AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Trenger noen anbefalinger på frisører som faktisk kan klippe hår fint. Jeg har hatt noen forferdelige opplevelser før så jeg pleier sjeldent å gå til frisør. Ønsker en 90s-layer look og kanskje noen highlights ved fronten. Her er inspo bilder Hvem er din favoritt frisør i Oslo? (Ikke salong, vennligst spesifiser hvilken frisør, jeg har opplevd veeeldig forskjellig nivå på samme salong) Anonymkode: de70b...44c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Nei, men jeg er på utkikk etter nesten det samme så følger tråden her i håp om at noen har tips. Anonymkode: 1b90f...e97
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Dytter denne i håp om at noen har noen erfaringer! Anonymkode: de70b...44c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Det er så pent! Men frisøren min sa jeg hadde altfor lite/tynt hår til at det kunne gjøres på meg. At å klippe i lag ville bare få håret mitt til å se enda mer pistrete ut. Man må ha veldig tjukt og mye hår for å få den looken Anonymkode: 42f3d...f6d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Å, kunne ønske noen hadde tips her! Jeg har bedt om tilsvarende frisyre helt siden 90-tallet (hehe), men frisørene klarer ikke å gjøre det ordentlig. Er det for tidkrevende? Teknikk som ikke læres bort lenger? Jeg har tykt nok hår, men det blir maks litt oppklipp nærmest ansiktet hvis jeg insisterer… Anonymkode: 8194e...73c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er så pent! Men frisøren min sa jeg hadde altfor lite/tynt hår til at det kunne gjøres på meg. At å klippe i lag ville bare få håret mitt til å se enda mer pistrete ut. Man må ha veldig tjukt og mye hår for å få den looken Anonymkode: 42f3d...f6d Å så synd, jeg har også ganske tynt hår! Forventer ikke like fint som på bildet pga dette, men tenker de må jo ha noen teknikker som gir lignende resultater? 🤔 Anonymkode: de70b...44c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å, kunne ønske noen hadde tips her! Jeg har bedt om tilsvarende frisyre helt siden 90-tallet (hehe), men frisørene klarer ikke å gjøre det ordentlig. Er det for tidkrevende? Teknikk som ikke læres bort lenger? Jeg har tykt nok hår, men det blir maks litt oppklipp nærmest ansiktet hvis jeg insisterer… Anonymkode: 8194e...73c Så synd, virker som norske frisører ikke er så «flinke» som utenlandske. Hver gang jeg ser på bilder på instagram så er det samme lange håret med krøllstav bølger, igjen og igjen😭 så sykt kjedelig Anonymkode: de70b...44c 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å så synd, jeg har også ganske tynt hår! Forventer ikke like fint som på bildet pga dette, men tenker de må jo ha noen teknikker som gir lignende resultater? 🤔 Anonymkode: de70b...44c I følge min frisør og min venninne som også er frisør kan ikke de med tynt hår få den looken. Det ser bare mer pistrete og tynt ut siden man klipper vekk tykkelsen. Jeg merker det bare jeg klippet opp håret helt foran i luggen sånn at det gikk til kjeven og ikke nedenfor skuldrene som resten, at det burde jeg ikke gjort fordi det da forsvant viktig hår fra lengdene så håret ser enda tynnere ut Anonymkode: 42f3d...f6d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 Anette på Gevir Anonymkode: 56769...58a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 Amalie på Gevir, Tonje på Inch st. Hanshaugen. Anonymkode: 5a4ee...933
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #12 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 20.45): Anette på Gevir Anonymkode: 56769...58a AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 20.47): Amalie på Gevir, Tonje på Inch st. Hanshaugen. Anonymkode: 5a4ee...933 Tusen Takk! Skal sjekke de ut! Håper på flott hår før jul🥰 Anonymkode: de70b...44c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #13 Skrevet 8. desember 2023 Problemet er at norske frisører tynner håret og slicer når de skal klippe opp og så ender en opp med tynt, pistrete hår. En sånn frisyre må klippes, ikke tynnes👍🏼 Anonymkode: bffbf...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå