AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Uff.. i morgen skjer det man prøver å unngå etter beste evne. Jeg og min sexpartner skal på samme arrangement, og vi har begge familie som deltar. Hans familie vet om meg, og min om han. Hei mamma, dette er *****, min helgepartner som jeg puler rundt på. Så pinlig 😑 rart at slike ting er pinlig til og med i en alder av 35. Man blir liksom aldri voksen og alltid ydmyk ovenfor foreldre. Anonymkode: f63fe...579
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Om de vet det trenger dere å introdusere hverandre? Om dere vil kalle det helge partner kan dere jo det, men kan også si gode venner? Har ingen datter eller sønn, men har ikke dømt dem om de hadde sex i en alder av 35 😅 Hadde du derimot vært 34, har du måtte på rommet umiddelbart, da blir det husarrest og ikke mobil på en uke. Anonymkode: 5384c...f65 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Om de vet det trenger dere å introdusere hverandre? Om dere vil kalle det helge partner kan dere jo det, men kan også si gode venner? Har ingen datter eller sønn, men har ikke dømt dem om de hadde sex i en alder av 35 😅 Hadde du derimot vært 34, har du måtte på rommet umiddelbart, da blir det husarrest og ikke mobil på en uke. Anonymkode: 5384c...f65 😅 Neida vi trenger jo selvfølgelig ikke introdusere. De er jo fullt klar over hvem dette er. Men desto mer pinlig 😆 Virkelig et ilandsproblem! Men man er og blir barn til egne foreldre. Og det henger liksom igjen at man ikke snakker hverken om partnere eller sex med dem, før man finner en ordentlig kjæreste som man satser på og "håper blir den rette for livet og ut". Og først da er det naturlig og greit. Jaja. Det får stå til! Ts Anonymkode: f63fe...579
AnonymBruker 42 Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 (endret) Ingen av disse tingene burde være spesielt "nervepirrende", mm. man lider av azzburgers++, og/eller har ekstremt religiøse foreldre, eller? 😅 Mamma/pappa, dette er Bærnt-Kåre, vi er i samme frimerke-klubb, og ellers gode venner... Endret 17. november 2023 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 Problemet er at du ligger med en, uten at det er planer om noe mer. Det er kleint, og derfor er det også kleint at familiene treffes. Alle sier kanskje at "det er helt greit og vanlig lizzom", men det er jo ikke det. Anonymkode: 26ba9...1a5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 Tja. Sånt finner jeg ikke særlig kleint. Min mor, vet at jeg levde i et sexløst forhold før jeg flyttet inn i en av hennes utleieleiligheter. Så, hun har møtt en jeg har hatt sex med. Han har jeg kjent siden jeg var omtrent 11år, og søsteren min kjenner han også. Innimellom er han her. That's it. De vet jeg ikke vil nå mere med han enn akkurat det. Det synes jeg er helt greit. Det er jo bare å introdusere han som en kompis ovenfor resterende familie. Anonymkode: ef7c7...cca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå