Gå til innhold

Skal på date imorgen, noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skru på sjarmen og vær deg selv

Anonymkode: c0c3c...535

Skrevet

Doggy er en favoritt

Anonymkode: 6203f...e49

Skrevet

Sb12, dårlig ånde er ikke tiltrekkende. 
bruk parfyme, men ikke for mye. 
tenk ut noe du kan få til som et naturlig samtaleemne på forhånd. 
Antar at du er mann, husk å stille spørsmål. Mange menn er altså så dårlig på å stille spørsmål, det blir så kleint når man som dame må holde hele samtalen. 
så om hun spør: hva er favorittmaten din, så svarer du og spør om hva hennes favorittmat er. Skulle ikke tru at det må være nødvendig å si det, men det er det faktisk 😆 

Anonymkode: 81739...a81

Skrevet
Ola Bom skrev (På 17.11.2023 den 17.26):

Skal på date imorgen, noen tips?

Ikke ha sex før dere er i et forhold 

Anonymkode: d80e8...5d9

• Nyttig 1
Skrevet

Bruk dong!

Anonymkode: bf318...d77

• Liker 1
Skrevet

Ikke snakk om eksen!

Anonymkode: 98422...3f9

• Nyttig 1
Skrevet

Vær deg selv, vær nysjerrig å kos deg😄

Anonymkode: d4365...3fe

• Nyttig 1
Skrevet

Vær høflig, hyggelig, send noen hint om at du liker vedkommende (om du nå gjør det da) men ikke vært alt for på. Det er seriøst det verste! 

Har dere noen planer? Jeg for min del elsker første date med en form for aktivitet, gå en tur, spille dart/billiard feks. Det verste jeg vet er å sitte hjemme hos noen, eller på en kafé/restaurant å prøve å få en samtale til å flyte. Dessuten er det en fin måte å avslutte daten på, hvis man ønsker det, når aktiviteten er overstått dersom man ikke ønsker å være med personen noe lengre. 

Anonymkode: 74319...167

Skrevet

Hmmm… i morgen var strengt tatt for en uke siden

Anonymkode: c71e4...491

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hmmm… i morgen var strengt tatt for en uke siden

Anonymkode: c71e4...491

Får håpe han brukte dong.

Anonymkode: bf318...d77

Skrevet

Bare se på det som en kafé-tur med en venn, ikke bli for lenge, ikke vær for fjern, vis interesse med selvtillit og tenk at blir det ikke klaff nå, så kanskje på neste, eller neste, eller neste. Ikke overpynte deg.

Skrevet
Hoia skrev (15 minutter siden):

Bare se på det som en kafé-tur med en venn, ikke bli for lenge, ikke vær for fjern, vis interesse med selvtillit og tenk at blir det ikke klaff nå, så kanskje på neste, eller neste, eller neste. Ikke overpynte deg.

Og da tenker jeg ikke på neste med den. Det kan være det ikke blir klaff, rett og slett. Ta deg en øl etter daten solo, bare for å tenke hva du selv tenker om vedkommende.

Skrevet

Vær deg selv 110 prosent! (PH sitat).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...