevner? Er den fin nok til å se dressbukse aktig ut? Evt andre bukser som kan anbefales, som er behagelig og fine for oss med noen kilo for mye, men enda litt penbukse. Anonymkode: 9b011...ad3 ja og nei. Jeg har brukt den på kontoret flere ganger, men nå har ikke vi spesielt streng kleskode på jobb. Enig med den over her som sier den kan brukes på kontoret, og faller veldig fint, men er litt mindre dresset enn en dressbukse. Jeg elsker at jeg kan bruke den fra jobb til fritid til lounge uten å drive å skifte klær hele tiden. Men den er ikke førstevalget mitt hver dag på jobb, og særlig ikke nå som det begynner å bli kaldt er jeg på jakt etter en dressbukse i litt kraftigere stoff. Anonymkode: ac71b...5eb
Kelsier Skrevet 23. november 2023 #4 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 22.31): Jeg er overvektig, og prøver hard å finne noe greit Office wear. Kikker på Ninepine Asana relaxed straight pant. Arbeider på kontor og bruker gjerne bukse og bluse til jobb. Er denne buksen så god som flere nevner? Er den fin nok til å se dressbukse aktig ut? Evt andre bukser som kan anbefales, som er behagelig og fine for oss med noen kilo for mye, men enda litt penbukse. Anonymkode: 9b011...ad3 H&M har også mye bra office wear i plus sizes, og går man etter målene så treffer man stort sett bra på størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå