nat26 Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Er det noen her som har handlet på strawberrynet?Er det trygt å handle der?Og er der fornøyde?
~sikka~ Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Handler all min sminke der, det er helt trygt og jeg er meget fornøyd.
nat26 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2006 Handler all min sminke der, det er helt trygt og jeg er meget fornøyd. ← Takk for svar
Shagya Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Skriver under på at strawberrynet er seriøse.
Gjest Fruktfat Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 det er helt trygt. husk at de skriver på den faktiske verdien utenpå pakken. (forresten synes jeg det har blitt dyrere der, noen andre som synes det? skulle har en rensekrem til samboer der, kosta 197,- på strawberrynet, og 190 i sverige.. leste i et blad at den kosta 190 i norge også...)
Montezuma Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 det er helt trygt. husk at de skriver på den faktiske verdien utenpå pakken. (forresten synes jeg det har blitt dyrere der, noen andre som synes det? skulle har en rensekrem til samboer der, kosta 197,- på strawberrynet, og 190 i sverige.. leste i et blad at den kosta 190 i norge også...) ← Jeg har tidligere erfart at prisen kan være ganske lik som i Norge. men på den hudserien jeg bruker nå er de MYE billigere. Seriøst firma, trygt å handle. også er det innamri kosleig å få varer innpakket og med lilla sløyfe utenpå ! Blir liksom gave til meg selv!
Gjest Fruktfat Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 også er det innamri kosleig å få varer innpakket og med lilla sløyfe utenpå ! Blir liksom gave til meg selv! ← jepp. dama på posten kommenterer alltid sløyfa, hun synes den er så søt.
nat26 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2006 Åååå gelder meg enda mer til å motta pakken min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå