Gå til innhold

Kan de indre kjønnsleppene vokse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært ganske fornøyd med at jeg har hatt relativt små indre kjønnslepper, men nå de siste dagene har jeg oppdaget at jeg syns de har blitt større og slappere på en måte. Kjenner den ene detter utenfor og syns det nesten er ekkelt å ta meg selv der nede nå, er så mye liksom. 

Jeg er 29 år, og sluttet på hormonell prevansjon for 3 mnd siden. Kan det være grunn til at de har vokst ? Eller er dette bare noe jeg innbiller meg? Er det mulig at de vokser under noe omstendighet ? 😭

Anonymkode: c59fa...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall vil menn bare elske det.

Anonymkode: ec163...24e

• Liker 2
Skrevet

Mine blir større og mindre ut ifra hvor jeg er i menstruasjonssyklusen min så vil absolutt tro at det å gå av ppiller kan gjøre en forskjell.

Anonymkode: 765c2...07c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I så fall vil menn bare elske det.

Anonymkode: ec163...24e

Nei, den ene er så slapp at den liksom henger med når man fingrer, kjennes bare ut som en lang klump som man dytter frem og tilbake. Blir rett og slett lei meg.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mine blir større og mindre ut ifra hvor jeg er i menstruasjonssyklusen min så vil absolutt tro at det å gå av ppiller kan gjøre en forskjell.

Anonymkode: 765c2...07c

Kan de krympe igjen da hvis jeg starter igjen ? 

Skrevet

På mennesker er det tre ting som vokser hele livet: nesa, ørene og kjønnsleppene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lava Anne skrev (Akkurat nå):

På mennesker er det tre ting som vokser hele livet: nesa, ørene og kjønnsleppene. 

Jeg har aldri hørt at kjønnsleppene vokser hele livet før... 

• Liker 2
Skrevet

Skrevet
Lava Anne skrev (På 17.11.2023 den 17.39):

Har jeg aldri hørt om. Kun nesa og ørene og det begrunnet at de er av brusk. Kjønnsleppene er ikke av brusk. Mine har ikke vokst siden jeg ble voksen.

Anonymkode: cccf9...0ca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skar vekk mine hos kirurg. Beste jeg har gjort for meg selv.

Anonymkode: 30234...44d

• Liker 1
Skrevet

Alt henger mer og blir slappere til eldre man blir.

Anonymkode: 4f160...90a

Skrevet
Lava Anne skrev (På 17.11.2023 den 17.39):

Alle tre er bare tull

Anonymkode: 3c245...dbb

Skrevet

Jeg tror mine har blitt større etter fødsel. At de har blitt strukket liksom. Men vet ikke om det er tilfellet for deg? Mine virker mørkere, slappere og lengre etter svangerskapet. Men så er jeg over 40 også da. 

Anonymkode: 627c8...9b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror mine har blitt større etter fødsel. At de har blitt strukket liksom. Men vet ikke om det er tilfellet for deg? Mine virker mørkere, slappere og lengre etter svangerskapet. Men så er jeg over 40 også da. 

Anonymkode: 627c8...9b7

Har ikke født nei 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skar vekk mine hos kirurg. Beste jeg har gjort for meg selv.

Anonymkode: 30234...44d

Ble det ikke arr osv ? Hvor mye betalte du ? Hørt at noen mister følsomheten ? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble det ikke arr osv ? Hvor mye betalte du ? Hørt at noen mister følsomheten ? 

Du må selvfølgelig ikke gjøre som den brukeren. Ingen normale mennesker kutter av friske kroppsdeler frivillig.

Anonymkode: c802c...7d0

• Liker 3
Skrevet

Underliv finnes i alle fasonger og farger. Omfavne kroppen din sånn den er og sånn den blir ❤️

Anonymkode: 91cd0...d4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må selvfølgelig ikke gjøre som den brukeren. Ingen normale mennesker kutter av friske kroppsdeler frivillig.

Jo jeg har vurdert det. Jeg ser ikke ut/ kjennes ikke ut som jeg pleier og er lei meg over det og vurderer å avslutte mitt nåværende forhold for vil ikke ha sex mer sånn som jeg plutselig har blitt. Jeg er drit lei meg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Underliv finnes i alle fasonger og farger. Omfavne kroppen din sånn den er og sånn den blir ❤️

Anonymkode: 91cd0...d4e

Nei. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jo jeg har vurdert det. Jeg ser ikke ut/ kjennes ikke ut som jeg pleier og er lei meg over det og vurderer å avslutte mitt nåværende forhold for vil ikke ha sex mer sånn som jeg plutselig har blitt. Jeg er drit lei meg 

Just now, AnonymBruker said:

Nei. 

Jaja, da er du psyk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...