AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Jeg kjeder meg når jeg er hjemme. Er så urolig og hyper og klarer ikke å slappe av. Det som er da er at jeg må gå ut og med en gang jeg er utenfor døra bruker jeg penger. Har ikke så mye penger. Bensin er dyrt og jeg bor veldig usentralt siden det er det eneste jeg hadde råd til. Jeg er lei av å gå turer, se på serier, se på TV, se på nettet osv. Hobbyer koster også penger noe alt gjør. Hva gjør dere andre for å få,tida til å gå? Tida går så uendelig sakte sånn at jeg blir rastløs. Vil bare sove for å få tida til å gå men jeg får ikke sove selv om jeg vil. Anonymkode: 69a40...490
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Leser bøker, husarbeid Anonymkode: ed476...f2c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 Lær deg å strikke! Anonymkode: 28bcf...931
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 Jeg har et inderlig ønske om å få kjede meg en uke! Du har et luksusproblem. Her strekker ikke tida til , jeg har alltid noe å gjøre. Rydde, se serier, bake, lage ting av naturmaterialer, gå på tur, lese , skrive noveller osv osv. Anonymkode: 13ca6...86b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 delta i alle telle-trådene her på Kvinneguiden!! Anonymkode: 908df...520
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #6 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har et inderlig ønske om å få kjede meg en uke! Du har et luksusproblem. Her strekker ikke tida til , jeg har alltid noe å gjøre. Rydde, se serier, bake, lage ting av naturmaterialer, gå på tur, lese , skrive noveller osv osv. Anonymkode: 13ca6...86b Enig, høres virkelig ut som et luksusproblem det her 😅 Hadde jeg hatt mer tid på meg idag, så hadde jeg kanskje benyttet mer av tiden til å lære nye ferdigheter. Har du tilgang til internett, så er det utrolig mye informasjon der ute som nå er gratis å benytte seg av. Plutselig finner du dermed en ny hobby som ikke trenger å koste skjorten Anonymkode: 89d7a...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå