AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Hvordan lære seg å like å suge kuk ? Noen tips ? Anonymkode: 77e05...b6d
jabx Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Gjør det på en fyr du liker ekstremt godt og er hodestups forelsket i? Og så er det en fordel hvis han lar deg bestemme selv når du vil suge, og at du får kontrollere hvordan du gjør det, hvor dypt, osv., og at han ikke f.eks. presser deg. 1
ArneA Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 jabx skrev (1 minutt siden): Gjør det på en fyr du liker ekstremt godt og er hodestups forelsket i? Og så er det en fordel hvis han lar deg bestemme selv når du vil suge, og at du får kontrollere hvordan du gjør det, hvor dypt, osv., og at han ikke f.eks. presser deg. Støttes 100%! Det er en fordel å like personen du skal suge og ikke bare en tilfeldig person. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 Tilvenning tror jeg er viktig. Prøve seg fram. Anonymkode: ef7e3...26f 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 Be mannen om å passe på hygienen først også. Anonymkode: a2015...285
SlemUlv Skrevet 17. november 2023 #6 Skrevet 17. november 2023 Spør deg selv hvorfor du vil lære å like noe?
Fioljenta Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 Jeg må like mannen før jeg liker å suge ham. 😉 Første gangen jeg faktisk likte det, fikk han beskjed om å ligge bom stille slik at jeg fikk utforske i mitt tempo og på min måte. (Jeg bandt ham faktisk fast fordi han fort ble litt for ivrig.) Og husk at du ikke trenger å ta pålen så dypt for at det skal være godt. Vår favoritt er at jeg suger forsiktig på tuppen, mens jeg lar fingrene danse over pungen. Du kan f.eks. bruke tungen til å massere strengen. Forresten, mannen min får beskjed om å vaske seg først. Han er ikke vanskelig å be når han vet hva som er i vente. 😉
Even Tuell Skrevet 17. november 2023 #8 Skrevet 17. november 2023 Vær ærlig om at du ikke så mye erfaring, men at du ønsker å prøve og å lære. Så bare prøver du. Be om tilbakemeldinger, se, lytt og spør om hva som føles godt. Avtal på forhånd hva han skal gjøre når han nærmer seg, slik at du er klar når han faktisk kommer. Du trenger ikke la han komme i munnen din om du ikke er komfortabel med det, selv om du inviterer på en blowjob. Om du likte det, gjør det igjen. Vis entusiasme, vær aktiv. De to tingene er utrolig sexy og gir mye til opplevelsen. Merk: oralsex trenger ikke gå hele veien til orgasme og utløsning. Det kan "bare" være en fin pirrende og opphissende greie dere gjør under forspillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå