AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Er Klarna sikkert? Ble jo sendt videre på appen. Og hvis det ikke var sikkert så hadde jo ikke jeg måttet taste kode gjennom appen. Anonymkode: 736b5...f15
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Det står Klarna sikkert og smooth. Anonymkode: 736b5...f15
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 Ja, min erfaring er at det er sikkert. Men dyrt/høye renter! Anonymkode: 47193...dc3
Million Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 (endret) Klarna er en stor bedrift og jeg har aldri opplevd noe som helst tull med dem. Alt foregår i ordnede former, og man kan fikse og ordne alt på nettet. Trenger du utsettelse på fakturaen? Da logger du deg bare på og foretar noen museklikk på skjermen, så er det gjort. Har du returnert en vare og skal derfor ikke betale den utstedte Klarna fakturaen likevel? Da logger du på og registrerer at du har returnert. Da "fryses" fakturaen til butikken har rapportert at de har mottatt returen og fakturaen kan slettes. Alt er veldig ryddig og greit med Klarna. Har alltid fungert fint med mine kjøp og jeg handler stort sett alt på nett og bruker ofte Klarna. OBS! Betaler alltid fakturaene i sin helhet før forfall selv, så det blir aldri noen som helst renter. Dersom du tar det som avbetaling, har de ganske heftige renter som påløper, så unngå det om du kan. Endret 17. november 2023 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå