Ola Bom Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Noen tips til å ikke feile i senga? Spør for en venn
Frkego Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Generelt: Nyt, bruk tid på forspill, lytt til partner (både kroppsspråk og lyder), snakk med partner om sex, vær engasjert og fokuser på felles nytelse. Så har man jo individuelle preferanser og der kommer kommunikasjon inn.
Artmo3 Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 (endret) Ikke tenk for mye på prestasjon, fokuser på å gi, og lære hva hun liker gjennom kommunikasjon og kroppspråk. Alle er forskjellige, så det finnes ingen universelle triks å bruke, noen liker det rolig, noen hardt. Opplevd alt fra at klitten er så sensitiv at jeg måtte være ekstremt forsiktig, til en som ville jeg skulle mose klitten så hardt at jeg nesten ikke klarte det, og jeg er en sterk mann. Heller ikke vær redd for å komme fort, så lenge du prøver å gi så mye du kan, så er det få damer som reagerer på det, og er bare å vente noen min, og fortsette videre Så fokuser mindre på teknikker, og mer på å utforske hva hun liker, og ha kommunikasjon. Endret 17. november 2023 av Artmo3 2
Gjest Mr. Ron Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 Ta det rolig, senk skuldrene, nyt hverandres kropp, stryk, koseprat, koble deg på uten å være kanin🤗
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #6 Skrevet 17. november 2023 Vent til du er gammel nok. Anonymkode: c3c08...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå