Gå til innhold

Er PayPal ok å bruke? Hva er det egentlig?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker som regel alltid klarna, men det er ikke alle som har den løsningen, og noen ganger har de den løsningen, men det virker ikke allikevel🤷‍♀️

Anonymkode: 2a0ba...5d2

Videoannonse
Annonse
Gjest Vikarsykepleier
Skrevet (endret)

Jeg har et ENK og tilbyr bare Paypal fordi jeg også selger til utlandet. Jeg har aldri opplevd problemer, noen veier.  Det er også gode muligheter for å klage inn til PP hvis man ikke får produktet man tror man kjøper, jeg har gjort det som kunde et par ganger når jeg har kjøpt noe fra Langvekkistand. Da får man igjen alle pengene sine.

Det er for øvrig jeg som selger som betaler gebyrene.

Redigert: Paypal er en banktjeneste.

Endret av Vikarsykepleier
Skrevet

PayPal er veldig greit og trygt. Vær obs på at hvis du betaler i annen valuta, har de veldig dårlige vekslingskurser.

Anonymkode: d8dbb...c4a

Skrevet

Jeg bruker pay pal hele tida. Trygt, enkelt og greit :)  Bare vær forsiktig at det er virkelig Pay Pal du er på.

Skrevet

PAYPAL er trygt. WESTERN UNION er ikke trygt.

Skrevet

Som kjøper det en relativt trygg betalingsmåte, som selger er den for lett å bli svindlet, men det er ofte få gode alternativer. 

Skrevet

Bruker det hele tia. 
ikke hatt noen problemer. 

Skrevet

www.google.com

Anonymkode: 3a085...4d0

Skrevet

Har brukt det i sikkert 10 år. Det er trygt, og syns det er kjekt å bruke som mellomledd på butikker jeg er litt usikker på (som førstegangskunde...shopper ikke på useriøse butikker haha).

Men ja, valutakursen er drit. Gjerne flere kroner dyrere ut fra hva for eks Ebay sier.

Anonymkode: 092a9...6e8

Skrevet

Det er litt som Vipps, bare at man «betaler til» en e-postadresse, ikke et telefonnummer. Og det er internasjonalt. 

Anonymkode: d8dbb...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...