Gå til innhold

Noen som vet om ånder er mer tilstedet rundt kl 03?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt klart, tror det beste "vinduet" er fra ca. 02.40-03.15 for ånder å komme over til vår side.

Anonymkode: 1d173...5fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som stress, angst eller søvnapné. Ikke uvanlig å våkne rundt denne tiden hvis man har det litt tøft. Det har med stresshormoner og søvnens syklus å gjøre. Ville tatt en legetime for å utelukke sykdom.

Anonymkode: 252d2...b56

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ganske spirituell og våkner ofte i løpet av natta. Særlig dersom jeg har hatt en drøm som på en eller annen måte er viktig for meg å huske fordi den speiler sider av psyken min som jeg driver å utvikler. Men kan ikke si jeg har merket noe spesielt ved akkurat 03:00 - 04:00. Prøv å legg merke til drømmene du hadde idet du våknet, det kan kanskje fortelle deg noe mer om hva/hvorfor/hvem.

Flere her sier jo også at det er en vandrehistorie at folk ofte blir besatt på dette tidspunktet. Og det er jo slik at når man har slike historier som "vandrer", så gjør de nettopp det, de vandrer fra sjel til sjel. Dette kan i noen tilfeller være nok til å skape en slags kollektiv tankeform som potensielt kan bygge opp nok energi til å komme på besøk til folk - gjennom sløret. Dette er så klart ikke farlig, ikke noe å være redd for 🙂 Men dersom du ikke er helt trygg på deg selv og ditt spirituelle jeg enda, kan det være litt mindfuck. Bokstavelig talt.. 

Så dersom du synes det er ubehagelig, kan dette faktisk være et dytt på deg til å begynne med å utvikle ditt eget lys sterkere, slik at du slipper å bli herja med av disse kollektive tankeformene. Dersom dette er tilfelle, at det er på tide for deg å begynne den reisen, vil du gjerne også begynne å få litt avsmak på "det kollektive"; det å gjøre som alle andre, følge flokken og gå i tog, hvis det gir mening? Kanskje du er klar for å skape din egen vei?

Anonymkode: d66fb...792

Skape min egen vei, nå ble jeg nyskjerrig. Ikke snakk i koder er du grei😁🥰

Anonymkode: 83731...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som stress, angst eller søvnapné. Ikke uvanlig å våkne rundt denne tiden hvis man har det litt tøft. Det har med stresshormoner og søvnens syklus å gjøre. Ville tatt en legetime for å utelukke sykdom.

Anonymkode: 252d2...b56

Utelukke sykdom? Hm.. hvilken sykdom? Ja jeg har litt angst, preget av ting som har skjedd tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt klart, tror det beste "vinduet" er fra ca. 02.40-03.15 for ånder å komme over til vår side.

Anonymkode: 1d173...5fd

Hvem er disse åndene da som vekker meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.45):

Så det er dårlige ånder som er der da? Hos meg også? Jeg våkner ikke på en hyggelig måte. 

Nei

Anonymkode: 53498...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, rundt 2-3-4 om natta er det witching hour. Det betyr at skillet mellom denne verden og den andre ånde verden er mye mindre og det er lettere komme gjennom for åndene om de har noen beskjeder

Anonymkode: 8943f...b40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke min far gikk bort 16 Desember og Begravelsen var i går da jeg reiste hjem fra sykehjemmet 7 timer etter han sovnet inn vi var nært knyttet til hverandre når jeg kom hjem var det en helt annen atmosfære i huset det som har vært der er borte nå min mor gikk bort i 2011 enten har hun vært hjemme og ventet på han eller så var det hans eks kone som han ble skilt fra tidlig på 1980 tallet og som døde i 2005 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skille mellom denne verdenen og «åndeverden» er tynnest mellom 3-4. det var derfor hekser/sjamaner (eller hva dere vil kalle de) før i tiden var våken og jobbet midt på natten med ritualer osv. svarer her til ts fordi hun spurte. Dere som ikke vil ha svar på dette får la vær å lese 

Anonymkode: 27d44...47c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.45):

Så det er dårlige ånder som er der da? Hos meg også? Jeg våkner ikke på en hyggelig måte. 

Når vi sover «feilsøker» hjernen i kroppen og sjekker de forskjellige organene / renser / setter immunsystemet igang etc.. Dersom du ofte gjentakende våkner uvel og andpusten etter ca like mange timer søvn ofte, bør du ta deg en helsesjekk i tilfelle det er noe som ikke er helt som det skal. Ellers så er det ikke så uvanlig at man sover i 2 bolker, og kanskje er halvvåken en periode midt i - dette er helt normalt. 

Anonymkode: bd3e7...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 30.12.2023 den 12.35):

Det aner jeg ikke min far gikk bort 16 Desember og Begravelsen var i går da jeg reiste hjem fra sykehjemmet 7 timer etter han sovnet inn vi var nært knyttet til hverandre når jeg kom hjem var det en helt annen atmosfære i huset det som har vært der er borte nå min mor gikk bort i 2011 enten har hun vært hjemme og ventet på han eller så var det hans eks kone som han ble skilt fra tidlig på 1980 tallet og som døde i 2005 

Hun har nok vært der og ventet på han, og vært litt ekstra nær deg samtidig 😊 Nå har hun tatt han med seg videre ❤️ De er med deg fremdeles, men når de har gått videre er det ikke like lett for oss å kjenne de på samme måte. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager før min far gikk bort så tok mobilen min bilde av en mann bilde var tatt opp ned og det var mørkt og tatt utendørs det rareste er at jeg satt inne i ett lyst rom når bilde ble tatt ganske ekkelt bilde 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har nok vært der og ventet på han, og vært litt ekstra nær deg samtidig 😊 Nå har hun tatt han med seg videre ❤️ De er med deg fremdeles, men når de har gått videre er det ikke like lett for oss å kjenne de på samme måte. 

Ja hun/dem har nok det  :) ja hun har nok vær nær han havnet på sykehjem i 2016 så ja jeg håper de er med meg så lenge jeg lever nei er ikke lett å kjenne :( ♥️:rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 17.41):

Det finnes jo mer mellom himmel og jord enn det vi ser til vanlig. Energier henger igjen og noen er mer mottakelig enn andre. Jeg aner ikke hvorfor det alltid er rundt 03:15 tiden jeg våkner av noe. 

Søvnen din er kanskje på det letteste på den tiden. Evnt du drikker for mye før du legger deg og våkner av tissetrengt? Bodde også et sted det var umulig å sove natten igjennom pga masse som skjedde, føltes som en folkemengde som sto rundt meg. Flyttet og har aldri sovet bedre. Frister å poppe adressen her for folk som er interessert i å oppleve slik. Utleier hadde neppe likt det da, men siden han ikke tror på slikt uansett burde han være takknemlig for at jeg rekrutterer mulige leieboere 😂

Den perioden på natten folk merker aktivitet er vel fordi det er da vi er som mest avslappet, uten tv og lyd. Hjernebølgene går saktere. Man er lettere å oppnå kontakt med?

Anonymkode: b9a71...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det har blitt sagt at Jesus døde klokken 3 på ettermiddagen derfor har kl 0300 vært kjent som de ondes tid i motsetning til 15:00.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sommer2464 skrev (3 minutter siden):

Det har blitt sagt at Jesus døde klokken 3 på ettermiddagen derfor har kl 0300 vært kjent som de ondes tid i motsetning til 15:00.

Kilde

Anonymkode: 2054e...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 22.13):

Håper på seriøse innlegg. Har opplevd mye, både orber, sett skygge på nært hold. Blitt berørt da jeg var liten flere ganger ved leggetid. Det siste halvåret har jeg blitt vekket rundt kl 03:15, har litt "åndenød" / tung pust, noe jeg ikke har ellers. Noen seriøse svar å få?😶‍🌫️😇 Er i 30årene, alle besteforeldrene mine opplevde jeg såvidt eller ikke møtt i det hele tatt. 

❤️

Filtrer slikt ut, men har anlegg får å se det ene og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kilde

Anonymkode: 2054e...895

Linken på slutten av forrige side

Endret av Sommer2464
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (På 13.1.2024 den 16.13):

Ja dette har jeg og hørt. For satan er motsatt. 

Anonymkode: 166f2...258

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...