AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Del Skrevet 17. november 2023 Jeg trenger ny mobil - helst igår. Har Telia og veldig fornøyd med dette, så ønsker ikke skifte selskap. Nå er vi jo på vei inn mot de svarte dagene igjen, men kan ikke se at Telia har lansert noen tilbud enda. Er det noen som husker om tilbudene til Telia bruker å være gode? Er det verdt å vente på et eventuelt tilbud? Jeg burde som sagt hatt ny mobil igår da min er stein død. Jeg er ute etter en ny iPhone om det har noe å si. Takker for alle innspill som omhandler det jeg spør om, jeg er ikke interessert i å høre om at Telenor har bedre kundeservice eller at Samsung slår Apple ned i støvlene🙃😁 Anonymkode: 4af78...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. november 2023 #2 Del Skrevet 19. november 2023 Ikke helt svar på det du spør etter, men siden de færreste mobiler er låst til operatører lenger, så er det jo flere alternativer enn telia for å skaffe ny telefon Komplett, elkjøp, power og enda fler har tilbud på forskjellige iPhoner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #3 Del Skrevet 19. november 2023 Titania skrev (2 timer siden): Ikke helt svar på det du spør etter, men siden de færreste mobiler er låst til operatører lenger, så er det jo flere alternativer enn telia for å skaffe ny telefon Komplett, elkjøp, power og enda fler har tilbud på forskjellige iPhoner nå. Takk Jeg vet det, men av gammel uvane bruker jeg å handle der 😅 Men takk for tips, skal kikke Anonymkode: 4af78...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå